باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سفیر هند در جمهوری اسلامی ایران با حضور در روزنامه جوان و دیدار با مدیر مسئول روزنامه، نظرات دولت متبوعش درباره وقایع کشمیر را تشریح و از اینکه به این وقایع رنگ و بوی مذهبی داده می‌شود گلایه کرد


«سائوراب کومار» یک روز پس از انتشار خبر استمداد مسلمانان کشمیر از کشورهای اسلامی در عکس یک صفحه اول روزنامه جوان در دیدار با مدیرمسئول روزنامه در دفتر جوان گفت: از ۱۸۰ میلیون مسلمان هندی فقط ۸ میلیون نفر در جامو و کشمیر ساکن هستند و نباید به این وقایع رنگ و بوی مذهبی داد.

سفیر هند مدعی شد جریان مقابل دولت در جامو و کشمیر در حال حاضر یک جریان مسلح است که از بیرون مرزهای هند پشتیبانی می‌شود و جزو گروه‌های تروریستی است.

وی «برهان وانی»‌ را که کشته شدن وی، بهانه حوادث اخیر شده است یک فرد مسلح دانست که طی درگیری مسلحانه کشته شده است. سفیر هند دولت متبوع خویش را اهل گفت‌وگو دانست و همزیستی مثال‌زدنی ادیان را در این کشور یادآور شد.

مدیرمسئول روزنامه جوان نیز ضمن تأکید بر مشترکات فرهنگی- تاریخی ایران و هند، مسئله کشمیر را فراتر از یک گروه مسلح فعلی و آن را مسئله‌ای تاریخی دانست و گفت :دولت هند به قطعنامه‌های شورای امنیت درباره حق تعیین سرنوشت مردم کشمیر تمکین نمی کند و تاکنون از اجرای آن سر باز زده است.

دکتر گنجی گفت: ‌اطلاع‌رسانی از تحولات کشمیر و جامو باید آزادتر باشد و دولت هند نیز در این‌باره پیشقدم شود.

سفیر هند در پاسخ به این نکته، محدودیت‌های سایبری ایجاد شده در جامو و کشمیر را بسیار محدود توصیف کرد و مدعی شد علت اصلی آن استفاده تروریست‌ها از شبکه‌های اجتماعی برای جذب نیروی انسانی است.

سفیر هند کشورهای مشخصی را که صاحب پول و آموزش ایدئولوژیک هستند در این زمینه مقصر می‌دانست اما نامی از آنان نبرد.

«سائوراب کومار» حضور خود در روزنامه جوان را اولین حضورش در یک رسانه ایرانی و آن را نشانه اهمیت مسائل مورد گفت‌وگو دانست.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۷
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

حرامخواران را دستگیر کنید

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی: این برداشتهای غیرمنصفانه از بیت المال، نامشروع است. باید با جدیّت دنبال بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند


باور نیوز: لطفا #حرامخواران_را_دستگیر_کنید

چند سال است این فریادمان است افسوس جواب مان جریمه و رانده شدن است.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۱
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ق.ظ

طنز- سهم مردم تقریبا هیچ

روحانی: پول مردم را از حلقوم دزدان بیرون می کشیم.


و ...


باور نیوز:در حلقوم مدیران با حقوق های نجومی می ریزیم.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۶:۵۷
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ق.ظ

ناامنی برای بحران آفرینان سوریه شروع شده است

عملیات انتحاری یک فرانسوی تونسی الاصل دایم الخمر اجیر شده داعش در نیس و کودتای نیمه تمام در ترکیه نشان از آغاز گسترده ناامنی در منطقه و اروپا دارد. کشورهایی که در سوریه بحران سازی کردند و با خلق داعش توانستند در عراق و سوریه مردم را به کشتن بدهند حالا شاهد انتقال نا امنی ها به داخل سرزمین های خود خواهند بود.

کودتای ناتمام در ترکیه هر چه باشد به این زودی ها پایان نخواهد یافت و تسویه حساب گسترده در ارتش را در پی خواهد داشت و همین امر در کشور آذربایجان که ارتشی وابسته به نظامیان ترک دارد را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و همچنین تحرکات گروه های مسلح معارض ترکیه را تقویت خواهد نمود.

دوستان آمریکا و اسراییل دومینوی ناامنی ها را بخوبی احساس می کنند و همین امر باعث می شود بحران ها را به بیرون از کشورهای خود منتقل نمایند عربستان و قطر نیز در بازی شروع شده همراه ترکیه می باشند و جای تاسف این است که بازیگران اصلی صحنه یعنی آمریکا و اسراییل، هزینه جنایات خود را گردن مسلمانان می اندازند و خود را از ترکش این وقایع دور نگه می دارند.


باید منتظر ماند تا دید در صحنه واقعی چه اتفاقی خواهد افتاد؟


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۵:۰۶
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

به دماغ که نرسی موی دماغ می روید!

چند سال پیش همه متخلفان یکی پس از دیگری در شهرستان ماکو عزل شدند و بدون سر و صدا در مراکز استان ارتقاء جایگاه پیدا کردند اما یکی از این متخلفان که در بین دانشجویان و دانشگاهیان و حتی مردم عادی شهر به استاد تزویر مشهور شده بود ماند و رییس جدید به خاطر جایگاه روحانیت نه تنها به تخلفاتش رسیدگی نکرد بلکه بال و پر داد تا اینکه این استاد عزیز حالا موی دماغ شده و می خواهد برای مجموعه رییس تعیین کند. البته این استاد مشهور تا به امروز هر کاری توانسته کرده است از جمله دریافتی های غیر قانونی و به عبارتی نجومی در حد ماکو و استخدام فامیل ها و زن و بچه خود و دوستان و هم لباسی ها و هم روستایی ها و فامیل دور و نزدیک و حالا اگر سعید خان هم بر اریکه ریاست تکیه زند مجموعه دربست در اختیارش خواهد بود و مرغ و خروس و اردک و بوقلمون هم به مجموعه وارد خواهد کرد تا کسی نتواند حریف این موی دماغ شود.

مانده ام عجب اوضاعی شده است عوض اینکه متخلف مجازات شود هر روز تشویق می شود! البته بین خودمان بماند وقتی هوای همه را داشته باشی بهتر از این نمی شود با یک دست نمی توان چند هندوانه را نگه داشت مگر اینکه همه هندوانه ها را گاو حساب کنی غافل از اینکه حالا همه همه چیز دانند و به عبارتی همدان هستند و مانده اند با این گاو چه بکنند!


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۲
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

ارمغان منطقه آزاد ماکو

منطقه آزاد ماکو حداقل دو ارمغان برای مردم منطقه داشته است یکی گران شدن زمین، دومیمنابع ملی اعلام کردن زمین های مردم، زمین هایی که مردم حداقل ۶۵ سال روی شان کار کرده اند.

همراهی بعضی مدیران نالایق با این ارمغان ها مردم را گرفتار کرده است. حالا که قرار است مدیران با حقوص های نجومی عزل و محاکمه شوند مدیران نالایق ضد مردمی هم ای کاش محاکمه می شدند حالا که دردی از مردم دوا نمی کنند لااقل نمک بر زخم شان نپاشند.

مردم مانده اند چه بکنند؟ زمین هایی که در انقلاب سفید شاه معدوم به مردم داده شده حالا به بهانه منابع ملی از مردم پس گرفته می شود! به نظر شما این یک کار ضد انقلابی نیست؟


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۱
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

باید دنبال شود

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی: حقوقها و برداشتهای غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت المال، نامشروع، گناه و خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است/قطعادرگذشته کوتاهی وغفلتهایی شده که باید جبران شود/ اینطور نباشد که ما سر و صدا کنیم و بعد قضایا را تمام کنیم و به دست فراموشی بسپاریم/ بایددنبال شود.
قسمتی از بیانات در عید فطر ۹۵
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۲
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

اینها لیاقت ندارند در این مراکز قرار گیرند

امام خامنه ای رهبرانقلاب اسلامی:رؤسای قوا متعهد شدند مسئله را دنبال کنند/ دریافتهای نامشروع باید برگردانده شود/ افرادیکه بی قانونی و سوءاستفاده از قانون کردند باید مجازات و برکنار شوند/ اینها لیاقت ندارند در این مراکز قرار بگیرند/دشمنان میخواهند از این قضیه مستمسکی علیه نظام درست کنند/ اینها عده ای هستند که در مقابل مجموعه مدیران و کارکنان دستگاهها که با پاکی و صداقت کار میکنند زیاد نیستند اما همین کم هم عیب و مضر است و باید رفع شود/ ما آسیبهای ناشی از فقر را شناختیم و برنامه ریزی میکنیم اما آسیبهای ناشی از مستی اشرافیگری را کأنه درست نمیشناسیم/ وقتی اشرافیگری، اسراف و تجمل در جامعه باشد و ترویج شود این قضایا پیش می آید/ برکناری و برگرداندن آنچه از بیت المال بصورت نامشروع خارج شده وظیفه همه است/ مردم به این اهمیت میدهند/ اگر دنبال گیری نشود اعتماد مردم کاسته میشود که فاجعه ای بزرگ خواهدبود/باید با اقدام جدی اعتماد مردم را حفظ کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۳
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ق.ظ

معضل اشتغال در کشور ما

اشتغال معضلی است که باید حل شود، دولت به عنوان متولی اصلی موظف به ایجاد اشتغال و زمینه های آن است.

در کشور ما معظل دیگری هم وجود دارد و آن عدم امکان خود اشتغالی است به این مفهوم که موانع قانونی وجود دارد که اجازه نمی دهد اشتغال ایجاد شود.

بنابر این از طرفی دولت قادر نیست اشتغال ایجاد کند و از طرف دیگر اجازه نمی دهند بیکار برای خود اشتغال ایجاد کند و اگر این دو موضوع با هم توأمان پیش بیاید که در دولت فعلی نمایانتر شده است وضعیت اشتغال را در وضعیت بحرانی قرار می دهد.

عمل نکردن به وعده های انتخاباتی و منحرف شدن از اقتصاد به سیاست و پیش آمدن رسوایی فیش های حقوقی چیزی است که دولت در این مدت باقی مانده باید به افکار عمومی جواب دهد.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۰
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

تا جان در بدن دارم خواهم ایستاد

امام خامنه ای، شب گذشته ۱۲ تیر در دیدار رمضانی دانشجویان فرمودند: اوضاع کنونی بسیار شبیه جنگ احزاب است؛ همه زورگویان مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند/ در این شرایط افراد سست ایمان، اظهار یأس و خود کم بینی میکنند، اما افراد با ایمان، هر قدر شرایط سختتر شود، قویتر می ایستند/ سخن برخی افراد مبنی براینکه جمهوری اسلامی دنبال بهانه جویی برای ناسازگاری با قدرتها است، سطحی است/تا زمانیکه ملت ایران براساس غیرت و سابقه انقلابی و اسلام ایستاده است، مبارزه وجود دارد/ در این مبارزه، دانشجویان جایگاه و نقش ویژه ای دارند/ براساس قانون و منطق، رهبری نمیتواند در تصمیم گیری های جزئی و اجرایی وارد شود/ اگر مسئولین اجرایی دچار اشتباه شوند، مجلس یا رئیس جمهور باید مانع شوند/ رهبری در مواردی که احساس کند اقدامی حتی جزئی موجب انحراف نظام میشود، باید ورود کند/ کسانیکه معتقدند برای پیشرفت کشور باید به غرب پناه برد، عقل خود را باخته اند/در برجام ثابت شد آمریک اهمچنان سرگرم دشمنی با ملت ایران است/ تا جان در بدن دارم خواهم ایستاد و به مردم هم اعتماد دارم؛ همچنان که به نتیجه ی ایستادگی یعنی پیروزی یقین دارم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۰
جمعی از نویسندگان