باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بعضی ها در خیالات سیر می کنند

سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق و از سران فتنه ۸۸ : چه خوب بود از فضای تنگ امنیتی عبور کنیم؛ فضایی که فقط عده ای آدم درشت گو، اتهام زن و پرادعا در آن میدان دارند/ ای کاش طوری بود که لااقل زندانی سیاسی، عقیدتی و آنهایی که متهم به اتهامات خاص شدند نداشتیم/ حق شهروندی یعنی انتقاد از حکومت بی هزینه باشد// بعضی ها در خیالات سیر می کنند و بدون اینکه غلط های خود را جبران نمایند برای دشمنان نظام عافیت آرزو می کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۲)

داشتن یک لوگوی جذاب + تبادل لوگو با وبلاگ ها = افزایش بازدید و نظرات
تهمت زدن به افراد هم از نظر شرعی خلاف بوده و از نظر حقوقی هم تبعاتی دارد. چه راحت به افراد انگ خیانتکار و فتنه گر و ... . اگر سید محمد خاتمی جزو سران فتنه بود که مثل خیلیها که با این نام و با این بهانه محبوسند. زندانی میشد و .... پس راحت انگ نچسبانید. فتنه گر آنهایی هستند که بااین انگ افرادی را که مانع برای اختلاسهایشان است از سر راه خود برمی دارند.
پاسخ:
در جامعه اسلامی بخصوص عصر امام علی علیه السلام ببین چطور فتنه گرانی مانند اشعث آزاد بودند و محبوس نبودند ولی با این حال امت اسلام باید با این افراد برخورد کنند و امر به معروف و نهی از منکر یعنی این.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی