باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تا انقلابیون پراکنده اند فرصت طلبان می تازند

تا فرزندان انقلاب و پیروان واقعی امام خمینی و امام خامنه ای پراکنده اند و به بهانه های مختلف از هم دوری کنند و به همدیگر بد دل و بدبین هستند و یک دل و یک صدا نشوند اوضاع و احوال مان همین است که می بینید و فرصت طلبان و چاپلوسان و ریاکاران میدانداری خواهند کرد و جولان خواهند داد.

هرکسی از انقلابیون به بهانه ای کنج خانه نشسته و نظاره گر جولان فرصت طلبانی هستند که میدانداری می کنند و روزگاری رسیده است که ضدانقلابیون دیروزی مدعی انقلاب شده اند آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید بهانه ها را کنار بگذارند و یک دل و یک صدا حول محور ولایت فقیه جمع گردند و دل های شان را صاف کرده و بدبینی ها نسبت به هم را دور بریزند.

این مملکت با ایمان و عشق به ولایت ساخته شده است و تنها راه نجات مملکت انقلابی عمل کردن است و دشمن مشترک همه انقلابیون استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، این شیطان بزرگ است.

در سوریه پیروز شدیم چون با دل هایی پاک و الهی جلو رفتیم و آنجا جایی برای فرصت طلبان و دروغگویان نیست تنها ایمان و عشق به ولایت است.

در جبهه متحد انقلاب اسلامی جمع شوید و نجومی خواران و زالو صفتان را از خان نعمت انقلاب اسلامی برانید تا مستضعفین و محرومین طعم شیرین انقلاب را بچشند. شهدا و امام و تمام صالحین چشم به شما دوخته اند و نظاره گر ما هستند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی