باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

مباهته برای هتاکان است

هتاکان و خلافکارانی که دیواری کوتاه تر از دیوار نظام و شورای نگهبان نمی بینند مشمول عنوان فقهی مباهته هستند.
من صلاحیت اظهار نظر دینی را ندارم ولی با شناختی که از خلافکاران دارم آرزو می کنم روزی اعمال و رفتار این انسان ها حداقل برای روشن شدن حقیقت پیش ملت سرافراز ایران افشا شود تا نتوانند هر تهمت و افترایی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ببندند.
بعضی از این خلافکاران نسبت به بقیه هتاکان عاقلتر بودند و با انصراف آبرو داری کردند ولی بعضی ها نه تنها آبرو داری نمی کنند بلکه از رافت اسلامی سوء استفاده نموده و در یک حرکت گستاخانه فرار به جلو، با مظلوم نمایی انواع تهمت و افتراها و دروغ ها را به نهادهای قانونی می بندند تا بلکه بتوانند با ایجاد جو بر علیه مراجع قانونی، قانون را دور بزنند.
به نظر بنده با صلاحدید کارشناسان دینی این اجازه به مراجع قانونی داده شود تا با عنوان فقهی مباهته، هتاکان و مفترءین تنبیه شده و پیش امت حزب الله رسوا گردند.
البته فتنه گران و سران شان همیشه سعی نموده اند با عنوان کردن معنای غلط مباهته، مظلوم نمایی نموده و پیش افکار عمومی قیافه حق به جانب بگیرند. به نظر می رسد مباهته برای هتاکان است تا پیش همه رسوا شوند که روسیاهی آنها روسفیدی امت مسلمان را به دنبال دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی