باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

سر منشأ مشکلات در کشور چیست؟

حقیقت این است که یک عده از کسانی که در رأس امور هستند انقلابی نیستند بنابراین در کارها نه انقلابی عمل می کنند و نه می گذارند دیگران انقلابی عمل نمایند و در عمل برای حفظ ظاهر بخاطر مطالبات رهبری در خصوص انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن به زعم خود آبروداری می کنند.


سخنان و فرمایشات رهبری در خصوص انقلابی بودن روشن و صریح است و نیازی به تفسیر و توجیه ندارد و بارها و بارها فرموده اند راه حل مشکلات کشور دوری از اشرافیگری و انقلابی عمل کردن است و اخیرا هم اشاره ای به دهه شصت داشتند و خاطرات چگونه عمل کردن انقلابی ها را یادآوری نمودند.


هرجا می رویم این مشکلات را حس می کنیم که بعضی از مسؤولین گرفتار بروکراسی زاید و و کارهای تجملاتی شده اند و این مسأله ربطی به جناح بندی های موجود کشور هم ندارد از امام جمعه اش گرفته تا مسؤولین اقتصادی و اجتماعی و غیره.


این جماعت در اداره و مسؤولیت تا آنجا که می توانند آبروداری می کنند و چون به زندگی شخصی برمیگردند آنچنان زندگی می کنند که خودشان می خواهند.


به قول وزیر محترم بهداشت که در موردی به مفهومی فرمودند من نمی توانم دوگانه زندگی کنم من پولدارم که البته در سایه انقلاب به آلاف و عولوف رسیده اند و برای خود قشری شده اند و این امری مسلم و غیر قابل انکار در جامعه امروزی ماست چه رزمندگان زمان جنگی که حالا پول پارو می کنند و چه وزرا و مسؤولین زمان جنگی که قارون شده اند ربطی به چپ و راست هم ندارد هم از چپی ها تویش است و هم از راستی ها.


در این میان این مردم و رهبری است که درد می کشند و مشکلات ناشی از چنین قشری را بر دوش دارند.


حقوق های نجومی، استفاده از رانت های اطلاعاتی و اقتصادی، بی توجهی به بیکاری قشر عظیمی از جوانان تحصیل کرده، بی توجهی به بیدادهای بانکی، گرانی افسار گسیخته، بی پولی مردم، موانع قانونی کسب و کار و مشکلات عدیده ای که فقط بخاطر روحیه اشرافیگری ایجاد شده و راه حل انقلابی و انقلابی عمل کردن و روحیه ایثار و گذشت می خواهد


این مشکلات چیزی نیست که قابل حل نباشند فقط کسانی را می خواهد که بدون چشم داشت نوکری مردم را به گردن بگیرند و وارد گود شوند که البته در ساختار سیاسی کشور ما تمام راهکارها در نظر گرفته شده است و مردم نقش اساسی را در آن بازی می کنند و انتخاب مردم تعیین کننده سرنوشت خود می باشد.


در یک نگاه به مشکلات و پدید آورندگان آن بیاندازیم متوجه می شویم یک انتخاب اشتباه چه تبعات سنگینی را به دنبال دارد و یا عدم حضور در پای صندوق ها به چه کسانی فرصت عرض اندام را می دهد؟!


هم آنهایی که مردم را فریب می دهند و رای شان را می گیرند و هم آنهایی که در بین مردم اقبال ندارند و از فرصت انتخاب اشتباه مردم سوء استفاده می کنند و به چنین منتخبینی می تازند به یک اندازه سودجو هستند چرا که مردم از دست این جماعت به سوی مردم فریب ها می روند و وقتی ذات آنها بر مردم مشخص شد رقیب ها منتظر فرصت می نشینند و از فرصت پیش آمده استفاده می نمایند!


امروز موضع رهبری نظام مشخص است نه به اشرافیگری است و عمل کردن انقلابی و انظباط قانونی که در این میان این مردم است که سره را از ناسره تشخیص دهند و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.


🇮🇷 @bavarnews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی