باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ق.ظ

چهره جدید با حقه بازی

📛 چهره جدید اسلام منهای روحانیت با کمی حقه بازی!!!


بیان برخی از حقایق تلخ و نشان دادن پشت پرده جریان های سیاسی لازمه شناخت و بصیرت است اگر چه ممکن است عده ای از آن کراهت داشته باشند و به مذاقشان خوش نیاید.

⚠ اگر روند حرکت جریان انحرافی به مدیریت مشایی و احمدی نژاد را از نیمه دوم دهه هشتاد مرور کنیم در می یابیم که مخالفت احمدی نژاد با مرحوم هاشمی نه از باب مخالفت و مبارزه با مظاهر فساد و برقراری عدالت بوده ( اگر چه در ظاهر چنین وانمود کرده است) چرا که دولت احمدی نژاد بری از فساد نبوده بلکه اساسا جریان انحرافی اعتقادی به روحانیت و حضور روحانیون در عرصه سیاسی نداشته و ندارد. این اصل را می توان از اظهارات جناب مشایی در مورد سوء مدیریت انبیا و به طور خاص حضرت نوح علیه السلام دریافت. طبعا وقتی انبیای الهی ( پناه بر خدا) نتوانند مدیریت کنند علما به طریق اولی شایسته مدیریت اجتماعی نیستند.

⚠شاهد دیگر بر این مدعا نادیده گرفتن تذکرات علما و مجتهدین طراز اول توسط احمدی نژاد در توصیه به دوری و پرهیز از ترجیح مشایی به رهبری نظام است. که در هیچ یک از این موارد احمدی نژاد سخن علما را نپذیرفت.

⚠شاهد دیگر تقدم ذاتی (و نه صرفا تاریخی) قائل شدن به ایرانی بودن بر اسلامی بودن و طرح مکتب ایرانی توسط مشایی در مقاطع مختلف علیرغم مخالفت صریح روحانیت اصیل با این طرز تفکر است. دیدار از مقبره کوروش، دیدار با موسسین جبهه ملی از جمله دیدار با همسر سید حسین فاطمی که هنوز رازهای نگفته ای از اختلاف مرحوم دکتر فاطمی با جریان فداییان اسلام وجود دارد، همگی بیانگر گرایش رندانه این جریان به ملی گرایی پیش از اسلام است.

⚠دلیل دیگر دور زدن نهی ولی امر مسلمین مبنی بر عدم ورود احمدی نژاد به انتخابات با حمایت همه جانبه وی از نامزدی بقایی است. رفتار احمدی نژاد در این فقره تقابل غیر رسمی با امر ولایت است که بر کسی پوشیده نیست.

⚠نکته آخر تحلیلی است که استنباط شخصی است اما بیانش خالی از لطف نیست که تاکید این جریان بر پیروی از امام زمان عج ا... تعالی فرجه الشریف و انتشار این خبر که در بین دولت مردان هاله ای از نور دیده شده است!!بیشتر برای القای این فکر به مخاطب است که ارتباط با امام زمان می تواند جامعه و افراد را از حضور نایب امام زمان بی نیاز کند. جایی که یک فرد غیر روحانی بتواند با امام زمان ارتباط برقرار کند دیگر نیازی به ولایت فقیه نیست! و چه بسا بعید نیست دلیل مخالفت احمدی نژاد بر تاکید امام خامنه ای برای ادامه خدمت وزیر اطلاعات وقت از این منظر بوده است. والا جریانی که معتقد است انبیا توان مدیریت نداشته اند چگونه می تواند مدیریت امام زمان را بپذیرد؟! بنا بر این جریان انحرافی با کمی حقه بازی در پی نفی اسلام و روحانیت است اما فعلا جرات بیان آن را ندارد.


حاج حسین سلطانی


با ما همراه باشید


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی