باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ

آزادی اجرای قانون!؟!

🎯اخیراً با هنجارشکنی هایی که حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود مرتکب شد، بعضی از فتنه گران سال ۱۳۸۸ که مدعی رهبری «اصلاح طلبان» هستند، مانند مصطفی تاج زاده، معتقد به «آزادی اجرای قانون حجاب» شده اند.

💥بلافاصله در شبکه های اجتماعی، زنانی فیلم شخصی خود را بدون حجاب منتشر کرده و خطاب به زنان نجیب و محجبه ایران گفته اند: «ما به حجاب شما احترام می گذاریم؛ شما هم از بی حجابی ما حمایت کنید» و با زبان بی زبانی تهدید کرده اند که اگر چنین نشود، آنها نیز به حرمت و شرافت حجاب زنان کشور، تجاسر خواهند کرد.

❗️ از طرف دیگر، همین قانون شکنان، از حکومت خواسته اند که «امنیت ما را حفظ کنید» و خطاب به مردهای جامعه نیز گفته اند: «شما با موهای ما آشتی کنید» !


👈⁉️چند پرسش:


1️⃣«حجاب»، حکم قرآن و سنت پیامبر اسلام برای زنان مسلمان و قانون جمهوری اسلامی برای عموم زنان در ملاءعام کشور است، پس چرا دولت در برابر متجاسران به قانون سکوت کرده است؟

2️⃣اگر رهبران اصلاح طلب و بعضی زنان بی حجاب، خواستار احترام دیگران به قانون شکنی خود هستند، آیا بعضی مردان جامعه نیز می توانند همین درخواست را برای قانون شکنی خود نسبت به آنها داشته باشند؟  

3️⃣اگر «آزادی اجرای قانون»، مطالبه عده ای بشود، این «آزادی» فقط برای قانون شکنان معتبر است یا بدون تبعیض برای همه (مردان و زنان) باید معتبر بشود؟

4️⃣کدام حکومت در تاریخ یا در جغرافیای جهان، تاکنون از امنیت قانون شکنان حمایت کرده یا اجرای قانون را «آزاد و اختیاری» دانسته است؟

5️⃣اگر «آزادی اجرای قانون» در یک جامعه پذیرفته شد، فقط در همین یک مورد است یا برای سایر موارد (مثلاً قوانین راهنمایی و رانندگی، تجاوز به عنف، مالیات،...) نیز باید مراعات بشود؟

6️⃣آیا این افراد که «آزادی خود» را در عدم اجرای قانون کشور و سلب اختیار از (گشت ارشاد) نیروی انتظامی پنداشته اند، می فهمند که بااین «هرج و مرج طلبی»، امنیت خود و جامعه را به آشوب طلبان و حرمت شکنان می سپارند؟ 

7️⃣چرا امنیت اجتماعی که وابسته به نظم عمومی و مراعات قانون و امنیت ملی ماست، عده ای را به وسوسه انداخته است؟

8️⃣آیا «حجاب اختیاری»، مقدمه تابلوی «ورود با حجاب ممنوع» در اماکن عمومی و سپس، ممنوعیت حجاب در کل جامعه و بازگشت به عصر ننگین پهلوی اول نیست؟ 

9️⃣⁉️راستی چرا روحانی، لاریجانی، مطهری، خاتمی، مولاوردی، ابتکار، جهانگیری، حسن مصطفوی و بقیه «مخالفان استبداد و خشونت»، در برابر «هرج و مرج طلبان» سکوت کرده اند؟


محمدعلی رامین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی