باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

ما از شما طلبکار هستیم ما بدهکار نیستیم

روز دوشنبه فردی تماس تلفنی گرفت و گفت از شما شکایت خواهم کرد من خیلی متعجب شدم از قضای روزگار یک روز قبل در جلسه ای از شاهکارهای ایشان (شما بخوانید تخلفات) می گفتم که کشور ما در جبهه داخلی از دو گروه ضربه می خورد یکی اصلاح طلبانی که صاحب افسار خود نیستند و بی محابا در خط دشمن کار می کنند و وقتی می بینند گندش در آمد طلبکارانه وارد می شوند همانند قضیه برجام که قرار بود 20% ارزانی بیاورد که نیاورد و در مواردی 230% گرانی آورد و حالا می گویند اگر FATF تصویب شود 20% ارزانی خواهد آورد! و دیگری به اصطلاح دوستان اصولگرایی است که فلسفه وجودی اصلاح طلبان این جماعت می باشند و با تخلفات شان نظام را زیر سوال برده و مردم را ناراضی نموده اند و اصلاح طلبان با شعار اصلاح گندهای این جماعت خود را علم نمودند.

البته بنده معتقد هستم سر این جماعت یعنی اصلاح طلبان و اصولگرایان متخلف در یک آخور می باشد و نمایشات و خیمه شب بازی شان برای خوردن همزمان از توبره و آخور است!

سال ها تجربه و پای کار بودن این را ثابت کرده است و به عینه دیده ایم اصلاح طلبان و مدعیان اصولگرایی متخلف که از قضا در بعضی مواقع در جایگاه های حساسی همانند دانشگاه و شورای نگهبان حضور دارند در یک صف بر علیه انقلاب و نهادهای انقلابی موضع گرفته و کار کرده اند از جمله فردی که دیروز تماس گرفت در زمان حاکمیت اصلاح طلبان بر دانشگاه آزاد اسلامی، مجری سیاست های فرهنگی آنها بود و به نیروهای انقلابی رحم نمی کرد و در پشت پرده برای آنها پرونده سازی می نمود و از حضورشان در دانشگاه به روش های مختلف و گوناگون جلو گیری می نمود. هر چند ما هم بیکار ننشسته بودیم و تخلف های آنها را رصد می کردیم اما احترام ظاهری را حفظ نموده و با آنها درگیر نمی شدیم با اینحال در مواردی با گوش خودمان شاهد کینه توزی آنها نسبت به خود بودیم و در ظاهر بزدلانه ابراز نمی نمودند و ابراز ارادت و دوستی می کردند.

القصه باید گفت ما طلبکار هستیم شما هر چه بلد بودید کردید از جمله 10 سال پیش اردوکشی کردید و شکایت نمودید و ماهیت خود را نشان دادید حالا مگر ما چه کرده ایم با تلفن بیت المال زنگ می زنی و ما را تهدید می کنید؟

من چنین برداشت می کنم که شما پست های باور نیوز را به خود گرفته اید و به نوعی به تخلفات خود اعتراف کرده اید که اگر ما را به دادگاه هم بکشید به نوعی در افکار عمومی خود را محکوم کرده اید ما که نامی از شما نبرده ایم و یا اتهامی را متوجه شما نکرده ایم فقط از مسوولین خواسته ایم به اسناد ارسالی رسیدگی کرده و نسبت به شفافیت اقدام نمایند.

ما پیگیری و مطالبه گری را حق خود می دانیم و تا جان در بدن داریم اجازه نخواهیم داد متخلفان در هر لباس و جایگاه و پستی باشند با آبروی انقلاب و اسلام و روحانیت بازی کنند

 🇮🇷 @bavarnews
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۰
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی