باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۴۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

تجلیل از خادمان نوروزی در ورزشگاه آزادی

در مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در ورزشگاه آزادی در روز پنجشنبه 29 فروردین، نیروی انتظامی و ماموران راهنمایی و رانندگی به عنوان مهمترین و اصلی ترین خادمان نوروزی حضور نداشتند. سید احمد علم الهدی عضو خبرگان رهبری، رئیس سابق پلیس راهور،  دیانی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور، مهدی خوجگی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی از همایش 100 هزار نفری روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی انتقاد و آن را در راستای بهره برداری سیاسی و انتخاباتی عنوان کرده بودند. در حالیکه در این همایش مشایی حضور نداشت و با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

رئیس سابق پلیس راهور تهران در پرسشی همزمان با برگزاری جشن دولت گفته است: بابت 33 هزار کشته و مجروح تصادفات نوروز باید جشن بگیریم یا عزا؟ البته آمار امسال با توجه به گسترش سفرهای نوروزی به مراتب پایین تر از سالهای قبل بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۱۶
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ

بازار گرم وبلاگ ها و سایت ها

بازار راه اندازی سایت و وبلاگ های انتخاباتی این روزها داغ شده است بگونه ای که حامیان محمدرضا باهنر در روزهای اخیر 20 سایت خبری سراسری و استانی را برای وی راه اندازی کرده اند. در استان آذربایجانغربی هم بعضی از اعضای جامعه مهندسین ا باهنر هماهنگ شده اند که اخبار تکمیلی بعدا اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۳
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

راهبرد دشمن در سوریه

در ارزیابی های میدانی صورت گرفته در سوریه، حدود 30 در صد خاک این کشور در دست نیروهای معارضه و تروریست ها است. با اعطای کمک یک میلیاردی عربستان به شاه اردن، مرزهای اردن و سوریه به دالان ارسال نیرو و تجهیزات به تروریست های سوری تبدیل شده است. حدودا از 17 استان سوریه سه استان درگیر این مناقشات شده است و بقیه استان ها در آرامش کامل بسر می برند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۹
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

ادعای پیامبری آخرالزمانی!

اعضای یک کلیسای خانگی در رشت به اتهام ترویج شیطان پرستی دستگیر شدند. این فرقه متعلق به ویلیام ماریون از منحرفان مسیحیت در آمریکا بودند که ادعای پیامبری آخرالزمان دارد و به پرستش نمادهای شیطانی می پردازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۴
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ

سطح مشارکت خیلی بالا خواهد بود

بر اساس برخی نظر سنجی های انجام گرفته توسط مراکز معتبر، میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در تهران از مرز 60 درصد و در سراسر کشور از 70 در صد خواهد گذشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۳
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ

خود شیفتگی به روش نایب رئیسی

برخی اعضای ستاد انتخاباتی محمد حسن ابوترابی از وی به عنوان پدیده این دوره انتخابات ریاست جمهوری نام می برند و می گویند وی به دلیل سیادت، روحانیت، سابقه نمایندگی مجلس و سابقه حضور در دانشگاه می تواند پدیده این دوره نام بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۱
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

نظر سنجی دانشجویی

در نظر سنجی های صورت گرفته در چند دانشگاه کشور، آقایان جلیلی، لنکرانی و زاکانی بالاترین میزان محبوبیت را در میان کاندیداهای ریاست جمهوری داشته اند. در 24 خرداد باید دید این نظر سنجی دانشجویی چه محکی را خواهد خورد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۳۰
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

اخبار انتخاباتی اصلاح طلبان

موسوی خوئینی ها در تحلیلی معتقد است: تشویق اصلاح طلبان به حضور در انتخابات بازی هاشمی رفسنجانی برای نابودی جریان اصلاحات است. خوئینی ها به صراحت می گوید هاشمی با نابودی جریان اصلاحات می خواهد یکه تاز میدان سیاست شود.

برخی اصلاح طلبان با اشاره به کاندیداتوری روحانی، جهانگیری، شریعتمداری، کواکبیان و ... می گویند احتمال کاندیداتوری عارف ضعیف شده است. عارف در دیدار  کاندیداها با ضرغامی حضور نداشت، البته این نظر بیشتر به طنز شبیه است تا واقعیت! چون آقای ضرغامی کاندیداها را مشخص نمی کند.

در جمع بندی های صورت گرفته توسط چند مرکز مطالعاتی، احتمال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی نزدیک به صفر است. تیم مشاوره خاتمی متن نامه ای را تنظیم کرده اند که در آن دلایل نیامدن خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری بیان شده است. تاکنون چندین بار متن این نامه تغییر کرده است.

در روزهای اخیر اسحاق جهانگیری دیدارها و مذاکرات فشرده ای با هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی داشته است. گفته می شود با حمایت هایی که این دو چهره از جهانگیری داشته اند و همچنین نظر مثبت اکثر اعضای مجمع روحانیون و کارگزاران از جهانگیری وی به زودی به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان معرفی خواهد شد.

مصطفی کواکبیان گفته است: موانع رشد احزاب را در دولت اخلاق برطرف خواهیم کرد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۷
جمعی از نویسندگان

همایش " پایداری، حماسه سیاسی، معرفی اصلح " در روز یک شنبه اول اردیبهشت ماه از ساعت 16:30 دقیقه در تالار سید الشهدا میدان هفت تیر با حضور مصباح یزدی لیدر جبهه پایداری شاخه قم برگزار می شود.

یکی از اعضای جبهه پایداری طی سخنانی در دانشگاه امام صادق علیه السلام از مراحل تکمیل اعضای کابینه این جریان سخن گفته و اعلام کرده تاکنون حضور آقای دکتر داوودی به عنوان وزیر اقتصاد، حجت الاسلام آقا تهرانی به عنوان وزیر ارشاد و پرویز فتاح به عنوان وزیر نیرو نهایی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۴
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ

زلزله پنج ریشتری، اهل در فارس را لرزاند

ساعت 2:11 دقیقه بامداد امروز شنبه زلزله ای به بزرگی پنج ریشتر اهل در طول در استان فارس را لرزاند. چند روز پیش هم در سراوان زلزله ای به بزرگی 7:8 ریشتر روی داد و زلزله ای دیگر به بزرگی 5:2 ریشتر تسوج را لرزاند و  بوشهر هم در زلزله هفته ی قبل تلفات داد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۷
جمعی از نویسندگان