باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ

آخوند آمریکایی!

زمان پهلوی دوم محمدرضای جنایتکار، وقتی دیدند با ضدیت با دین نمی شود کاری کرد انگلیس فاز کار را عوض کرد و در لباس دین وارد شد یک عده را اجیر نمود و قشر آخوندهای درباری را بوجود آورد. این آخوندها که در کلام امام خمینی از آنها خیلی نامبرده شده است وظیفه شان توجیه همه چیز و حفظ سلطنت بود. این آخوندها نماز جمعه هم برگزار می کردند و دستبوس شاه بودند. البته آنقدر رسوا بودند که در بین مردم کوچه و بازار هم ارزش نداشتند چه برسد به متدینین.
بعد از انقلاب اسلامی بازار این جماعت کساد شد و اکثرشان همراه با فرار شاه از ایران رفتند. تا اینکه این بار انگلیس لقمه دیگری پیچید و در قبای آمریکا ظاهر شد و آخوندهای آمریکایی را بوجود آورد و با اسم زیبای اصلاحات چند زمانی جولان داد و مردم فریفت.
ماها که آخوندهای درباری را دیده بودیم اینبار دیدن آخوندهای آمریکایی جوری می نمود ولی چند صباحی که با آنها زندگی کردیم دیدیم همان ها هستند و ماموریت شان مقابله با روحانیت انقلابی است. هر دو گروه دنبال فساد و تباهی هستند درباری ها فساد شاهنشاهی را توجیه می کردند و امروزی ها با اصلاحات فساد را گسترش می دهند.
چند روز پیش به یک عقد دعوت شدم که یکی از طرف ها از این آخوندهای به اصطلاح اصلاح طلب بود که نشریه و تریبونی هم دارند دو تا نوازنده و خواننده آورده بودند یکی برای زنان و دیگری برای مردان، که در نوع خود برای من تازگی داشت!
در حضور چند آخوند از نوع خودشان زدند و رقصیدند، از روی قصد و یا نادانی اسکناس های با عکس امام خمینی را زیر پا انداخته بودند و لگدمال می کردند صحنه برایم غیر قابل تحمل بود.
آری آخوند درباری و آخوند اصلاح طلب را من در یک هیبت و شکل مشاهده کردم و امروز اصطلاح اصلاح طلبی برایم چندش آور و تهوع آور است. نیروهایی که به انقلاب اسلامی پایبند هستند نباید خود را گول بزنند و از روی مصلحت و یا هر اسم دیگری روی خوشی به این جماعت نشان دهند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی