باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

حلب آزاد شد و آمریکا شکست خورد

آزادی حلب از دست تروریست ها بعد از پنج سال و شادمانی مردم در خیابان ها، چیزی نیست که بتوان به سادگی از روی آن گذشت، هم دستی و هم داستانی منافقین، آمریکا، ترکیه، قطر و عربستان در این قضیه به روشنی نشان می دهد مرکز فرماندهی در انگلستان قرار دارد و مرور اخبار و اطلاعات در فضای مجازی حجم برنامه ریزی و بازی با افکار عمومی را آشکار می سازد.

اگر خواننده دقت نکند و به این هماهنگی های تبلیغاتی موشکافانه نظر نیاندازد در تور پهن شده جبهه استکبار خواهد افتاد و گرفتار همان چیزی خواهد شد که آنها می خواهند.

رفت و آمدها، تلفن کردن ها، مذاکرات، تظاهرات جلو سفارت ایران و روسیه در ترکیه و لندن و رسانه ها همه یک چیز را نشان می دهند و آن محقق شدن خواسته جبهه استکبار است.


همین جا مشخص می شود چه زیبا و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی کشتی انقلاب را هدایت کرده و از تلاطم های گوناگون داخلی و بین المللی به ساحل نجات هدایت نموده است و آن تشکیل جبهه مقاومت و نقش آفرینی در منطقه و جهان است. بی توجهی مخالفان داخلی و توهم پنداشتن دسایس جبهه استکبار، ساده لوحی این افراد را بیشتر نمایان می سازد و خوشحالی جبهه استکبار از وجود چنین افراد و گروه هایی در داخل کشور برای آنها شادی آفرین و امید بخش است. آیا وقت آن نرسیده است که مخالفان بی غرض و اصلاح طلبان ساده لوح به هوش آیند و متوجه خطرات جبهه استکبار گردند و گول لبخند آنها را نخورند؟ آنها همه چیز را در این خلاصه کرده اند حق به جانب ماست و آنها باید تسلیم شوند!


آیا وقت آن نرسیده است دست از ساده لوحی بردارند و به حقانیت خود ایمان آورند و در جبهه مقاومت قرار گیرند تا هم در داخل همدلی و یک رنگی احساس شود و هم پیروزی های جبهه مقاومت استمرار یابد؟


همراهی و همگامی افکار عمومی در داخل با اطمینان، افکار عمومی جهان را به نفع جبهه مقاومت تغییر خواهد داد که وحشی گری تکفیری ها برای هیچ کس در جهان پوشیده نیست و در حال حاضر این آمریکا و انگلیس و منافقین و سران مرتجع عرب هستند که از این تکفیری ها حمایت می کنند و تبلیغات دروغین رسانه های آنها مبنی بر سیاه نمایی در حلب بر کسی پوشیده نیست. آزادی حلب و شادمانی مردم آنها را رسوا ساخته است و رسانه های جبهه مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی نباید از کنار آزادی حلب و شادمانی مردم بی تفاوت رد شوند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی