باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

با انقلاب زیست و کنار انقلاب ماند

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی، درگذشت "شاعر نامدار معاصر و هنرمند ثابت قدم" آقای حمید سبزواری را تسلیت گفتند/ در این پیام آمده است سرودها، منظومه های بلند و غزلها و قصیده های خوش ساخت و پر مضمون مرحوم سبزواری، ثروت ادبی درخوری تقدیم انقلاب کرد/ با انقلاب زیست و برای اسلام و انقلاب سرود و وفادارانه در کنار انقلاب ماند.
پینوشت ننگ و نفرین بر فتنه گران و سران فتنه که به رهبر انقلاب اسلامی و مردم خیانت کردند و برای چند روز دنیا با آمریکای جنایتکار و سلطنت طلبان و منافقین و بهاییان همراه و همنوا شدند. ننگ و نفرین بر کسانی که حرمت لباس روحانیت را نگه نداشتند و بخاطر سوت و کف عده ای بر دین و ایمان مردم تاختند.
درود و صلوات بر افرادی همانند مرحوم سبزواری که ادب و هنر و جان و مال خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند و برای خود افتخار ابدی کسب کردند که رهبر فرزانه انقلاب چنین او را ستود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی