باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ق.ظ

✊ سالروز حماسه نه دی گرامی باد

🔻به نظر می رسد در سالگرد حماسه نه دی می بایست از قرائت های تک بعدی نسبت به فتنه گران اجتناب کرد و فتنه سال ۸۸ را از ابعاد مختلف مورد مداقه قرار داد!

🔻فتنه ای که به خاطر بیداری ملت و تبعیت از ولایت ۳۰ سال زیر خاکستر پنهان شده بود و با طوفان یانکی ها و غربی ها سر بر آورد و بر جان انقلاب مردم ایران افتاد!

🔻فتنه ای که از چپ سنتی تا راست سنتی و از اصلاح طلب تا اصولگرا را فرا گرفت و همه را محک زد و ثابت کرد اسلام و انقلاب بیش از اینکه مدیون این حضرات باشد مدیون درایت امام و امت امام است!

🔻دعوای اصلی ۸۸ خارج از ابعاد امنیتی و جاسوسی بی نظیر آن، دعوای بین انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن بود. دعوای بین امامی که شجاعانه روی آرمانهای انقلاب ۵۷ ایستاده و کسانی که می گویند انقلاب تمام شد و ما باید حکومت کنیم!

🔻نباید فراموش کرد که فتنه گران هنوز زیر خاکستر پنهان هستند و منتظر فرصتی برای هجوم به انقلاب و ارکان آن هستند، با این تفاوت که اینبار با شرایط امروز جامعه هم قدرت بیشتر دارند و هم ثروت بادآورده از رنج مردمان دیارمان!

🔻فتنه گران جدید و پیاده نظامشان اینبار پر نفوذ تر از سال ۸۸ در برخی قوا حضور دارند و قطعا عملیات بعدی اربابان آنها پیچیده تر از سال ۸۸ خواهد بود، البته نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی هم به مراتب قوی تر از سال ۸۸ هست!

🔻امروز به نظر می رسد تببین دوگانه های آزادی - عدم آزادی و انتخاب آزاد - انتخابات غیر آزاد و کارآمدی - عدم کارآمدی و مقوله های چالش برانگیز اینچنینی برای مردم بیش از پیش احساس می شود و قطعا پادزهر فتنه جدید، بصیرت بیشتر و برخورد هوشمندانه در نخبگان و توده های مردم با هر گونه ماجراجویی جدید است!


🇮🇷 @bavarnews

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی