باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ق.ظ

راز فریب مردم

مردم از خبرهای امیدوار کننده خوش شان می آید و کسانی در جامعه موفق به مدیریت افکار هستند که امید آفرین هستند.


مردم از آدم های منفی باف و بدبین حال شان خراب می شود و چنین افرادی را دوست ندارند.


کمی بیاندیشیم در کدام گروه از این دو طیف هستیم؟ امید آفرین و یا ناامید کننده؟


راز فریب مردم در این نکته نهفته است.


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۶
جمعی از نویسندگان

کمال فروغی جاسوس MI۶ کیست و چه ارزشی برای انگلیس و «جانسون» دارد؟ 


در لا به لای اخبار منتشر شده درباره اهداف سفر جانسون به ایران، از فردی اسم برده می‌شود که در حال حاضر به جرم جاسوسی در زندان است، اما این فرد کیست و چه کرده است؟

در خبرها عنوان شده است که یکی از اهداف سفر بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به ایران، تلاش برای آزادی دو نفر از محکومان امنیتی و دو تابعیتی در ایران است، یکی نازنین زاغری و دیگری فردی به نام کمال فروغی؛ اما کمال فروغی کیست و چه کرده است؟


بنا بر گزارش‌های منتشرشده؛ کمال فروغی ابری، محکوم به جاسوسی نفتی و انرژی برای دول بیگانه از جمله انگلیس و آمریکا است.


مطلب مهم آن است که دیوید کامرون نخست‌وزیر وقت انگلیس، در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، خواهان آزادی کمال فروغی، شهروند بریتانیایی ایرانی‌تبار ۷۶ ساله شده بود.


فیلیپ هاموند، وزیر خارجه بریتانیا نیز در سفرش به تهران موضوع آقای فروغی را با رئیس‌جمهوری ایران در میان گذاشت.

این درخواست که هم‌زمان با روز جهانی حقوق بشر بود، معنای دیگری پیداکرده و رسانه‌های بیگانه را به سمت تفسیرهای خاص از وضعیت حقوق بشر در ایران و بزرگ‌نمایی دراین‌باره سوق داده است. بر اساس گزارش‌های منتشره در شبکه‌های خبری بیگانه مانند تلویزیون بی‌بی‌سی و روزنامه دیلی تلگراف (۱۳۹۴/۰۹/۲۱)، این مقام انگلیسی در نامه‌اش به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار آزادی کمال فروغی شده است.


این دو رسانه انگلیسی همانند بقیه رسانه‌ها با انعکاس گزارش‌هایی، ضمن تأکید بر چند نکته کذب، انحرافی، اتهامی و احساسی و با استناد به نامه فوق، سعی کرده‌اند، اتهام فروغی در ارتکاب جاسوسی برای سرویس مخفی MI۶ و محکومیت وی به تحمل زندان را نادیده گرفته و زیر سؤال ببرند.


رادیو زمانه (۱۳۹۴/۰۹/۲۱) تصریح می‌کند بااینکه خبر زندانی شدن کمال فروغی نخستین بار اکتبر سال جاری و پس‌ازآنکه خانواده فروغی تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند در گاردین چاپ شد، کامران فروغی پسر این زندانی چندی پیش به شبکه آی.تی.وی انگلیس گفته بود که «پدرش کاملاً بی‌گناه» است؛ او همچنین ادعا کرده بود که «هیچ‌کس نمی‌داند برای چه او در زندان است و حتی خودش هم نمی‌داند چرا زندانی‌شده است.»


البته اظهارات ضدونقیض وی نشان می‌دهد که به خاطر پرونده پدرش احتمالاً تحت‌فشار دولت انگلیس قرار دارد، زیرا وی در جای دیگری از جمله بی‌بی‌سی (۱۳۹۴/۰۹/۲۲)، اعتراف می‌کند که پدرش اجازه داشته تماس‌های کوتاه تلفنی با خانواده‌اش داشته باشد. همچنین اذعان می‌کند که «تابه‌حال با او به‌خوبی رفتار کردند ولی تقاضا داریم که بعدازاین هم با پدرم خوب رفتار کنند.»

** ارتباط با ۳۵ سفارتخانه بیگانه در ایران


فروغی که در سال ۹۱ به جرم جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی انگلیس به بیش از ۷ سال زندان محکوم شد؛ یک مورد نادر در فعالیت‌های اطلاعاتی محسوب می‌شود چرا که وی هم‌زمان با سفارتخانه بیش از ۳۵ کشور در تهران مرتبط بوده است.


بنا بر همین گزارش، اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که متهم از سرمایه‌داران پیش از انقلاب و عضو حزب جبهه ملی بود و پس از پیروزی انقلاب از کشور خارج شد و تمام سرمایه خود را به انگلیس برد و به کارهای ساختمانی و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و بورس‌های اروپایی پرداخت.


پس از پایان جنگ تحمیلی و ازدواج با همسر دوم خود - مهین فرزانه بیوه آقای اعلم از پزشکان دربار پهلوی که او نیز به سبب ارتباط با جریان انحرافی و به‌ویژه پریوش سطوت (همسر حسین فاطمی)، عامل سرویس جاسوسی MI۶، مدتی را در بازداشت به سر می‌برد.



کمال فروغی سال ۱۳۷۴

** آموزش و جاسوسی در حوزه نفتی و انرژی


فروغی در سال ۶۹-۱۳۶۸ به‌طور مشکوکی به ایران بازگشت و فعالیت‌های اقتصادی خود را در حوزه‌های نفت و انرژی آغاز کرد.


وی پس از ورود به ایران و در دوره جدید در حوزه نفت فعال شد و با توجه به داشتن ارتباطات پنهان خارجی، از طریق عوامل داخلی به حوزه مدیریت کلان نفت و انرژی کشور نزدیک شد و ضمن ایجاد شبکه در حوزه نفت، به‌مرور بستر لازم جهت حضور شرکت‌های خارجی در ایران را فراهم کرد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی تخصص مأموریتی خود را در شرکت آمریکایی دانیال جانسون دریافت کرد و مشاور ارشد شرکت‌های نفتی و مالی بین‌المللی فعال در غرب آسیا و ایران ازجمله:


شرکت پتروناس مالزی از سال ۷۴ تا ۹۱

شرکت آلبرتا انرژی AEC از کانادا به مدت ۳ سال

شرکت تجاری ماروبنی ژاپن بیش از ۴ سال

کمپانی سرویس نفت آمریکایی BAKER HUGHES بیش از ۵ سال

شرکت انگلیسی بیکر ایسترن (Baker Istern) بیش از ۶ سال

شرکت آلمانی OIL TANKING فعال در کارهای مخازن و ترمینال به مدت ۳ سال

شرکت فرانسوی ARTHUR D’LITTLE فعال در حوزه مالی، به مدت یک سال  بوده است


** آلوده کردن فرزندان مسؤولین و نمایندگان مجلس


فروغی ارتباطات وسیعی که با شرکت‌های مالزیایی داشته، دانشجویان و افراد مستعد را شناسایی و آن‌ها را به دانشگاه تکنولوژی پتروناس مالزی (UTP) معرفی می‌کرد که بیشتر این افراد، از فرزندان مدیران و مسئولان ارشد در وزارت نفت و خارجه و ... بوده‌اند.


هدف این فرد این بود که با توجه به قابلیت، تخصص و مهارتی که این افراد به لحاظ علمی در حوزه نفت و انرژی کسب می‌نمودند، سمت‌های آینده نظام در این حوزه‌ها را با استفاده از آن‌ها و در راستای پیشبرد اهداف مشترک خود و بیگانگان در اختیار بگیرد



شرکت پتروناس مالزی

** ارتباط با عناصر معلوم‌الحال و امنیتی انگلیس در ایران


متهم با جفری جیمز کاردار سفارت انگلیس در تهران- که عنصر مشهور سرویس جاسوسی انگلیس است - از سال ۱۹۹۳ مرتبط بود و با اتمام دوره مأموریت هر سفیر به سفیر بعدی معرفی می‌شد.


وی در پی این ارتباطات بارها به این سفارتخانه تردد نمود و با تمام سفرای انگلیس از جمله ریچارد دالتون- افسر اطلاعاتی سرویس MI۶، سایمون گس، نیکولاس براون و با دیگر اعضاء سفارت مانند هیلتون (وابسته بازرگانی سفارت)، جان استیل (تبعه انگلیس)، استیو فارلو (تبعه انگلیس) و ... در ارتباط بود و آن‌ها را به منزل خود دعوت و به منزل آنان نیز تردد داشت.


وی به عنوان یک عنصر نفوذی در وزارت نفت تلاش می‌کرد که عقد قراردادها و پروژه‌های بخش نفت و گاز ایران را با شرکت‌های انگلیسی تسهیل کند.


او در ازای این خدمات نمایندگی یک شرکت انگلیسی را با واسطه‌گری هیلتون مأمور سفارت در تهران دریافت کرد و علاوه بر آن، در ازای همکاری با جان استیل در شرکت انگلیسی بیکر ایسترن و تلاش در جهت پیشبرد اهداف این شرکت و دیگر شرکت‌های انگلیسی در ایران، ماهیانه مبلغ کلانی به عنوان دستمزد دریافت می‌کرد.

بررسی‌ها و اسناد مکشوفه نشان می‌دهد کمال فروغی فعال در تهیه اطلاعات زیر و ارسال آن به محافل غربی و آمریکایی بوده و از جمله اطلاعات زیر را به طرف غربی منتقل کرده است:


* تهیه نقشه و حتی قراردادهای برخی از پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها

* نقشه‌های میدان‌ها نفت و گاز و خطوط گازی سراسر کشور

* میزان پیشرفت کارها در پروژه‌ها، میدان‌ها و چاه‌های اکتشاف

* رصد مداوم فعالیت‌ها، پروژه‌ها و قراردادهای وزارت و شرکت نفت

* تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران

* تهیه چارت همه قسمت‌های وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت نفت و گاز و شرکت‌های تابعه که حتی تعدادی از این چارت‌ها مربوط به تغییرات آینده شرکت نفت و پیش‌بینی این تغییرات بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

فلسطین آزاد خواهد شد

⚡️ فلسطین آزاد خواهد شد


🔰مروری بر بیانات رهبرانقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی


🔐 پیغمبر اکرم (ص) مردم را از اسارتهای ظلم قدرتها، مستکبرین، اختلافات طبقاتی و اشرافیتها نجات داد. 


✊🏻 دستور قرآن اینست که در برابر فرعون زمان باید ایستادگی و استقامت کنید.


🌹 اگر ملّتها و زبدگان و نخبگان استقامت را فراموش نکنند، قطعاً پیروزی نصیب خواهد شد.


🗽امروز فرعون‌های زمان ما آمریکا، رژیم صهیونیست و دنباله‌روهای اینها هستند.


✍ هدف آمریکا در منطقه غرب آسیا:

🚀 ایجاد جنگ 

🔱 ایجاد اختلاف 

♨️ به جان هم انداختن مسلمانان

🕳 ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی

🤚 جلوگیری از پیشرفت مسلمانان

⬇️ ضعیف شدن امت اسلامی 

🗣 راه انداختن جنگ سنی و شیعه

💣 ایجاد جنگ مذهبی با راه انداختن تکفیری‌ها و داعش 


✍ وظیفه جهان اسلام در برابر دشمنی‌ها:

🤝 حفظ وحدت 

✊🏻 ایستادن در مقابل صهیونیست


🔔 مسئله‌ی فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امّت اسلامی است.


📣 همه موظّفند از فلسطین و آزادی فلسطین و نجات ملّت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند.


🕰 قطعاً دشمن نمیتواند در قضیّه‌ی فلسطین، موفّقیّت مورد نظر خودش را پیدا کند و فلسطین آزاد خواهد شد. ۹۶/۹/۱۵


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۹:۳۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

۱۶ آذر روز استکبار ستیزی نه ابتذال

چند سالی است عده ای سعی دارند مراسم ۱۶ آذر که روز شهادت دانشجویان بخاطر همراهی آمریکا با دیکتاتوری پهلوی و سرکوب قیام مردم ایران در سال ۱۳۳۲ در اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا نیکسون به ایران و حضور در دانشگاه تهران به وقوع پیوست را با اجرای کمدی و ابتذال و بزن برقص آلوده کرده و دانشجویان را از علت و چرایی ۱۶ آذر بی خبر نگه دارند بطوریکه وقتی از دانشجو می پرسی ۱۶ آذر چه اتفاقی افتاده جواب های نامربوط می دهد.


امسال هم مراسم ۱۶ آذر با ساز و دهل و بزن برقص و اجرای تیاترهای کمدی و در روزهای نامربوط اجرا و به پایان رسید.


برگزار کنندگان این مراسم را نمی توان افراد بی اطلاع قلمداد کرد چون حداقل شورای فرهنگی دانشگاه ها تصمیم گیر اجرای اینگونه مراسمات هستند و بالطبع نماینده تشکل های دانشجویی هم در آن حضور دارند.


تنها چیزی که دستگیر نویسنده شده نوعی ترس تصمیم گیرها از میدان دادن به جنبش های دانشجویی است و در خفا و علن می گویند باید کنترل شده با اینگونه مسایل برخورد کنند.


به نظر نگارنده که خودش حداقل چند دهه با جریانات دانشجویی در ارتباط بوده و چندین سال برگزار کننده این مراسم بوده و از نزدیک ترس متولیان دانشگاه را دیده است این ترس و واهمه بی مورد بوده و باید در جریان شناسی سیاسی به کمک دانشجو آمد و با برگزاری نشست های سیاسی به این قشر مستعد جریان های مختلف را شناساند و به نوعی به دشمن شناسی پرداخت.


هر چه بوده این امر غیر قابل انکار است که دانشجویان شهید در راه مبارزه با دیکتاتوری سیاه پهلوی و همراهی استکبار جهانی به رهبری آمریکا به شهادت رسیده اند هر چند عده ای ساده لوحانه دل به آمریکا بسته بودند و راز شکست قیام هم ساده انگاری رهبران قیام بخصوص مصدق بود.


امروز ۱۸ آذر است می خواستم از کنار ۱۶ آذر بگذرم و جفای مسؤولین دانشگاه را به خودشان واگذارم اما نتوانستم و احساس می کنم سکوت در این باره جفا به دانشجو و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جفا را فرزندان انقلاب اسلامی نمی توانند تحمل کنند هر چند شاید یک عده که دل به دنیا و قدرت و مکنت و پول بسته اند بتوانند از این جفاها بکنند.


امروز با اتفاقاتی که با دستور ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خانه از تل آویو به بیت المقدس افتاد باید نقش دانشجویان در استکبار ستیزی را برجسته کرد و نگذاشت سر دانشجو کلاه بگذارند و با چند بزن برقص مبتذلانه به اسم ۱۶ آذر اصل ماجرا را به فراموشی سپرد.


دانشجوی سیاسی خوب است دانشجوی سیاست زده و آلت دست بد است و نظامی که توانسته فتنه ۸۸ را در کام طراحان و مجریانش تلخ کند قادر است دانشجویانی بار آورد که اساس استکبار جهانی را به باد دهند و فلسطین و قبله اول مسلمین بیت المقدس را از اشغال صهیونیست ها آزاد سازند.


ان شاء الله


🇮🇷 @bavarnews

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۲
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ق.ظ

با ریشه ها و بی ریشه ها

جالب است بخوانید:با ریشه ها و بی ریشه ها


کتابی را در مقطع کارشناسی -که روانشناسی می خواندم- دیدم و خریدم و امروز که ۲۴سال از آن زمان می گذرد چندبار دیگر آن را خوانده ام.


نام این کتاب "روانشناسی کمال" است که توسط گیتی خوشدل ترجمه شده است.


نویسنده در این کتاب به الگوهای شخصیت سالم می پردازد و در هر الگو خصایص شخصیت سالم را برمی شمارد.


یکی از شاخص های شخصیت سالم در این کتاب "ریشه‌دار" بودن است.


ریشه‌دار بودن یعنی اصل و بته داشتن، دارای اجداد وخانواده ریشه‌دار از جهت دینی و اجتماعی، دنیا دیده، ارضا شده، خودساختگی، برای یک دستمال قیصریه را به آتش نکشیدن، باوقار، سنگین، با نسب با ثبات از جهت روانشناختی، با صداقت واهل وفای به عهد، قابل تکیه و اصطلاحاً استخوان دار بودن. با ریشه‌ها دشمن هم باشند به حداقلی از اخلاق پایبند هستند و....


تصور کنید یک انسان یا مثلا نظام دشمنانی داشته باشد که اینگونه باشند و دوستانی داشته باشد که از این خصایص برخوردار نباشند. کدامیک ضررش بیشتر است؟ 


بی ریشه ها معمولا پر تناقض اند، غیر قابل تکیه و دنبال ضعف شخصی افراد هستند


امام مخالف ریشه‌دار شاه بود، هیچ گاه به حوزه شخصی و خانوادگی شاه وارد نشد. یک بار شعاری شنیده بود که: شاه زنازاده است بشدت مخالفت کرده بود و بر ازدواج شرعی رضاخان تاکید کرده بود، بحث شخصی با شاه نداشت مساله اش ایران و اسلام بود و عزت این دو.


بازرگان، یدالله سحابی و حتی ابراهیم یزدی مخالفان ریشه‌دار انقلاب بودند.


رهبری، مرحوم فروهر را "دشمن نجیب" لقب دادند.

اما رجوی دشمن بی ریشه بود عقبه اش را که مطالعه کنید کاملا معلوم است. 


*انقلاب اسلامی علاوه بر دوستان و دشمنان ریشه‌دار، دوستان بی ریشه‌ای هم دارد، بی ریشه ها اهل افراط و تفریط اند. نحله های دیگر کنار خود را دشمن می پندارند، ابرو می برند، برای دوستانشان از اصل نظام مهمتراند، به بیت‌المال که می رسند به تعبیر امیرالمؤمنین مانند شتری می مانند که به جان گیاه بهاری افتاده باشد، حجب و حیا را قی کرده اند، توهم آنان را در آتش خود می سوزاند و دهها تناقض و تضاد را یکجا در خود جای داده اند، خطر این جماعت از اول انقلاب تاکنون از دشمنان بیشتر بوده و خواهد بود.


#دکتر_عبدالله_گنجی 


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۶
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

گفتمان روحانی تجربه ای شکست خورده

برجام تجربه ای شکست خورده


کسانی که از برجام انتظار معجزه داشتند خود به چشم دیدند که برجام تجربه ای ناموفق است با این حال از رو نمی روند و باز برجام برجام می کنند و دنبال برجام های ۲ و ۳ هستند.


در برجام ۱ دست آوردهای هسته ای که می رفت یکی از اضلاع قدرت جهانی ما محسوب شود مورد تردید قرار گرفت اگر قدرت موشکی مان را هم مورد مذاکره قرار دهند امنیت مان به مخاطره خواهد افتاد کسانی که در سال ۸۸ قدرت نرم ما را زیر سوال بردند در برجام یک قدرت دفاعی را تضعیف کردند و به قدرت اقتصادی مان بی توجهی کردند.


سه ضلع قدرت یک کشور یعنی، قدرت نرم، قدرت دفاعی و قدرت اقتصادی اگر تضعیف شود آن کشور به خطر می افتد


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۵
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

مهندسی علمی و فرهنگی یا لابی گری نمایندگان؟!

انتخاب روسای دانشگاه ها یکی از اصلی ترین وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است تا بلکه از این طریق مهندسی علمی و فرهنگی مدنظر آموزش عالی محقق گردد اما در این بین تعیین رییس دانشگاه و حتی تعیین روسای دانشکده ها برای نمایندگان مردم فرصتی برای اعمال قدرت شده است و این امر باعث شده است کسانی که دنبال قدرت و ریاست هستند با لابی گری نمایندگان به فکر ریاست باشند و طبیعی است در این بین به فکر تامین منافع نمایندگانی خواهد بود که ایشان را به قدرت رسانده و برای ادامه ریاست نیاز به ادامه حمایت آنهاست.


بزرگترین مراکز علمی و فرهنگی با این وضعیت دچار مخاطره شده و کارکنان و مدیران امنیت شغلی خود را از دست می دهند در این بین بده بستان ها بیشتر از علم و فرهنگ ارزش دارد و عوض تربیت یافتن قشر عالم و دانشمند در دانشگاه ها افرادی چاپلوس و کاسه لیس در این مراکز تربیت خواهد شد.


افرادی که یک دوره ریاست را تجربه کرده اند و یا در معاونت ها مشغول بوده اند در رقابتی سیری ناپذیر دنبال نمایندگان می افتند و با ملاقات ها و وعده و وعیدها نظر یک یا چند نماینده را جلب می نمایند تا بلکه به ریاست دانشگاه و دانشکده ای برسند.


در این بین افراد لایق و مستقل قربانی شده و زیر چرخ لابی گری له می شوند. اگر با این روند مبارزه اصولی نشود فردا این افراد به حوزه های علمیه هم راه پیدا می کنند و چنین رقابتی را بین طلاب و فضلا راه می اندازند و قشری را بوجود می آورند که اساس کشور را بر باد می دهد.


نماینده ای که با خرج و هزینه میلیاردی به مجلس راه یافته به چیزی جز قدرت و پول فکر نمی کند و نمی تواند برای طراحی علمی و فرهنگی کشور معمار و مهندس خوبی باشد.

سخن در این میان زیاد است و به اقتضای زمان بیان خواهد شد ان شاء الله


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۴
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

کسی مصاحبه روحانی را جدی نمی گیرد

طی سال های گذشته روحانی به عنوان رییس جمهور مصاحبه هایی داشته و در هر مصاحبه و سخنرانی وعده هایی را داده است که جهت دولت حصول به آن وعده ها را نشان نمی دهد به همین خاطر کسی این صحبت ها را جدی نمی گیرد.


سخنان رییس جمهور سنخیتی با نوع نیازهای مردم ندارد و وقتی از قشر مستضعف و ضعیف جامعه صحبت می کند نمی تواند سنخیت خود را با این قشر ثابت کند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی این دولت هیچ سنخیتی با سطح فقر جامعه ندارد. رییس جمهور آن اندازه که به ست بودن رنگ ریش و قبای خود توجه دارد به زندگی مردم توجه ندارد و انتخاب وزرای ثروتمند و معاونینی که فرزندان شان در آمریکا و انگلیس تحصیل می کنند و زندگی می گذرانند نشان می دهد روی سرزمین خود سرمایه گذاری نکرده اند و همانند کسانی هستند که از راه دور دستی بر آتش دارند.


سخنان تقریبا دو ساعته رییس جمهور چنگی به دل نزد و دردی را درمان نکرد مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۳
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ

باور ما

امروز ثابت شد


ما می توانیم

توانستیم و شد


باید به جریان انقلابی اعتماد کرد و گرنه زیر چرخ جبهه استکبار له خواهید شد


بمناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه استکبار و نابودی داعش


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۴
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ق.ظ

حلالت کردم

حلالت نمی کنم


دیروز آمده و جلوی رویم ایستاده می گوید حلالت کردم و از رویم بوسید


نمی خواهم حلالم کنی یک سیلی زدم هر چه می خواهی بزن ولی تهمت نزن، افترا نبند.


من حلالت نمی کنم و اجازه می دهم قصاصم کنی و اجازه می دهم بجای یک سیلی که زدم بخاطر بزرگی سن ات ده سیلی بزنی


تو مرا کشته ای، ترور شخصیت ام کرده ای، حالا حلالم می کنی؟ نمی خواهم، می خواهم بماند روز قیامت و خدا داوری کند


🇮🇷 @bavarnews

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۲
جمعی از نویسندگان