باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

احمدی نژاد از حرف تا عمل

🌹قطعاً «آزادی، برتر از استبداد»، «ارزش ها، فراتر از اشخاص»، «عدالت، بالاتر از تبعیض» و «قانون، افضل از امیال» است؛

👈اما اگر کسی همه این حرف ها را زد و سپس تصور و القاء کرد که خودش نماد آزادی، مظهر ارزش ها، مفهوم مطلق عدالت و عین قانون است، آیا خودش به یک تناقض لاینحل تبدیل نمی شود؟

❗️احمدینژاد می گوید: «همه کشور متعلق به ملت است و هیچ کس بالاتر از ملت نیست»، پس چرا کشور و مدیریت آن را صرفاً سهم خودش می داند و نمی گذارد که نوبت به استعدادها و نیروهای دیگر برسد؟  

❗️او مدعی است که «خیلی از افراد ، قانون اساسی را نمی خوانند و یا بعضاً به آن پایبند نیستند»، اما وی که قانون اساسی را خوانده و شناخته است، نمی داند که طبق مقدمه و اصول متعدد آن باید پایبند به «امامت ولی فقیه» باشد؟

❗️مدعی است که «ما به دنبال انسان جهانی و کمال یافته و جهان انسانی سرشار از توحید و آزادی و عدالت و عشق هستیم»، پس چرا بعد از فرصت هشت ساله ریاست جمهوری خود، با وجود آن همه توصیه های برادرانه، در فضای وسیع بین الملل و در میان بسیاری از ملت های جهان حضور نیافت و جهانیان را در مسیر نیل به توحید و آزادی و عدالت و عشق، یاری نکرد و در محدوده ایران خودش را «حصر ملی» کرد؟

❗️احمدینژاد می گوید: «باید به دنبال جایگزینی منطق و گفت و گو، به جای قدرت طلبی و دوستی و مشارکت، به جای دشمنی و کینه ورزی باشیم»، آیا خود ایشان نسبت به رقبای داخلی، به ویژه درباره نیروهای انقلابی منتقد خودش چنین رفتار کرد؟

❗️می گوید: «ایران یعنی فرهنگ و فرهنگ ملت ایران، انسانی و جهانی است. میراث گرانقدر فرهنگی ایران زمین ، تجلی آزادی خواهی و عدالت طلبی نوع انسان است»، سلمنا ! آیا اسلام و تشیع زیرساخت مقتدر این فرهنگ ایرانی، انسانی و جهانی نیست؟

❗️می گوید: «فرهنگ ایرانی خداگرا ، انسان گرا و جهان گرا است. مبنای فرهنگ ایرانی همیشه مهر و نور و عقل و عشق بوده است»، پس چرا نسبت به نقش شریعت محمدی و مکتب علوی در این فرهنگ برتر، سکوت می کند؟

❗️مدعای او این است که «از ویژگی های مهم فرهنگی ملت ایران روحیه رفق و مدارا است»؛ پس چرا در دوره ریاست جمهوری خود همین روحیه را در قبال سایر نهادها و قوای جمهوری اسلامی و رقبای سیاسی خود، در مواردی آشکارا زیر پا نهاد و «دشمن تراشی» را پیشه خود ساخت و توصیه های خیرخواهانه امام خامنه ای را نادیده گرفت؟

❗️احمدینژاد می گوید: «تحقق آرمانها نیازمند مدیران مردمی، شجاع، پاک، عاشق و فداکار است»؛ قطعاً سخن درستی است، اما آیا معنای آن فقط در خودش و بقایی و مشایی خلاصه می شود؟ چرا از آن همه مدیر شایسته و مردمی و شجاع و پاک و عاشق خدمت که توفیقات اصلی دولت نهم و دهم را با فداکاری تمام رقم زدند، حمایتی نمی کند و زحمات بی شائبه همگان را به حساب شخصی خودش واریز کرده است؟

❓آیا بعضی از اظهارات او در پاسخ به خبرنگاران، جنبه تهدید و یا تشویش اذهان عمومی نداشت و طبق مواد ۶۶۹ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی، مرتکب عمل مجرمانه نشده است؟‼️


محمدعلی رامین


با ما همراه باشید


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)



1)ورود اقای بقایی و حمایت اقای احمدی نژاد از ایشان برخاسته از همین روحیه دکتر هست نه متضاد با ان.چرا که هیچ کس جز یک احمدی نژادی یارای ایستادن و رقابت واقعی با روحانی را ندارد.هیچ کس جز یک احمدی نژادی نمیتواند ان طور که باید و شاید پته ی اقدامات ناصواب این دولت را روی اب بریزد.ضمن این که هر کس ازاد است به انتخابات ورود کند یا نکند،ایشان متواضعانه فرموده و توصیه رهبری را که خطاب به برادری مومن بود،اطاعت کرده و ورود نکردند ولی ایا توصیه رهبری این بوده که اقای احمدی نژاد شما سیب زمینی باش و اصلا در برابر سرنوشت کشور احساس مسئولیت نکن؟هرگز!ایشان گفتند دو قطبی ممنوع.چیزی که شما جماعت،مدعی هستید با ورود بقایی به انتخابات ایجاد شده ولی این دروغ محض هست چرا که با ورود رییسی به انتخابات و القائات طرفدارانش و بولد کردن ایشان به عنوان یک قطب،شاهد دو قطبی مخرب تر و از ان بدتر،به نفع جریان موسوم به اصلاحات و دولت لیبرال روحانی هستیم

2)تکرار یک توهم نخ نما.شان خودم را با تکرار پاسخ هایی که بیانشان چند سال پیش مد بود،پایین نمی اورم و شمارا توصیه به مطالعه میکنم به جای کپی پیست!
3)ادعای مضحکی هست.دولت قبل بیشترین تعامل را با کشور های به استضعاف کشیده شده داشت،که همراه با کسب منافع ملی،سعی در ایجاد روابط و مانور روی اشتراکات عقیدتی (مانند عقیده به منجی) هم وجود داشت.و ضمن این که طبق سخن رهبری دولت قبل تنها دولتی بود که شعار های انقلاب را سر دست گرفت و به ان افتخار کرد.دولت قبل نام حضرت مهدی و حضرت زهرا را در محافل بین المللی بیان کرده و بولد کرد
این یک تهمت کفتار منشانه و سخیف هست که بگوییم دولت قبل در این زمینه ها اقدامی نکرده است
4)تواضع در برابر چی؟مشارکت با چی؟مگر دکتر احمدی نژاد عقیده ای همچون برخی مسیحیان مبنی بر این دارند که اگر کسی خواباند تو گوش شما،صورتتان را برگردانید تا یکی دیگر بخواباند؟؟؟این جماعت نمک دان شکن بدترین تخریب ها و توهین ها و جسارت ها و... را در حق ایشان روا داشته اند.چطور با وقاحت تمام انتظار دارید ایشان حق مسلم خودرا به عنوان یک ایرانی دو دستی تقدیم چنین موجوداتی کند؟
5)افسوس از حمق بی پایان جماعت دگم و همیشه خواب و همیشه کور!
جماعتی که همواره تلاش داشته اند به بهانه اسلام،ملیت را لگدمال کنند!کما این که همواره از ناسیونالیسم مثبت غافل بوده و تنفر و انزجار مردم وطن دوست کشور را خریدار شدند.این هم شاهدی بر مدعای عدم اقبال مردمی این جماعت خشک مغز!!
این بساط کوروش پرستی از همین عقاید ناصواب و افراطی اب میخورد.سالها سعی داشتید بین اسلام و ملیت ایرانی پارادوکس تزریق کنید و سالها از مردم با فرهنگ ایرانی تو دهنی خوردید ولی هنوز...!
ایران و اسلام خدمات متقابلی داشته اند.تقریبا همه علمای اسلامی (سنی/شیعه) ایرانی هستند. علمای اهل سنت نویسنده کتب صحیح ایرانی هستند.نویسندگان کتب اربعه شیعه ایرانی هستند(کلینی/طوسی/صدوق) و... و حال مرکز تشیع ایران است و پرچم دار مبارزه با باطل یک ایرانی است (امام خامنه ای)
عربستان که خود پایگاه ظهور اسلام بوده است چنین مفاخر دینی نداشته و ندارد
چرا پس ایران دارد؟به علت فرهنگ غنی و حق طلبی و انسانیت ایرانیان.این ها نتیجه چیست؟نتیجه فرهنگ.فرهنگ نتیجه چیست؟نتیجه عملکرد ملت طی قرون.پس عملا گسستن پیوند بین اسلام و ایران حماقت است
6)باز هم این مساله نشان از از بغض و عناد نویسنده دارد.بغضی که مانع پذیرش حق میشود.اگر از قوه تعقل استفاده شود میتوان درک کرد که با یک دو دو تا چارتای عقلانی،این کار ایشان بهترین حمایت از اسلام و مکتب ایمه اطهار است.چرا؟چون ایشان با بیان و برجسته سازی روحیه خداباوری و حق پذیری و مهرورزی و عدالتخواهی ایرانیان مهر صحتی بر پذیرش ارادی و مشتاقانه اسلام توسط ایرانیان میزنند و غیر مستقیم رد میکنند برخی اظهارات ناصحیح را مبنی بر تحمیل و اجبار اسلام بر ملت ایران!
7)این هم یک سخن نخ نماست و بحث درباره ان کاری عبث.چرا که یحتمل از من بهتر به پاسخ ها واقفید ولی پنبه ی عناد در گوش و عینک بدبینی بر چشم مانع پذیرش حق میشود و بنده از رفع این دو معضل خودخواسته درباره شما جماعت عاجزم!
8)ایشان کجا مدیران قبلی را تخریب کرده اند؟کجا زحمات را منحصر به خود کرده اند؟مگر دکتر ان به اصطلاح مدیران را از خودش جدا کرد یا انها به او پشت کردند؟مهمل بافی تا کجا؟!!!!!چرا با حق مسلم یک فرد مبنی بر حمایت از کاندیدای مد نظرش مخالفید و اینقدر واکنش های سرشار از عقده و کینه و ناشی از ترس نشان می دهید؟
9)خیر ولیکن اظهارات شما نشان از ترس و وحشت از مواجهه با حقایق را دارد.و رفتارهای مضحکتان و چنگ زدنتان به هر نخ پاره ای برای بقای سیاسی خود، ولو به قیمت ورود در زمره ی لاشخور های سیاسی،شباهت به افرادی را دارد که هوس ماهیگیری از اب گل الود را با کِش تنبان داشتند ولی به عوض گرفتن ماهی،چش و چار خودشان را کور کردند
و العاقبه للمتقین


مرد باش و پاسخ بده.چیزی جز کپی پیست بلدی؟
پاسخ:
انحراف پاسخ ندارد باید راستش کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی