باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

نهی دور زده شد

ورود جناب بقایی به انتخابات (با سند احمدی نژاد) و حمایت پررنگ شنیداری، دیداری و قلمی دکتر احمدی نژاد از وی از یک سو و عدم معنایابی بقایی-به عنوان کاندیدای مستقل- از سوی دیگر تردیدی باقی نمی گذارد که یک ضلع رقابت آینده احمدی نژاد است و بقایی صرفا ماسک شفاف و توری شکلی را به صورت دارد که احمدی نژاد در آن دیده می شود. بنابر این احمدی نژاد با شعار یارانه از زبان بقایی وارد گود انتخابات شده است.

روزی که مقام معظم رهبری ایشان را نهی کرد یقین داشتم که کار ایشان بر این روال پیش نخواهد رفت و اولین دلیلش هم علنی کردن مساله از سوی معظم له بود. بر اساس سیره ای که از وی سراغ داشتم، یقین داشتم که اجتهاد ایشان از جایی بیرون خواهد زد و مثل همیشه دوگانه ای را به نمایش خواهد گذاشت.


ساده اندیشی است اگر کسی باور کند احمدی نژاد در انتخابات خود را ذیل نظام جمهوری اسلامی و قوانین آن تعریف کرده باشد. از آخرین پیام اش در روزهای اخیر و رد نظر شورای نگهبان در سال۱۳۹۲ می توان این را فهمید. او به فقر و غنا یارانه مساوات داد نه عدالت که بعدا میوه بچیند نه این که میدان را به دیگری بسپارد.


تا انجا که بشود ظاهر را رعایت می کنند اما او جای خود را بزرگتر از چتر نظام می بیند. ایشان دیگر آن احمدی نژادی نیست که روحانیت مبارز را فصل الخطاب بداند و در لیست جناح راست در مجلس ششم قرار گیرد. او همچنین نگران کاندیداتوری دوستان سابق دولت خود می شود که جزء حلقه ویژه نیستند. چرا که قبول داشتن رهبری ایشان و اعلام تمایز حداکثری از نیروهای ریشه دار انقلاب شرط همراهی ایشان است


رقابت بقایی با هر کس به معنی رقابت احمدی نژاد است و دو جریان عمده کشور علیرغم همه اختلافات و همچنین اصل نظام در نگاه به این نقطه مشترک هستند.


بنابراین دوقطبی خطرناکی که با نهی احمدی نژاد کنترل شد همچنان پا بر جاست.


نظام باید یارانه را حصر در نیازمندان کند و این سلاح توهم ساز را غلاف نماید .


این جماعت بین فهم از جایگاه مردمی خود و جنبه های ولایی نظام گرفتارند و تعارضات مربوط به این دوگانه را بسیار ناشیانه بیرون می ریزند.

نمونه اش طرح همزمان انتخابات آزاد از سوی هاشمی و احمدی نژاد در سال ۱۳۹۲ بود.


دکتر عبدالله گنجی


با ما همراه باشید


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی