باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ق.ظ

تو دهنی به دشمن

این انتخابات فارغ از نتیجه به دست آمده تو دهنی سختی به دشمن خواهد بود. ان شاء الله


هرکدام از این چهار کاندیدای محترم برای ریاست جمهوری انتخاب شود، دشمن تو دهنی سختی خواهد خورد و منافقین و صهیونیست ها و آمریکا خواهند دید آب در هاون می کوبند و بی خودی ذوق زده و خوشحال شده اند و منتظر اعترافات آنها باشید.


علاوه بر ایران، ایرانی ها در ۱۰۲ کشور دیگر در انتخابات شرکت می کنند و مشارکت بالای ۷۵ درصد خواهد بود و باشناخت و ملاحظه ای که رای دهندگان از کاندیداها دارند با رای شان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۱۴
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ق.ظ

دلیل اتهامات چیست؟

با سلام و وقت بخیر


۲۰ روز تبلیغات برای کاندیداهای ریاست جمهوری این فرصت را ایجاد کرد که هرکس هر چه در چنته داشت بیرون ریخت و گروه های حامی و طرفدار و گروه های مخالف و دشمن هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی هر چه می دانستند در مورد همدیگر گفتند.


در این میان آنچه که مهم بود تشخیص مردم است و برای من که با ریزبینی خاصی فارغ از گروه گرایی و حزب بازی و جناح سازی مو را از ماست می کشیدم و خلافکاران از هر دو جناح بخوبی به یاد دارند و حالا هم از نوشتن و گفتنم واهمه داشته و تمام تلاش شان را کردند تا بلکه با زندانی کردنم مرا ساکت کنند و در این راه ۱۸ ماه یکی و ۶ ماه یکی دیگر برایم زندان گرفتند و به یاری خداوند متعال و پشتوانه انقلاب اسلامی غلطی نتوانستند بکنند و تمام مطالبم را به دقت مطالعه می کنند تا شاید مطلبی در مورد خودشان بیابند!، جالبتر این است که اتهاماتی که به قالیباف و رییسی وارد شد همه ساخته و پرداخته رسانه های معاندی همانند بی بی سی و وی او آ و آمدنیوز و رسانه های منافق و صهیونیست بود و از زبان جهانگیری و روحانی نه تنها بر علیه قالیباف و رییسی بلکه بر علیه نظام و ارکان آن بازگو می شد و در مقابل مخالفین روحانی فقط این را می گفتند که در این ۴ سال چه کرده ای و یا شما ۴ درصدی ها هستید که در تمام دولت های ۲۸ سال گذشته به عنوان دولت سایه کارشکنی کرده و فاجعه به بار می آورید.


خدا می داند نه من مثل بعضی ها رییسی را سید خراسانی می دانم که البته سازمان منافقین برای گسترش این تفکر برنامه ها دارد و عوامل دست چندم و ناآگاه خودی می خواهند چنین تصویر کنند و نه عاشق چشم و ابروی افرادی امثال رییسی هستم بلکه به عنوان یک انقلابی مطالعه کرده به این رسیده ام که دستان پاک و آبروی مسلمانی ایجاب می کند به ندای کسی لبیک بگویم که فردا در روز قیامت حجتی برای کارم داشته باشم و حجت را بر کاندیدای مورد نظر تمام کرده باشم همانطوری که در ادوار گذشته حجت را بر کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی تمام کرده ایم و حالا باید در پیشگاه خداوند متعال و ملت بزرگ ایران پاسخکو باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۳۱
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ق.ظ

این نیز می گذرد

روزها می گذرد و یاد ایام می ماند و بس، بیایید مهربان باشیم و مهربانی ها را پرورش دهیم. این روزها کانال ها و گروه های تلگرامی ایام پر خبر و متراکمی را می گذرانند دلگیر مباش وبلاگ عزیزم. 


با ما همراه باشید


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۱۱
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ

دشمنان خداوند در روز قیامت چه کسانی هستند؟

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: هشت تن هستند که در روز قیامت، دشمن ترین افراد نزد خداوند می‌باشند:


۱. سقّارون (که آنها دروغگویان هستند).

۲. خیّالون ( آنها متکبران هستند).


۳.کسانی که کینۀ برادرانشان را در سینه نگه می‌دارند و چون آنان را ببینند به دروغ برای آنها قسم می خورند که دوستشان دارند.


۴. کسانی که چون به سوی خدا و پیامبرش خوانده شوند درنگ نموده و کندی نمایند و چون به سوی شیطان و برنامه هایش خوانده شوند، بشتابند.

۵. کسانی که هر وقت طمع دنیا بر آنها عرضه شود اگر چه بدان حقی نداشته باشند، ولی با قسم های خود آن را برای خویش حلال می کنند.

۶. کسانی که راه می روند جهت سخن چینی در میان مردم.


۷. کسانی که در میان دوستان تفرقه می اندازند.


۸. و کسانی که برای بی گناهان لغزش و عیب می تراشند، آنها کسانی هستند که خداوند رحمان و عزوجل آنها را پلید می‌شمارد.


منابع:

کنزالعامل، جلد ۱۶، صفحه ۹۲، حدیث ۴۴۰۴۴

احادیث الطلاب، حدیث ۱۵۷

تاریخ دمشق، جلد ۷، صفحه ۸۶


با ما همراه باشید


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۱
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

حالا چه باید کرد

شورای نگهبان اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. اکنون ٤ چیز از همه مهم تر است:

١- حسن روحانی و معاون اولش باید جوابگوی مصائبی باشند که برای ملت ایجاد کرده اند. هیچ اولویتی بالاتر از این نیست.

٢- سروصداهایی را که احیانا در موبایلتان می بینید خیلی جدی نگیرید. ضد انقلاب نشسته در لندن و پاریس، نمی تواند و نباید روایتگر احوال مردم ما باشد. هیچ کس توان و جرئت سلب آرامش از این ملک را نخواهد داشت.

٣- حاج علی زاکانی مرد یگانه ای در این میدان است. در همه این سال ها و ماه ها از او جز سودای عمل به تکلیف و شوق خدمت ندیده ام. آنقدر زلال است که در راه خدمت به اسلام و مردم، همیشه دنبال سخت ترین و پرهزینه ترین راه ها می گردد و خود را در آن می افکند. قدر حاج علی از این پس افزون تر هم خواهد شد.

٤- و خدا قوت به آقای حاج بابایی که نمونه ای مثال زدنی از سخت کوشی است.


دکتر مهدی محمدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۰
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

حکمت توصیه امام خامنه ای

بعداز رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد دوباره بخشی از صحبت مقام معظم رهبری در درس خارج در باره ایشان را مرور کنیم:


"خب بله، یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما که شما شرکت کنید. این را گفتیم. خب یک چیز عادی است. انسان بایستی آن چیزی را که می‌بیند و می‌فهمد و فکر می‌کند که به نفع برادر مؤمن‌اش است باید به او بگوید دیگر. ما هم اوضاع کشور را خب، غالباً بیشتر از اغلب افراد آشنا هستیم. آدم‌ها هم، بخصوص آدم‌هایی که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند، بیشتر و بهتر از دیگران می‌شناسیم. با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر در این مقوله وارد شدید، این دو قطبی در کشور ایجاد می‌شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور. من صلاح نمی‌دانم شما وارد بشوید."


حال به عبارات ذیل دقت کنید.تمرکز بر روی ملاحظه شخص پررنگ تر از ملاحظه کشور است


۱-"من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال 

خود آن شخص"


۲-"انسان بایستی آن چیزی را که می‌بیند و می‌فهمد و فکر می‌کند که به نفع برادر مؤمن‌اش است باید به او بگوید دیگر."


۳-"آدم‌هایی که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند، بیشتر و بهتر از دیگران می‌شناسیم. با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند..."


نتیجه وبرداشت:


چرا رهبری ملا حظه فرد را پررنگ کرده است.معتقدم دوقطبی صرفا یک دلیل بود نه همه ملاحظات


چون صلاح ایشان را پیمودن مسیر رد صلاحیت نمی دانستند ومی خواستند با توصیه، راه ایشان، به دروازه شورای نگهبان ختم نشود.


البته این برداشت وتحلیل شخصی است.


دکتر عبدالله گنجی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۹
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

مدیریت ۲۰ ساله...!

بعضی ها بر این باورند که دوره ۴ ساله آقای روحانی برای رسیدن به اهداف اعلامی وی کافی نیست و یک دوره دیگر نیز باید در راس مدیریت کشور قرار گیرد! غافل از این که جناب روحانی نماینده جریانی است که قبلا ۱۶ سال و در دوره مرحوم هاشمی و جناب خاتمی مدیریت اجرایی کشور را در دست داشتند. مجموعا ۲۰ سال از عمر جمهوری اسلامی در دست تکنوکراتها، سازشکاران و تا حدود زیادی غیر انقلابیون بوده است.

این اشخاص همه نماینده تفکری بودند که در سیاست خارجی معتقد به تعامل سازشکارانه و نه انقلابی ولو به قیمت تعلیق و تعطیلی توانمندی های داخلی از جمله توان هسته ای بودند و در سیاست داخلی ترجیح منافع اغنیا بر مستضعفین بوده است...

🔸🔸🔸۲۰ سال کافی است...


حاج حسین سلطانی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۸
جمعی از نویسندگان