باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

رییس جمهور خوش آمدی

من یک شهروند ایرانی هستم روستای قارقلوق سفلی متولد و بزرگ شده ام در انتخابات ۹۲ به شما رای دادم تا بتوانی با شعارهای قشنگی که دادی کشورم و بالتبع شهرها و روستایم را بسازی. 

با ۴۵۵۰۰۰ریالی که دولت آقای دکتر احمدی نژاد به عنوان یارانه برای هر نفر داد کلی کار انجام داده ام، زمین شخم کرده ام، چند عدد جوجه خریده ام، برای گوسفندهایم آغل کشیده ام، دیگر از یک مغازه آن هم با نسیه وسایل نمی خرم و با اختیار خودم از هر سه مغازه که خواستم خرید می کنم، برای شخم کردن زمین های مان پول نداشتیم، برای پول نان مان دغدغه داشتیم، حالا من هم همانند کارمندان و ثروتمندان کارت بانکی دارم و هر موقع دلم خواست با کارت بانکی ام خرید می کنم.

آقای رییس جمهور با وام مسکن روستایی که دولت نهم و دهم داد حالا من هم خانه شیکی دارم دیگر زمین های مسکن ما سند رسمی دارند و از کاهگل خانه درست نمی کنم، راستی با این مسکن روستایی و مهر آنقدر کار بود که هم مهندس مشغول بود و هم کارگر، وقت بیکاری نداشتیم و برای همه اشتغال ایجاد شده بود.

بهزیستی برای روستایمان وسایل تفریح داده بود ولی چون دختر یکی از همروستایی هایمان در بهزیستی بود وسایل تفریح را در حیاط بزرگ پدرش قرار داده بود تا هر موقع روستا می آیند بچه هایشان تفریح کنند چون اکثر بچه های روستا بره ها را برای چرا می برند و خسته و کوفته به خانه بر می گردند!

با همین سیاست ها که ما را یاد طرح های شهید رجایی می انداخت حالا روستای من آباد است طرح های عمران روستایی هر چند در آستانه انتخابات مجلس دهم به روستای مان آمد قبرستان مان را با ۲۰۰ میلیون ریال فنس کشی کرده است و غسال خانه ای ساخته شده که آقای شریف پور قول داده بود اگر به ایشان رای بدهیم ۵۰ میلیون ریال دیگر خواهد داد تا آن را تکمیل کنیم و حالا نماینده شده و رنگ بنفش شما را در دست گرفته است و منتظر هستیم به وعده خود عمل کند.

آقای رییس جمهور به هر حال سرتان را درد نیاورم، من از دولت دکتر احمدی نژاد راضی هستم هر چند دوستان و وزرای تو همه خرابکاری ها و بدبختی ها را به ایشان حواله می کنند و من فکر می کنم هر کس مومن و انقلابی باشد آدم های تو از آنها بدشان می آید!

آقای رییس جمهور به خانه ما که حالا آباد است خوش آمدی ولی سه سالی است که بدجوری در مضیقه هستیم از طرفی زمین های مان را منابع ملی اعلام کرده اند و از طرف دیگر شما با این برجام پدر فرجام ما را در آوردید و اگر جوجه ها و یارانه دولت قبلی نبود نمی دانستیم چکار بکنیم؟ البته سازندگی سپاه هم بیکار ننشسته و با پرداخت وام های قرض الحسنه در تولید دامداری و خوراک و کشاورزی کمک کارمان هست و هر موقع از نظر آبادانی روستا کم می آوریم به سپاه پناه می بریم همین چند روز پیش با کمک سپاه برای مسجدمان سرویس بهداشتی و انبار و حسینیه درست کردیم.

این را هم بگویم برای استقبال از شما برای دهیارمان آقای جهانگیر یک بنر دادند تا در ورودی روستایمان نصب کنیم و به شما خوش آمد بگوییم نمی دانم پول چاپ سینا را چه کسی داده است بماند؟

بقیه مطالب بماند تا هر موقع به خانه محقر ما تشریف فرما شدی خدمت تان عرض کنم مانند مشکلات بانکی که پدر مردم را با ربا خواری شان در آورده اند، ساختن خانه محروم و عالم توسط دولت نهم و دهم و ساختن خانه برای معلولین و ... که مجال بیشتری می طلبد. به هر حال لباس دین به تن تان است و انتظار داریم همانند امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و مولای مان علی علیه السلام الگو باشی و ما را از جهنم دور و به بهشت ببری. 

ارادتمند شما

از قارقلوق سفلی


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)

بابا زیاد به رئیس جمهور گیر نده تو زورت به فرمان علیپور نمی رسه
پاسخ:
پای کار بودن افتخاری است که هرگز فراموش نکرده ام نه رانت خوار بوده ام همانند بعضی ها و نه چشم به مال دیگران داشته ام با دست رنج خودم زندگی کرده ام و کار خود را به خدا واگذاشته ام و می دانم اوست نظاره گرمان است و من و تو را می شناسد و چه زیبا اسم گذاشته ای ترلان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی