باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ

دولت روحانی نمی تواند خود را بخواب بزند

همه می دانند باور نیوز سالهای متمادی است فارغ از جناح بندی ها مشکلات و کمبودها را بیان کرده و نقش عوامل انسانی ناکارامد در این مشکلات را پیگیری نموده است. در حال حاضر مردم به دولتی رای داده است که به معیشت مردم بی توجهی کرده و هر سال به بهانه های مختلف سعی نموده است عده ای را از گرفتن یارانه که حق مسلم آنهاست محروم نماید، قرار بود همزمان با افزایش حامل های انرژی به یارانه ها هم افزوده گردد تا قشر عظیمی از مردم تاثیر افزایش قیمت ها را از طریق دریافت یارانه احساس نکنند و در مدتی که یارانه دریافت کرده اند به نوعی خود را به استقلال مالی رسانده و روی آن حساب باز کرده و با همین اندک پول کارهای بزرگی در مقیاس خود انجام داده اند و پایه های اقتصادی را بنا کرده اند بنام اقتصاد مقاومتی و شهد استقلال را چشیده اند و از طرفی برخورداری از آزادی های مدنی در سایه انقلاب اسلامی آنها را جسور و بی باک بار آورده و زیر بار هر حرفی نمی روند و به عنوان سیاسی ترین مردم در جهان مطرح بوده و مسایل داخلی و خارجی در کوچه و بازارهای روستاها و شهرهای کوچک تجزیه و تحلیل می شود.


برای این مردم نه کسی می تواند تعیین تکلیف کند و نه به راحتی حرف زور را می پذیرند و در انتخابات هم دو گروه عمده اصلاح طلبی و اصولگرایی از این نقطه قوت ها و ضعف ها استفاده کرده و بر موج احساسات همین مردم سوار  و برنده انتخابات می شوند.


برای چنین مردمی عملکرد منتخبین مهم است و شعارهایی که در انتخابات مطرح گردیده و حالا نمود عینی به خود دیده است. دولت آقای روحانی در دو دور انتخابات ، انبوهی از وعده های عمل نکرده را با خود حمل می کند و یا نمایندگانی که با رنگ بنفش به مجلس راه یافتند و همراهی خوبی با دولت داشته اند، حالا در ایام بررسی لایحه بودجه ۹۷ خود را در معرض آزمون قرار داده اند و مباحث مطرح شده در بودجه به بیرون درز کرده و مردم را نگران کرده است.


واقعیت این است که مردم می گویند این ... بزرک کرده بیشتر از آنکه نگران مردم باشد  نگران رنگ ریش خود بوده و به فکر ست کردن خود با محیط است و به نوعی با عوامفریبی می خواهد موج سواری کند و این برای یک ملت بزرگ همانند ملت ایران خیلی گران آمده است و نباید دولت روحانی خود را به خواب بزند و از طرفی اغتشاشات و آشوب های اخیر را که توسط عوامل داخلی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در کف خیابان ها رخ می دهد و سعی می کنند انتقادات را از دولت به اصل نظام برگردانند در راستای برجام های بی فرجام تحلیل می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی