باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

اظهار نظر کیهان در مورد وزرای پیشنهادی روحانی(2)

کیهان نوشت: نامزد پیشنهادی برای تصدی وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با روزنامه خورشید از ارادت خود به هاشمی رفسنجانی گفت.

سیدمحمود علوی درباره هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی فقط یک سیاستمدار نیست، او معمار یک تفکر سیاسی- مذهبی است. آقای هاشمی همیشه به تکلیف می‌اندیشد. اگر شرایط به او اجازه انجام تکلیف را دهد او از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اگر هم تکلیف از روی دوشش برداشته شود اعتراض نمی‌کند.

وی همچنین نظر خود درباره حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه را این‌گونه بیان کرد:‌ حضور هاشمی در نماز جمعه مایه برکت است. امروز مردم جایگاه هاشمی را نسبت به گذشته بهتر درک می‌کنند و تا آنجایی که من می‌دانم مانعی هم بر سر راه ایشان در نماز جمعه نباید باشد. ما امیدواریم که بار دیگر جامعه از جوشش چشمه پر فیض ایشان بهره‌مند شود.
وزیر پیشنهادی اطلاعات همچنین درباره رد صلاحیت هاشمی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در این انتخابات حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت کرد که صلاحیتش از همه کاندیداهای محترم برای اداره کشور بالاتر بود. عامه مردم هم قبول دارند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قابلیتشان بیشتر از تمام عزیزانی است که مورد تایید واقع شدند.
وی در این مصاحبه هیچ اشاره‌ای به فتنه سال 88 و نقش منفی و مخربی که آقای هاشمی در آشوب سازمان‌یافته از سوی بیگانگان - از جمله در نماز جمعه 26 تیر 88 - ایفا نمود، نکرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی