باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ق.ظ

همداستانی ضد انقلاب و اتحاد ملت

📝 حاج رضوان


۲۲ بهمن را پشت سر گذاشته و در ۳۹امین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قدم گذاشته ایم، همانطور که می دانید امسال زمستان پربرف و پر برکتی داریم و مردم ایران همچون بهمن بر سر دشمنان شان فرود آمدند و آنهایی که این ملت را تهدید می کردند را له کردند.


در این میان رضا ربع پهلوی و منافقین خیلی دوست دارند از حماقت ترامپ دیوانه استفاده کرده و آمریکا را همچون گذشته بر علیه مسلمانان بشورانند. همداستانی سلطنت طلبان و منافقین صحنه جالبی است که در صحن تماشاخانه کاخ سفید به اجرا در آمده است و تماشاگران این نمایش مضحک حجت را بر خود تمام می بینند. امروز نه تنها چهره واقعی آمریکا برای همگان روشن شده بلکه عوامل داخلی آمریکا هم رسوا شده و حرفی برای گفتن نخواهند داشت. این عده قلیل به هر نامی که نامیده شوند فرقی نمی کند غرب بنده یا غربنده، غربگرا یا ضد انقلاب و فتنه گر یا اسلام آمریکایی.

در این بین جالب است با رو شدن دست شان از تلاش دست بر نداشته و سعی می کنند در بین صفوف مردم رخنه کرده و جای پایی برای خود پیدا کنند.


از امروز باید مسؤولین بدانند مردم ایران انقلابی بوده و پشت سر انقلاب اسلامی هستند و دشمنان شان هر کس باشد فرقی نمی کند و یک عنوان را به دنبال دارند دشمنان انقلاب اسلامی.

حجت بر همگان تمام است بخصوص بر مسؤولین که دست از هر نوع بهانه جویی بردارند و فقط به فکر خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی باشند که صدور انقلاب اسلامی و حمایت از عمق استراتژیک جمهوری اسلامی یعنی مسلمانان فقط با عمل به رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان و ولی فقیه زمان امکان پذیر بوده و ملت ایران و مسلمانان رهنمودهای علمی و فرهنگی و سیاسی را از امام خامنه ای می گیرند و مسؤولین عوض اینکه خود را مشغول این مسایل نمایند فقط و فقط به فکر عمل و اقدام باشند و فلسفه بافی و نظریه سازی و تءوری پردازی و صحبت از فرهنگ و آزادی را به اهل آن واگذارند که در این عرصه کم نیستند.

اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی فعال تنها چاره ساز دولت ماست و انتظار همه ملت از دولت همین است و بس.


@bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی