باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۵۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

آیا راستی، احمدی نژاد این قدر بد بود؟

دکتر محمدنهاوندیان با ابلاغ سلام گرم رییس جمهور کشورمان به آیت الله راستی کاشانی، از طرف خود و دکتر روحانی برای این شخصیت برجسته حوزه های علمیه و یار دیرین امام راحل(ره) آرزوی سلامتی و بهبود کامل کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۲
جمعی از نویسندگان

دولت امید و تدبیر نتوانست دانشگاه احمدی نژاد را تحمل کند و وزیر علوم درباره دانشگاه غیرانتفاعی منتسب به محمود احمدی نژاد، اظهار کرد: در سال 89 مجوزی برای یک دانشگاه غیردولتی با تعدادی اعضای هیات موسس در وزارت علوم صادر شده است که مجوز موافقت اصولی بوده، اما تعدادی از اعضای هیات موسس که برخی از وزرای وقت نیز در آن بوده اند، انصراف می دهند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۹
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

رهبری در سه مقطع حساس به داد ما رسیدند

آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به حمایت های رهبر انقلاب اسلامی اذعان داشت: ایشان در سه مقطع حساس به داد ما رسیدند و با رهنمودهای خود باعث شدند که بن بست ها شکسته شود.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در زمان انتخابات مقام معظم رهبری رای ها را حق الناس دانستند و تاکید کردند که رای ها باید به درستی خوانده شود و به همین دلیل انتخابات به دور از هر گونه حاشیه و سالم برگزار شد.

همچنین در زمان اولین امضاء توافقنامه برخی در کشور نسبت به این عمل معترض بودند ولی مقام معظم رهبری با پاسخ دادن به رئیس جمهور و تشکر کردن از هیئت مذاکره کننده نقطه پایانی بر اعتراضات گذاشتند و این اقدام را پیروزی نامیدند.

وی ادامه داد: در زمان آغاز مذاکرات نیز رهبر معظم انقلاب گفتند که تیم مذاکره کننده ایران از نیروهای انقلابی هستند و سازشکار محسوب نمی شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۹
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ق.ظ

بعضى نمایندگان آب به آسیاب دشمن ریختند

حسین شریعتمداری:استعفای جمعی از نمایندگان مجلس در اعتراض به لایحه بودجه93 ناپسند،غیرمنطقی و دورازانتظاربود/اولین نتیجه اقدام نسنجیده این عده ازنمایندگان،بی آنکه بخواهند،آب به آسیاب دشمن ریختن است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۲ ، ۰۹:۱۸
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

جواب مناسب خواهیم داد

ظریف وزیر امور خارجه عضو فیس بوک:در برابر هر اقدام نامناسب و غیرسازنده واکنش مناسب،حسابشده، هدفمند و هوشمندانه نشان خواهیم داد/در زمان مناسب به همه ایرادها و ابهامات پاسخ می دهیم/به شکل مقتضی و با در نظرگرفتن همه جوانب امر به اقدام اخیر آمریکایی ها پاسخ دادیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۲
جمعی از نویسندگان
ظریف وزیر امور خارجه عضو فیس بوک: برخی مرگ زودرس توافق ژنو را اعلام کرده اند که بیشتر بیان خواست است تا واقعیت/ با جدیت مذاکرات ژنو را دنبال می کنیم/ در برابر هر اقدام نامناسب واکنش مناسب و هوشمندانه نشان خواهیم داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۱۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

کیهان از خاتمی نقل کرد

کیهان از خاتمی نقل کرد: به تعبیر امام، محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. عاشورای امام حسین(ع) الهام‌بخش همه حرکت‌های خداخواهانه، آزادی‌طلبانه و رهایی‌بخش در طول تاریخ بود/اگر روزی یاد شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در جامعه‌مان ضعیف شد و اگر فاصله ذهنی و روحی‌مان با دفاع مقدس زیاد شد باید نگران باشیم؛ چرا که مایه انقلاب و علت بقای آن و توانمندی انقلاب ما در کاری است که شهیدان کردند و اوج عظمت انقلاب ما در دفاع مقدس آشکار شد، اگر ما با آن فاصله بگیریم باید نگران آینده‌مان باشیم که آیا ما می‌توانیم با دور شدن از چشمه و منشأ بتوانیم آن دستاورد که اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است را نگه داریم یا نه؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۲ ب.ظ

دستگاه شنود با هماهنگی یکی از معاونین

بیانیه علی مطهری فرزند استاد شهید مرتضی مطهری و نماینده تهران: کارگذاری دستگاه شنود در دفتر کارم با هدایت یکی از معاونان مدیریت قبلی وزارت اطلاعات و با انگیزه سیاسی انجام شده بود/ آن معاون و مدیر کل او بر کنار شدند/ همه این افراد به نادرستی کار خود اعتراف کرده و متنبه شده اند.// گفته اند: ایت ایتدیخینی ترگیت مز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۲
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

دومین میمون فضانورد ایران پرواز کرد

دومین میمون فضانورد ایرانی با نام «فرگام» به فضا پرتاب شد و پس از انجام ماموریت سالم به زمین بازگشت/ روحانی در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۸
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ

آمریکا زیر توافق ژنو زد

هیأت مذاکره کننده کارشناسی ایران شب گذشته مذاکرات را در "وین" قطع و برای مشورت به تهران بازگشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۱
جمعی از نویسندگان