باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

پارادوکس رفتاری اصلاح طلبان

دیروز با یکی از مسؤولین دفتر یکی از مناطق آزاد دیدار داشتم در صحبت هایش هم از خاتمی حمایت می کرد و هم از رهبری دم می زد با اینکه سابقه ای از انقلاب در خانواده شان وجود دارد ولی نمی توان پارادوکس فتنه و رهبری را به این آسانی نادیده گرفت. دولت یازدهم برای عده ای از این افراد فرصت مسؤولیت داده است و این عده هم سنگ فتنه را به سینه می زنند و هم از نام انقلاب اسلامی و رهبری شجاع آن استفاده می کنند. این تناقضی است که مردم شاهد و ناظر بر آن بوده و در قضاوت های شان مد نظر قرار خواهند داد.

امام خامنه ای بارهانشان داده اند نسبت به فتنه ۸۸ حساس بوده و اعمال سران فتنه را به عنوان گناه نابخشودنی میدانند. حالا آنهایی که این خبط یعنی فتنه را مرتکب شده اند یک راه دارند اقرار به گناه و تحمل مجازات آن که خواست انقلابیون بوده و فلسفه حصر هم همین می باشد در این بین یک عده با فرار به جلو می خواهند طلبکار شده و طرح آشتی ملی را مطرح نمایند که مطرح کردن این طرح هم نوعی فتنه است و نشان می دهد سران فتنه نه تنها نمی خواهند دم به تله دهند بلکه می خواهند چیزی را که با شورش و اغتشاش به دست نیاورده اند با چانه زنی بدست آورند.

یکپارچگی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهدادامه این اتحاد و یکپارچگی فتنه گران و اغتشاش گران و سران آمریکایی آنها را بجایی خواهد کشاند که جز ذلت و خواری حاصل دیگری بدست نخواهند آورد و مستاصل تر از قبل خواهند شد و لازم است همگان با اتحاد و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنند و بخاطر اینکه از طرف مردم حرف نزنم فقط می گویم تحلیل های آماری و پیگیری های رسانه ای علایم خوبی را نشان می دهند و نباید اجازه داد عده ای قلیل وضعیت جامعه را آشوب زده کرده و بهره برداری نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی