باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

ایران جهان را مدیریت کرد

در حال حاضر این نظام جمهوری اسلامی ایران است که جهان را مدیریت می کند. با نگاهی گذرا به تحرکات و سخنان سران کشورهای قدرتمند تاثیرات هژمونیک جمهوری اسلامی را بر آنها می یابید، زمانی شاید شش کشور چین و روسیه و آلمان و فرانسه و انگلیس و آمریکا می توانستند با نشستن بر سر یک میز، جهان را تقسیم کنند و دیوارهای جدا کننده بکشند ولی حالا جمهوری اسلامی است که این شش کشور را مجبور ساخته است تا بر سر یک میز بنشینند و استدلال های جمهوری اسلامی را برای چگونگی اداره دنیا بشنوند.

سیزده سال است آنها مجبور شده اند قبول کنند کاری به جز مذاکره و کنار آمدن با جمهوری اسلامی ندارند. البته در زمان جنگ هم بعضی ها از داخل کشور با آنها معاملات و مذاکراتی داشتند ولی این مدیریت امام خمینی و امام خامنه ای بود که اجازه نداد قدرت های جهانی حتی از این چراغ سبز نشان دادن های وطنی هم به سود خود بهره برداری کنند.

قضیه مک فارلین به رسوایی بزرگ آمریکا تبدیل شد، تنها چیزی که عاید شد هوشیاری نیروهای انقلابی و شناخته شدن چهره های سازشکار بود. همچنین اشتیاق زاید الوصف کسانی که فکر می کردند با مطرح کردن گفتگوی تمدن ها می توانند به خوی استکباری آمریکا پایان دهند و چنان شوق زده شده بودند که دو فتنه هفتاد و هشت و هشتاد و هشت را رقم زدند تا شاید آمریکا با مدیریت میدانی و خیابانی آنها را به آرزوی شان برساند. ولی باز رسواتر از گذشته پیش ملت سر به زیر منتظر فرصت ماندند.

اینبار هم با مدیریت امام خامنه ای افسران دیپلماسی توانستند خطرها را به فرصت تبدیل کنند و با نرمش قهرمانانه قدرت های جهانی را مدیریت نمایند. روز های آینده نشان خواهد داد تحرکات دشمن نه تنها در داخل و خارج نخواهد توانست اهداف آنها را برآورده سازد بلکه باعث قدرت تصور ناپذیر جمهوری اسلامی برای دشمنان غربی اش خواهد شد.

در این عرصه منافقین، افساد طلبان و آمریکا بازنده اصلی هستند و این جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و ملت های مستضعف هستند که برنده میدان خواهند بود.

قبلا هم من این مذاکرات را به صلح حدیبیه تشبیه کردم همانطوری که کفار با طعن و کنایه مسلمین صدر اسلام و پیامبر را می آزردند اینبار هم منافقین و افساد طلبان و کفار سعی خواهند کرد امت مسلمان و حزب الله را تحقیر کنند غافل از اینکه ولی فقیه پیامبر گونه این امت را از گردنه ها عبور داده و خواهد داد و در نهایت پیروزی از آن اسلام است. فاستقم کما امرت



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی