باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

مشکل همیشگی لغو سخنرانی ها

تشکل های دانشجویی دفتر تحکیم وحدت و انجمن اسلامی دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی ارومیه از لغو بدون دلیل سخنرانی استاد حسن عباسی به شدت ناراحت شده و بیانیه های تندی را صادر کرده اند متاسفانه مسؤولین نتوانسته اند دانشجویان را نسبت به لغو این سخنرانی قانع کنند.

تشکل های اسلامی دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی این برنامه را در کانون جوانان بسیج روز سه شنبه ۱۸ آبان ساعت ۱۵ برگزار خواهند کرد و دانشگاه ارومیه هم مراسم را در سالن اجتماعات دانشگاه ارومیه سالن شهید چمران برگزار می نمایند.

آنچه که مشخص است رؤسای دانشگاه از خارج دانشگاه در فشار هستند و این عده با نیروهای انقلابی مشکل دارند و حالا که در این سطح مشکل ایجاد کرده اند جا دارد مسؤولین نهاد های انقلابی و بخصوص نهادهای قانونی مربوطه پیگیر قضیه باشند و برای همیشه این گروه فشار را از بین ببرند. این عده در جایگاه های حساس نشسته و بر علیه نیروهای انقلاب تیرهای زهر آگین می زنند و از طرفی آبروی رؤسای دانشگاه بخصوص رؤسای ضعیف و غیر انقلابی را به حراج می گذارند.

تشکل های انقلابی دفتر تحکیم وحدت، انجمن های اسلامی و بسیج دانشجویی نگذارند این اعمال فشار به یک رویه تبدیل شود و مسأله را پیگیری نموده و به سر منزل مقصود برسانند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی