باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

دولت در تشخیص اولویت ها درست عمل نمی کند

فروزنده: خرید هواپیما اولویت کشور نیست/ دولت مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی تعطیل شده و پروژه های عمرانی نیمه تمام را حل کند.
پینوشت در حالیکه اکثریت مردم با سختی زندگی می کنند و بیکاری و تورم آنها را آزرده است و دولت به وعده های خود در بهبود معیشت مردم عمل نکرده است تعهدهای میلیاردی برای خرید هواپیما ها می تواند چند دولت بعدی را هم گرفتار کند. این در حالی است که فقط چند در صد قادر به سوار شدن به هواپیما هستند و اولویت اصلی مردم هواپیما نیست. تعطیلی پی در پی واحدهای تولیدی و نیمه کاره ماندن واحدهای عمرانی در این دولت نادیده گرفته می شود.
به نظر می رسد دولت در تشخیص اولویت ها درست عمل نکرده و سعی دارد با قراردادهای خارجی هر طور شده برجام را موفق نشان دهد و با توجه به حقوق های نجومی، مردم ایران با قشر مرفه و بی درد و اشرافیگری مواجه شده اند که سیری پذیر نبوده و تمام منابع موجود را خواهند بلعید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی