باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ

حکایت امروزها، حکایت غریبی است

حکایت این روزها، حکایت غریبی است در فروردین 1368 شاهد خیانت یکی از نزدیک ترین یاران امام خمینی به نهضت اسلامی و حسینی مردم ایران بودیم و حالا در فروردین 1395 آیا شاهد خیانتی دیگر خواهیم بود؟ از طرفی نمی توان گفت ناآگاهانه جمله ای بر زبان جاری ساخته است کسی که مدعی است یکی از استوانه های انقلاب می باشد و از طرف دیگر خیانتی به این آشکاری معلوم است سرنوشتی جز سرنوشت قایم مقام رهبری در سال 1368 نخواهد داشت.

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به فرزندان معنوی خود بخصوص جان بر کفان راه انقلاب اسلامی نوصیه می فرمودند با حب و بغض صحبت و قضاوت نکنید آنها هم خالصانه به راه انقلاب اسلامی دل بسته اند و سعی کرده اند از حد انصاف خارج نشده و بدون حب و بغض بنویسند و خالصانه عمل کنند با این حال نمی شود از کنار خیانت بعضی ها به سادگی گذشت.

البته بعضی ها از اول حرکت کجدار و مریضی را پیش گرفتند و امام خمینی را هم به زحمت انداختند همانند تعیین قایم مقامی رهبری و جریان مک فارلین و غیره و بعد از امام خمینی هم همیشه امام خامنه ای را آزرده اند و نه تنها کمک کار نبوده اند بلکه سعی کرده اند راه خود را در پیش گیرند و برای اعتلای نام خود بکوشند.

مردم انقلابی ایران و پیروان راستین امام خمینی و امام خامنه ای با کسی تعارف ندارند جریانات را به دقت رصد نموده و به روشنگری می پردازند تا حداقل نتیجه خیانت بعضی ها آسیب کمتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند و از طرفی دشمن غداری همانند آمریکا و اسراییل که مترصد فرصتی هستند با دیواره آتشی سوزاننده روبرو گردند.


http://bavarnews.blog.ir

https://telegram.me/bavarnews

@bavarnews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی