باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ

جواب سوال لازم است

اخیرا فردی که خود را جومونگ معرفی کرده بود، پرسیده بود از دانشگاه آزاد ماکو چه خبر؟ لازم دیدم جواب جومونگ عزیز را بدهم. از زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو را دکتر کیارش مشعشعی اداره می کند وضعیت خیلی بهتر شده است ولی یک حلقه انحرافی که به شدت از ریاست این دکتر عزیز مثل مار به خود می پیچند هر روز در توطئه هستند و من مناسب می بینم امروز آن را تشریح نمایم. زمانی که دکتر کیارش مشعشعی این جوان متخصص و پاک شیعه ریاست دانشگاه را بر عهده گرفت همان حلقه انحراف که امروز شما هم سر حلقه را می بینید و هم ته آن را با توطئه چینی به فکر بازگشت به قدرت بودند و بنابر این تهمت های شرم آوری را به دکتر وارد نمودند و من به همراه یکی از دوستان دست بکار شدیم و با ملاقات با فرماندار وقت ماکو و امام جمعه محترم اهداف این حلقه انحرافی را بیان کردیم و گفتیم نیت این افراد چیست؟ انصافا امام جمعه دانشمند ماکو قبول کردند ولی فرماندار خود را پاره می کرد به طوری که در روز معارفه ( اسناد و مستندات آن موجود است)حرف هایی بر زبان جاری ساخت که صد در صد امروز پشیمان است و من در همان جلسه بلند شدم و حرف هایم را زدم و امام جمعه محترم هم فرمودند: مسئولیت فرهنگی شهر با من است و اگر در این مورد حرفی هست با من در میان بگذارید و بعد از آن جلسه یکی از اعضای همین حلقه انحراف در نامه ای این طور به مرکز استان گزارش کرده بود که فلانی در جلسه حرف زد و امام جمعه هم گفت به تو مربوط نیست و این نامه را در استان دست به دست چرخاندند و امروز به عنوان سند رو سیاهی همان فرد در آرشیو مربوطه موجود است. دکتر کیارش مشعشعی در مقابل بی ادبی فرماندار، با نزاکت خاص مسلمانی در معارفه گفت: من بلد نیستم مثل بعضی ها حرف بزنم ولی خوب می دانم چگونه عمل کنم. در این جلسه هنگام بیرون رفتن از جلسه آن مسئول مفلوک فلان اداره که ماهی چهار میلیون از دانشگاه غذای مفت می برد و مورد اعتراض دانشجویان در نشریه باور قرار گرفته بود وقتی دید من چفیه گردن انداخته ام گفت: مگر اعزام نیرو داریم؟ خودتان قضاوت کنید ببینید طرف چقدر از مرحله پرت بود!

دکتر مشعشعی دانشگاه را در حالی تحویل گرفت که برای پرداخت حقوق کارکنان پولی در حساب نبود، استاد های مطرح از دانشگاه رفته بودند و جذب دانشجو به شدت پایین آمده بود. و  حالا الحمدالله هر روز وضع دانشگاه بهتر می شود. در اینجا باید بگویم اساتیدی مانند استاد هوشیار در جذب اساتید از دانشگاه های تبریز خیلی زحمت کشیده بود و بعضی ها شاید بخواهند جذب اساتید برجسته را به خود نسبت بدهند و حتی بعضی از کارهای خدماتی را اساتید شبانه انجام می دادند تا دانشجویان در سرما و برف در زحمت نباشند.

من و دوستانم در ملاقات با پروفسور فتحی نژاد اسناد تخلفات کسانی که به دانشگاه خیانت کرده بودند در 19 رمضان تحویل ایشان دادیم و خواستار حمایت جدی ایشان از دکتر مشعشعی شدیم و در ملاقات با حجت الاسلام مختارزاده اسناد تخلفات فردی که به مجموعه آنها منتصب بود را هم تحویل دادیم و در حضورم خودم با آن فرد تماس گرفت و در خصوص من از ایشان سوال نمود در حالی که تلفن در حالت آیفون بود آن فرد در مورد من کلماتی را بکار برد و اتهاماتی وارد کرد که قلم از نشر آن شرم دارد و الحمدالله حالا دکتر کیارش مشعشعی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هم هستند ولی آن حلقه انحرافی با همراهی پشتیبانان متخلف شان هر روز یک دو می روند ولی نمی توانند کاری بکنند. حجم رفت و آمدها و نامه نگاری ها و شایعه پراکنی ها به حدی است که شهر کوچکی مانند ماکو تابحال ندیده است.

یکی از ترفندهای ناجوانمردانه این حلقه انحراف، چسباندن بر چسب های ناچسبی به فرزندان پاک انقلاب است ولی الحمدالله مسئولین در استان متوجه این رذالت و نیت ناپاک آنها شده اند.

لازم است بگویم این حلقه انحرافی، عواملی را برای به شکست کشاندن ریاست دانشگاه از دم در تا داخل دانشگاه چیده اند و این عوامل با چسباندن خود به مراکز قدرت از قبیل خبرچینی سعی در جلب حمایت آنها دارند و وقتی یکی از فرزندان انقلاب اسلامی وارد دانشگاه می شود زود به اربابان خود گزارش می دهند  تا اربابانشان هم با ریاست دانشگاه تماس بگیرد و بگوید که فلانی می خواهد دانشگاه بیاید و فلان و بهمان است و با این کارها سعی در ترساندن ریاست دانشگاه دارند غافل از اینکه ریاست دانشگاه گوشش از این ترفندها پر است و یا با ایجاد مشکل در گذرنامه بعضی از عزیزان برای آنها مشکل ایجاد کنند که الحمدالله با گزارش به موقع به مسئولین فرد متخلف از اساتید عزیز عذرخواهی نمود و فکر می کنم دیگر چنین غلطی را مرتکب نشود. البته در خبر چینی بین چند نفر دعوا و مرافعه است و اگر ارباب به یکی بیشتر توجه کند زود آن یکی با خدمات ویژه سعی در جلب نظر ارباب دارد. در حالی که نمی دانند این ارباب شان در فلان اداره در حد یک راننده می باشد.

در اینجا شایسته است از خدمات اساتیدی همانند استاد دکتر جلیل زاده، دکتر شیردل و دکتر هوشیار تجلیل به عمل آید که با همراهی و هم دلی اجازه نداده اند توطئه حلقه انحرافی به نتیجه برسد و باز انتظار این است که همچنان بدون توجه به چراغ سبزهای توطئه گران به همراهی و یاری دکتر عزیز بپردازند و هستند کارکنان شریف دانشگاه که با حمایت از حقیقت با زحمات شبانه روزی در ارتقاء کیفیت و کمیت دانشگاه کوشیده اند.

شاید نظر جومونگ عزیز چیز دیگری بود ولی باید بگویم من و دوستانم عهد بسته ایم تا در راه پاکی و صداقت هستیم همدیگر را یاری نماییم و اگر کسی از بین مان تخلفی مرتکب شد خود تکلیف خود را مشخص کند و در این راه به اراده الهی و نفس های پاکی که در کشور کم نیستند دلگرم هستیم.

اطمینان کامل دارم که حلقه انحرافی نخواهد توانست کاری بکند و بهتر است به تربیت خود و وابستگان ناپاک شان بپردازند. و این فرصت خوبی است که استاد بسیجی دکتر کیارش مشعشعی را در راه گسترش فرهنگ بسیجی یاری نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی