باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

هفتم تیر گرامیباد

هفتم تیر سال ۱۳۶۱ هرگز یادم نمی رود، در این روز بود که بعد از سال ها ترور شخصیت، منافقین ۷۲ تن از بهترین یاران انقلاب اسلامی را به خاک و خون کشیدند. منافقین این بدترین موجودات روی زمین که همیشه آلت دست دشمنان بوده اند این ماموریت را به انجام رساندند.

منافقین در طول تاریخ اسلام چنین بوده اند روزی با کفار همکاری داشتند و روز بعد با مخالفین هم صدا می شوند و روزی دیگر سر به زیر منتظر فرصت هستند.

انگار منافقین وسوسه شیطان هستند باید چیزی برای جویدن داشته باشند، کارشان انتقاد نیست تخریب است، صحبت شان هدایت نیست تحقیر و نیش زدن است، مثل موش همه چیز را می جوند تا چیزی دست مردم را نگیرد.

آری در سال های ۶۰ به عنوان مخالف ظاهر شدند بعد عامل صدام و در جبهه ها با فرزندان اسلام جنگیدند و امروز دست در دست آمریکا شده اند.

ظاهرا ماموریت شان پایانی ندارد مانند شیطان رنگ به رنگ می شوند گاهی اصولی می شوند و گاهی اصلاح طلب تا بتوانند نقش خود را بخوبی ایفا نمایند، مانند شیطان فعالند. به هر حال شیطان بزرگ آمریکاست و فرزندانش منافقین.

سال ۶۱ بهترین ها را از ملت ایران گرفتند بطوری که امام خمینی فرمودند: بهشتی خود یک ملت بود، چند ماه بعد رجایی و باهنر را گرفتند و بعدها به عنوان ستون پنجم صدام باعث شهادت ۱۷۵ غواص شدند و حالا فرزندان این ملت را هدف تهمت و افترا و دروغ خود قرار داده اند تا شاید از نفس بیاندازند و نگذارند برای این ملت و اسلام مفید واقع شوند و همچنین در کنار شیطان بزرگ در مذاکرات و جاسوسی های هسته ای نقش آفرینی می کنند.

با این حال همانطوریکه شهید مظلوم بهشتی فرمودند: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، ما هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می کشیم تا تمام شیطان ها و شیطان صفت ها بمیرند چه منافقین، چه لیبرال ها و چه فتنه گران.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی