باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

پیاده نظام، نظام سلطه چه کسانی هستند؟

همانهایی که مراکز اصلی فرهنگی ما را در دست دارند در جمهوری اسلامی بر علیه جمهوری اسلامی می نویسند، اقدام می کنند و محتوی سازی می کنند و با پیام های جوان پسند در روز روشن بر علیه ارکان و اساس نظام می تازند تهمت و افترا می زنند و منتشر می کنند تا نظام را درگیر پاسخگویی به چیزهایی کنند که سر و ته ای ندارد نه می شود اثبات اش کرد و نه می شود رد اش نمود.

جوان معصوم این کشور در معرض حملاتی قرار گرفته که توسط نظام سلطه طراحی و توسط پیاده نظام داخلی عملیاتی می شود همانهایی که در صفوف ما حضور دارند و مثل خوره جامعه را از داخل می پوکانند.

شعارهای زیبای اصلاحاتی و آزادی و روشنفکری اسباب بازی هایی است که در دستان این جماعت گردانده می شود و هر کجا به دردشان بخورد بکار می گیرند.

همه چیز فدای افکار این جماعت است عزت و اقتدار و امنیت، این جماعت مفت خور هستند دیگران سینه سپر می کنند و خطرات را دفع می نمایند و این جماعت نانش را به روغنی می زنند و می خورند که شیره وجود ملت است.

اگر دفاع مقدس نبود اگر مدافعین حرم نبود اگر ایستادگی و مقاومت نبود این جماعت حالا زیرپای آمریکا و نظام سلطه له شده بودند ولی با تمام پر رویی نان ایستادگی مردم در مقابل تحریم ها را می خورند و وعده های دروغ آروغی است که این جماعت از روی سیری تقدیم ما می کنند!

جماعت سیری که هر از چند گاهی شاید از روی سیری و پرستیژ دموکراسی شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه ای هم بدهند و افکار عمومی را با خود همراه سازند!

ما از پای ننشسته ایم و منتظر انفعال در مقابل این جماعت نیستیم ما واقعی و عینی هستیم و بدون تعارف پیش می رویم تا نتایج عینی و قابل ملموس به مردم ارایه کنیم.

ان شاء الله
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی