باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

کریم به سیم آخر زد

کریم حسین زاده فرماندار سابق چالدران در مراسم تودیع خود خطاب به سرپرست معاونت سیاسی استانداری:


🔺مبادا بر تن سربازان لباس سرداران را بپوشانی، چرا که همین هایی که در تخریب من سنگ تمام گذاشتند برای تخریب تو نیز وارد عمل خواهند شد!


🔺مجاهدان شنبه دولت را در آذربایجان غربی به دست گرفته اند! جناب مصطفوی باید توجه کند که با انتقاد می شود توسعه را در پیش گرفت ولی با دسیسه چینی نه!


اظهارات تامل برانگیز فرماندار سابق چالدران در مراسم تودیع و معارفه که خود از اصلاح طلبان دو آتشه است تعجب همه را برانگیخت 


🔺ریالی بودجه امنیتی به چالدران اختصاص نیافت و به همین دلیل نتوانستیم پاسگاه ها و مراکز نظامی را تجهیز کنیم


🔺اگر دلسوزی به این نظام و مردمش گناه باشد به هیچ وجه توبه نخواهم کرد.


🔺علیه بنده گزارشی تهیه شده که در آن ارتباط حسنه با امام جمعه چالدران و حمایت ایشان از بنده را به عنوان نقطه ضعف عنوان کرده اند!این افتخاری برای من است که همه برای توسعه چالدران هم دل و همراه شدیم.


🔺میخواهم آینده کاری خود را به عنوان یک معلم سپری کنم، مدیرکل آموزش و پرورش نیز وقتی با من تماس گرفت به ایشان اعلام کردم فقط می خواهم معلم ساده باشم.


🔺خانواده ای در این شهرستان تحت حمایت ما قرار گرفت که نه تنها تحت پوشش کمیته امداد نبودند بلکه شناسنامه ای نیز نداشتند! این خانواده در بیمارستان حتی نمی دانستند چگونه روی تخت خواب بخوابند و زیر آن روی سرامیک ها خوابیده بودند! در کشوری که آقازاده ها پورشه سوار می شوند قابل قبول نیست که به افراد نیازمند بی تفاوت بود.


🔴 ای کاش همه مسئولین عزیز در زمان خدمت  این دغدعه ها رو بیان نمایند!!!


🇮🇷 @bavarnews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی