باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

اشتباه دیگران را به حساب انقلابیون نگذارید

اشتباه دیگران را به حساب انقلاب و انقلابیون نگذارید خیلی ها از چپ و راست به مردم بد کردند و مردم به شدت از دست این جماعت ناراحت هستند و نهایت ناراحتی خود را با آرای معنا دار به این و آن نشان می دهند. این آدم بدهای جامعه همان فرصت طلبان و متظاهرین هستند و مردم به شدت همانطوری که گفتم از این جماعت ناراحت هستند. بعضی ها می دانند اما بعضی دیگر متوجه نیستند و همه را از یک قماش می دانند.


مردم عزیز همه انقلابیون و حزب اللهی ها از دست این جماعت فرصت طلب و متظاهر ناراحت هستند و لقمه های تلخی هستند که نه می شود قورتشان داد و نه می شود قی شان کرد. این شما مردم هستید که باید مسئولانه رای بدهید و آدم درست ها را انتخاب نمایید بلکه ریشه این جماعت که همچون گربه سیرتیق و پررو هستند کنده شود و گرنه کار خودشان را خواهند کرد و به نوعی آقایان دوربینی هستند و عشق شان دیده شدن می باشد.


مسئولین عزیز هم نترسند اگر جسارت به خرج دهند و در مقابل این عده بایستند مردم پشت سرشان هستند و از شما مسئولین حمایت خواهند کرد این جماعت همه چیز را تلف می کنند و زحمات انقلاب اسلامی و دلسوزان را هدر می دهند کوچکترین مسئولیت دست این جماعت جفا به ملت است چه رسد مجموعه های انسانی با ارزش را به این جماعت بسپارید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی