باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

شیرینی شب یلدا رسید

📢 خبر فوری:


متن پیامک روحانی: مردم شریف ایران، بیاییم با حقوق خود بیشتر آشنا شویم و قدرتمندانه آن را پاس بداریم.


حسن روحانی رئیس جمهور


متن کامل منشور حقوق شهروندی: 


عمو حسن ما به حقوق شهروندی خود واقف هستیم لطفا به وعده های انتخاباتی، حقوق های نجومی و اعتمادی که به آمریکا کردی و سه سال تمام با برجام ما را سرگرم نمودید جوابگو باشید.

عمو حسن این کلک ها کهنه شده است و فعلا جواب نمی دهد.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۰
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بیانیه پایانی کنفرانس وحدت اسلامی

به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛ متن این بیانیه به این شرح است:


بحول وقوه الهی سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در ایام میلاد پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام و در تاریخ 17 - 15 ربیع الأول 1438 برابر با 17 - 15 دسامبر 2016 با شعار وحدت، ضرورت رویارویی با جریانات تکفیری؛ با مشارکت بیش از 250 شخصیت از 54 کشور جهان در تهران برگزار گردید کنفرانس فعالیت خود را با سخنان حجت اسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی آغاز و با سخنان دبیرکل مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی و سخنان هیئت های شرکت کننده ادامه یافت این دوره از کنفرانس شاهد برگزاری جلسات و فعالیت هایی با عناوین زیر بود:


1 - نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی که با حضور اعضای ایرانی وخارجی برگزار گردیده و چالش های فراروی مسلمانان در عصر حاضر مورد بحث و بررسی قرارگرفت. حاضران بر بررسی دستاوردهای مجمع در سال گذشته پرداخته و خواستار اجرای طرحهایی ضروری گردیدند که در جهت برطرف کردن شکافها و سامان دادن به امور در جهان اسلام بود.


2- نشست کمیسیون مساعی حمیده که با مشارکت شخصیت های برجسته و کارا در جوامع اسلامی برای حل اختلافات و بررسی کانونهای فتنه در جهان اسلام و ایجاد صلح در میان برادران متنازع برگزار گردید.


3- نشست کمیسیون علمای مقاومت که با مشارکت گروهی از علمای معتقد به لزوم حفظ روح مقاومت در میان فرزندان امت اسلامی و علمایی که بر این اعتقادند که زندگی در مقاومت نهفته بوده و بقاء وماندگاری امت اسلامی و تداوم روند فرهنگی آن منوط به مقاومت در مقابل عوامل ویرانگر، نابود کننده و ذلت آور می باشد، برگزار گردید. شرکت کنندگان در این کمیسیون به بررسی اتهامات و تلاشها جهت خدشه دار کردن چهره آن پرداخته و بر این امر تاکید نمودند که حمله علیه مقاومت بدلیل پیروزی های چشمگیر آن بر عوامل و عناصر مخالف است.


4- دهمین نشست شورای عالی بیداری اسلامی که به بررسی چالشهای ناشی از مهار و تلاشها جهت بی محتوا کردن، و خدشه دار نمودن و نفوذ علیه بیداری اسلامی و راههای مقابله با آن پرداخت.


5- فستیوال فیلم وحدت اسلامی و معرفی برندگان و تولیدکنندگان.


6- نشست مجمع عمومی که محوری ترین نشست و جلسه این دوره بوده و طبق قانون مجمع عمومی کار خود را در چهار کمیسیون چالشها، رسانه ها، اقلیتها و زنان ساماندهی نمود و نتایج حاصله از نشستهای کمیسیونهای مزبور در اختیار کمیته تدوین کنفرانس قرارگرفت تا در بیانیه پایانی درج گردد.


7 - وحدت اسلامی ضرورتی برای رویارویی با جریانات تکفیری عنوان اصلی این دوره از کنفرانس بود که موضوعاتی از قبیل اندیشه تکفیری، نتائج اندیشه تکفیری بر وحدت مسلمانان، خطرات اندیشه تکفیری بر آرمان فلسطین و موانع ناشی از اندیشه های تکفیری بر سرراه تحقق اهداف امت اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی مورد بحث و بررسی قرارگرفت.


شرکت کنندگان در این کنفرانس افتخار داشتند که با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای دیدار نموده و به سخنان ارزشمند و ارشادات معظم ایشان گوش فرادهند.


در پایان شرکت کنندگان به مصوبات زیر دست یافته و توصیه هایی را بشرح زیر ارائه نمودند:


1 - لزوم افزایش تلاش علما و متفکران و همکاری آنان برای ارائه چهره درخشان از اسلام و مفاهیم انسان دوستانه آن که از فهم عمیق و درک صحیح واصیل از قرآن و سنت.


2- لزوم تشکیل مراکز مطالعات روانی، اجتماعی و فکری انحرافات اعتقادی تکفیریها و بیماریهای روانی و عقده های اجتماعی آنان جهت دست یابی به نتایج عملی برای حل این پدیده خطرناک و خشکاندن عوامل بروز و ظهور آن.


3- تاکید بر اهمیت پیگیری فعالیت رسانه های ارتباط جمعی ترویج کننده افکار تکفیری ، بیان منابع مالی آنان و اهتمام ورزیدن به پاسخ گویی به شبهه هایی طرح شده از سوی آنان.


4- شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن فتاوای تکفیری علمای درباری، علماء، متفکران و مراکز اسلامی را دعوت نمودند تا با صدور فتوی، دروغین بودی فتاوای صادره از سوی روحانیون درباری، حامیان آنان و ارتباط تاریخی و مالی آنان با شجره ملعونه را در جهان اسلام افشا نمایند.


5- شرکت کنندگان ضمن بررسی اقدامات جریانات تکفیری و تاثیر آن در متلاشی نمودن وحدت صفوف مسلمین، دشمن طلبی علیه سایر مذاهب و ایجاد حقد و کینه و کشتار و خونریزی تاکید نمودند که اندیشه تکفیری بزرگترین خطر بیش روی وحدت میان مسلمانان بوده لذا می بایست تمامی کسانی که به تقریب بین مذاهب و به وحدت گروههای امت اسلام اعتقاد دارند، رویارویی و مقابله با تکفیریها را در سرلوحه اهتمامات خود قرار دهند.


6- شرکت کنندگان ضمن بررسی توطئه استعمارگران و طاغوتها در جهان اسلام برای به ذلت کشاندن و ایجاد تفرقه در میان صفوف مسلمانان به بیان ارتباط تنگاتنک دشمنان بین المللی ومنطقه ای امت اسلامی و جریانات تکفیری پرداخته و امت اسلامی را به بیداری و هوشیاری و بصیرت در مقابل این طرح استعماری جدید فراخواندند.


7- شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن شعارهای تکفیریها مبنی بر دفاع از یک مذهب خاص و دشمنی با مذهبی دیگر تاکید نمودند که تروریسم تکفیری دینی نداشته لذا علمای و روحانیون کلیه مذاهب را به محکوم کردن تلاش های تروریستهای تکفیری و اعلام برائت از آنان فراخواندند.

8- شرکت کنندگان در کنفرانس تاکید نمودند که جریان تروریسم تکفیری خطری بسیار بزرگ برای آرمان فلسطین بشمار رفته که موجب به فراموش سپردن و به حاشیه راندن آن و ترغیب نمودن دشمن صهیونیستی برای افزایش سرکوب ملت فلسطین می گردد لذا در راستای مقابله با موج تروریسم تکفیری، امت اسلامی می بایست اهتمام بیشتری را به آرمان فلسطین و توجه بیشتری را به گروههای فلسطینی مبذول داشته و راه را بر هرگونه توطئه جدیدی علیه مسئله اصلی و سرنوشت ساز جهان اسلامی ببندند.


9- از آنجا که یکی از اهداف طراحان ایجاد جریانهای مقاومت اسلامی و مقاومت ملی برای آرمان فلسطین می باشد، برامت اسلامی است که به بیان تفاوت های فراوان میان تلاش برای دفاع از خاک، ناموس و ارزشهای انسانی و اقدامات این جریانات وحشی برای هدف قراردادن افراد بی گناه و سوزاندن تر و خشک و نابودی انسانها و نسلها و تعدی به افراد بی گناه و ارائه چهره ای زشت از اسلام و مسلمانان ، بپردازند.


10- شرکت کنندگان در کنفرانس با بیان اینکه جریانات تروریستی تکفیری حاصل عقب ماندگی فرهنگی جهان اسلام است که ناشی از سقوط مسلمانان در مقابل تهاجم استعمار می باشد بر لزوم از سرگیری روند فرهنگ و تمدن نوین اسلامی بعنوان بهترین راه نابودی اینگونه پدیده های انحرافی تاکید نمودند.


11- شرکت کنندگان با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری حفظه الله در نشست سال گذشته وحدت اسلامی مبنی بر ایجاد تمدن نوین اسلامی، آن را تاکیدی از سوی معظم له بر ارتباط وحدت امت اسلامی با تمدن نوین اسلامی دانسته و خواستار اهتمام بیشتر به مسئله فرهنگ و تمدن آینده امت اسلامی شدند.


12- در شرایط بحرانی و تلخ کنونی که از سوی جریانهای تکفیری ایجاد شده بر علماء امت اسلامی است که با افزایش تلاش خود در جهت نشاط هر چه بیشتر جنبش حیات بخش اسلام کوشیده و امت اسلام را برای دستیابی به هدف متعالی خود و تحقق وحدت محدوده تمدنی اسلام و از سوگیری تمدنی آن ترغیب نمایند.


13- شرکت کنندگان در کنفرانس پیشنهاد دادند تا با تشکیل سازمانی تحت عنوان سازمان جهانی فرهنگ و تمدن نوین اسلامی آن را مسئول ترویج افکار فرهنگی آینده امت اسلامی بدانند. لذا از صاحبان فکر و اندیشه ناب فرهنگی و از سایر فرزندان امت اسلامی می خواهد تا پس از تشکیل سازمان مربوطه با آن همکاری نمایند.


14- شرکت کنندگان در اجلاس اتهامات وارده شده به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تحریک فرقه ای را محکوم نموده و تاکید کردند که خط مشی های اتخاذ شده از سوی این کشور قابل تقدیر بوده و اینکه ایران صرف نظر از گرایشهای فرقه ای و دینی در کنار مظلومین و مستضعفین قرارداشته است و مواضع این کشور در قبال ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان بوسنی و هرزگویین و موارد بسیاری عبور کرده گواه این مطلب است که مواضع جمهوری اسلامی ایران برخاسته از منطق رسالت که همانا قرارگرفتن در کنار مظلومین می باشد .


15- شرکت کنندگان اجلاس خواستار افشای تاریخ قدیم ومعاصر امت اسلامی اعم از طرحهای تحرفی، پویا و یگانه پرستی بمنظور روشن شدن اهتمام تمدن ساز مسلمانان شده و حذف شبهات ایجاد شده در اسلام و مسلمین که با تحریک گروههای تکفیری صورت می گیرد را خواستار شدند.


16- شرکت کنندگان در اجلاس تعرض جهان اسلام وتقسیم فرقه ای و قومی منطقه ای را محکوم نموده و از افراد مخلص وصادق امت اسلامی می خواهند تا نسبت به وحدت تمدن ساز تاکید نمایند. واینکه این امت در فرهنگ خود، آداب و رسوم، آرمانها، آرزوها و دردهای خود، امت واحده ای است و فقط در این صورت است که می تواند خود را به پیامبر خاتم (علیه افضل الصلاه والسلام) منسوب نماید. در غیر این صورت در تقبیح چیزی شبیه پیامبر نیست.


17- شرکت کنندگان در اجلاس بر لزوم رسوا نمودن شیعه انگلیسی و بوقهای آنان و اهل تسنن امریکایی و بوقهای آنان تاکید کرده و لزوم آگاهی و بصیرت در برابر رسانه های آنان را مورد تاکید قرار دادند.


18- شرکت کنندگان در اجلاس پیروزیهای مقاومت ملت عراق و ملت سوریه علیه تروریسم و تبریک گفته و با امید به خداوند و فداکاریها این دو ملت وحمایت امت اسلامی در پاکسازی کامل دو کشور (عراق و سوریه) از تروریسم تاکید می نمایند.


19- شرکت کنندگان در اجلاس کشتار روزانه ملت یمن و نابودی انسانها و نسل ها را محکوم نموده و از محافل بین المللی می خواهند تا فوراً برای نجات ملت مقاوم وصبور یمن و تجاوزی که با آن روبرو هستند، دخالت نمایند.


20- شرکت کنندگان در اجلاس نسبت به تجاوز صورت گرفته علیه حقوق شهروندان بحرینی و اقدامات خشونت بار در حق بی گناهان این کشور، ابراز و انزجار و تأسف نموده و پاسخ مثبت به خواسته های ملت بحرین و حقوق مشروع وقانونی آنها را خواستار شدند.


21- این اجلاس از وزارتخانه آموزش و پرورش جهان اسلام می خواهد تا موضوع وحدت مسلمانان و تقریب میان مذاهب آنها را بعنوان یک واحد درسی در کتابهای آموزشی قرار داده و از آنها می خواهد تا اجلاسهایی و موسساتی را بمنظور تقریب در سراسر جهان بمنظور گسترش فرهنگ تقریب ایجاد نمایند.


22- شرکت کنندگان در اجلاس اقدامات تروریستی گروهای تکفیری علیه اقلیتهای غیر مسلمان در جهان اسلامی ما را محکوم نموده تاکید می کنند که مسلمانان همواره هم زیستی همراه با صلح و آشتی با غیر مسلمانان و پیروان سایر ادیان در تمامی کشورها اسلامی داشته اند و اینکه غیر مسلمانان نقش آشکاری در جنبش تمدن اسلامی داشته اند.


23- شرکت کنندگان در اجلاس اقدامات سرکوب گرانه علیه اقلیات مسلمان در برخی کشورهای غربی و اعمال تهدید و ترساندن آنها را محکوم کردن و از دولتهای این کشورها می خواهند تا نسبت به شعارهای خود در احترام به آزادی و کرامت انسان در خصوص شهروندان مسلمان، متعهد باشند.


24- شرکت کنندگان در اجلاس تعرض مسلمان به قتل و آوارگی در برخی کشورها و سرکوب مسلمانان در میانمار را بشدت محکوم نموده و سکوت محافل بین المللی در قبال آنچه بر سر مسلمانان در آنجا می آید را محکوم می نمایند.


25- شرکت کنندگان در اجلاس خواستار احترام به آزادی زنان در استفاده از پوشش اسلامی و حفظ عزت و کرامت آنان شده و هرگونه تجاوز به این آزادیها را محکوم می کنند. همچنین تاکید می کنند که شریعت اسلامی حفظ و حراست از زنان و شخصیت انسانی و عزت آنها را و فعال کردن نقش اسلامی آنها در ساختن نسلها و جامعه عزیز وبزرگوار، مورد تاکید قرار داده است.


26- شرکت کنندگان در اجلاس تاکید کردند که بر همه ما واجب است تا در پایان سومین دهه از اجلاس وحدت اسلامی از مقام شامخ پیشگامان تقریب که به رحمت الهی رفته اند و تلاشهای بی شائبه ای در زمینه تقریب داشته اند، تمجید شده و بدون ذکر نصب از آنها یادی شود مثل شیخ عبدالمجید سلیم و شیخ محمود شلتوت وسید حسین بروجردی وشیخ حسین کاشف الغطاء وشیخ محمد تقی قمی و سید روح الله موسوی خمینی و سید محمد باقر حکیم وسید محمد حسین فضل الله وشیخ محمود کفتار و شیخ مهدی آصفی وسید مرتضی عسکری رحمت الله که بهترین پاداشهای الهی را برای آنان خواستاریم .


27 - شرکت کنندگان در کنفرانس، با تشکر و تقدیر از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران برای تحقق وحدت امت اسلامی و تقریب بین مذاهب اسلامی، امام راحل روح الله الموسوی الخمینی را بیش از حرکت تقریب و احیاء در جهان معاصر دانسته و با تمجید از مقام شامخ وی از مواضع پیشتازانه خلف صالح او امام خامنه ای ، رهبر انقلاب اسلامی را در جهت خنثی سازی فتنه های تفرقه برانگیز و دعوت عملی و زبانی برای وحدت ، عزت و کرامت امت اسلامی و بازگرداندن نقش آن در صحنه بشریت تجلیل نمودند.


سُبْحَانَ رَبِّکَ رَبِّ الْعِزَّةِ عَمَّا یَصِفُونَ، وَسَلَامٌ عَلَى الْمُرْسَلِینَ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ.


تهران 17 - 15 ربیع الاول 1438



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۵۰
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

حلب آزاد شد و آمریکا شکست خورد

آزادی حلب از دست تروریست ها بعد از پنج سال و شادمانی مردم در خیابان ها، چیزی نیست که بتوان به سادگی از روی آن گذشت، هم دستی و هم داستانی منافقین، آمریکا، ترکیه، قطر و عربستان در این قضیه به روشنی نشان می دهد مرکز فرماندهی در انگلستان قرار دارد و مرور اخبار و اطلاعات در فضای مجازی حجم برنامه ریزی و بازی با افکار عمومی را آشکار می سازد.

اگر خواننده دقت نکند و به این هماهنگی های تبلیغاتی موشکافانه نظر نیاندازد در تور پهن شده جبهه استکبار خواهد افتاد و گرفتار همان چیزی خواهد شد که آنها می خواهند.

رفت و آمدها، تلفن کردن ها، مذاکرات، تظاهرات جلو سفارت ایران و روسیه در ترکیه و لندن و رسانه ها همه یک چیز را نشان می دهند و آن محقق شدن خواسته جبهه استکبار است.


همین جا مشخص می شود چه زیبا و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی کشتی انقلاب را هدایت کرده و از تلاطم های گوناگون داخلی و بین المللی به ساحل نجات هدایت نموده است و آن تشکیل جبهه مقاومت و نقش آفرینی در منطقه و جهان است. بی توجهی مخالفان داخلی و توهم پنداشتن دسایس جبهه استکبار، ساده لوحی این افراد را بیشتر نمایان می سازد و خوشحالی جبهه استکبار از وجود چنین افراد و گروه هایی در داخل کشور برای آنها شادی آفرین و امید بخش است. آیا وقت آن نرسیده است که مخالفان بی غرض و اصلاح طلبان ساده لوح به هوش آیند و متوجه خطرات جبهه استکبار گردند و گول لبخند آنها را نخورند؟ آنها همه چیز را در این خلاصه کرده اند حق به جانب ماست و آنها باید تسلیم شوند!


آیا وقت آن نرسیده است دست از ساده لوحی بردارند و به حقانیت خود ایمان آورند و در جبهه مقاومت قرار گیرند تا هم در داخل همدلی و یک رنگی احساس شود و هم پیروزی های جبهه مقاومت استمرار یابد؟


همراهی و همگامی افکار عمومی در داخل با اطمینان، افکار عمومی جهان را به نفع جبهه مقاومت تغییر خواهد داد که وحشی گری تکفیری ها برای هیچ کس در جهان پوشیده نیست و در حال حاضر این آمریکا و انگلیس و منافقین و سران مرتجع عرب هستند که از این تکفیری ها حمایت می کنند و تبلیغات دروغین رسانه های آنها مبنی بر سیاه نمایی در حلب بر کسی پوشیده نیست. آزادی حلب و شادمانی مردم آنها را رسوا ساخته است و رسانه های جبهه مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی نباید از کنار آزادی حلب و شادمانی مردم بی تفاوت رد شوند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۹
جمعی از نویسندگان
امام خامنه ای در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی بشرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی ها و مسلمانان ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت/مأموریت گروه های تکفیری به حاشیه بردن مسئله فلسطین است/ تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راهها بی سرانجام و عقیم است/کسانی مأموریت دارند مانع تحقق مفاد طرح ده ماده ای جنبش جهاد اسلامی شوند/عامل اصلی مشکلات فراوان منطقه «مستکبر اعظم و شیطان اکبر» یعنی امریکا است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۴۸
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

مرگ بر انگلیس

آیت الله احمد خاتمی درخطبه های نماز جمعه تهران فرمودند وحدت مسئولین در برابر نقض عهد آمریکا ستودنی است/ آنها که انتقاد میکردند، همین روزها را می دیدند، اما منتقدین را "تندرو" و "افراطی" نامیدند/ لغو سخنرانی اگر واقعا "مایه شرمساری" است، برای همه سخنرانی ها باید باشد/در برخی مجالس دانشجویی شعارهای ساختارشکنانه میدهند/ روسای سه قوه باید معلم اخلاق باشند، دعواهای رسانه ای چه معنادارد؟/آغازگر دعوا مستحق "توبیخ" است/ نوبت تخریب به قوه قضائیه رسیده است/ هزینه مقابله با فتنه و حقوقهای نجومی را میدهند/موضع گیری اخیر روباه پیر تنها یک پاسخ دارد و آن"مرگ بر انگلیس" است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۸
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

به آخرت خویش مشغول باشید

🍕 آقای روحانی! از این پس بیشتر به آخرت خویش مشغول باشید و سودای ریاست دولت دوازدهم را از سر خارج کنید


امین اقرلو، نماینده بسیج دانشجویی در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران با حضور رئیس جمهور گفت:

🔸ماجرا زمانی آغاز شد که هر چه داشتید و نداشتید را در سبد مذاکره گذاشتید؛ درست در همین مدت، نقدینگی در کشور افزایش یافت و همزمان هزینه‌های دولتی به ۲.۵ برابر آغاز دولت یازدهم رسید

🔸خام‌فروشی شدت یافته و قراردادی جدید نفتی با پنهان‌کاری و قلدری ژنرال نفتی دولت شما در روند معاملات حوزه انرژی حقنه شد.

🔸توافق حاصل شد! در داخل قلب راکتور سیمان ریختید، چرخ سانتریفیوژها را متوقف کردید و منتظر ماندید تا بیگانگان چرخ زندگی مردم ایران را بچرخانند! چرا؟ چون «باید» توافق حاصل می شد؛ چون شما تمام حیثیت دولتتان را در قمار برجام نهاده بودید

🔸دستاوردهای نداشته‌ی برجام را به رخ مردم کشاندید. «برجام»، شد حکایت پادشاه عریانی که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت! 

🔸شما رئیس جمهور خوبی نبودید! چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! 

🔸اجازه دهید صادقانه، نه از باب نصیحت که بعنوان وصیت، شما را توصیه کنیم که از این پس بیشتر به آخرت خویش مشغول باشید! سودای ریاست دولت دوازدهم را از سر خارج کنید و از چند ماهِ پایانی مسئولیت خویش برای جبران مافات حداکثر استفاده را بنمایید.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۱
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ق.ظ

آقای فرماندار یادت بخیر

در دولت نهم و دهم فرمانداری بود که حق ماموریت نمی گرفت و آنچه را که از تدریس در دانشگاه به ایشان تعلق می گرفت به بهزیستی می داد. یکی از مسؤولین سابق بهزیستی تعریف می کند این فرماندار پول هایی که از تدریس و یا ماموریت می گرفت در اختیار من می گذاشت تا به نیازمندان بدهم همین فرماندار در طول خدمت اش هر سال به عنوان فرماندار نمونه سال در کشور انتخاب می شد نه تبلیغاتی داشت و نه ژست خدمتگزاری می گرفت کار می کرد و به فکر محرومین بود و برای آنها تلاش می کرد.

حالا مدیرانی پیدا شده اند که ظاهرا از دماغ فیل افتاده اند کار که نمی کنند هیچ، حقوق های نجومی هم می گیرند حقوق هایی از جنس ۲۷۳ و ۲۸۳ میلیون تومانی در ماه!

فرماندار سابق مورد توصیف ما به خاطر نداشتن پول قادر به حضور در انتخابات نیست آن موقع دختر مدیر حقوق نجومی بگیر به خاطر هیچ و پوچ می شود نماینده مجلس و برای این ملت قانون وضع می کند.

این داستان و افسانه و تبلیغات نیست این واقعیتی است که به چشم دیده ایم و همه به چشم می بینند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۴
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ

انقلاب در دانشگاه مهجور نیست

همانطوریکه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و در جواب یکی از اساتید مازندرانی فرمودند با وجود اساتید و دانشجویان انقلابی در دانشگاه، انقلاب در دانشگاه مهجور و غریب نیست و دانشگاه مال اساتید و دانشجویان انقلابی است.

هر چند وجود افراد بد سلیقه و کج اندیش باعث شده است در بعضی از دانشگاه ها نیروهای انقلابی انسجام لازم را نداشته باشند اما اکثر قریب به اتفاق اساتید و دانشجویان، انقلابی و مومن به آرمان های امام خمینی و انقلاب اسلامی هستند .

چند نفر لاابالی و آدم بد سلیقه عنق و بد سابقه را نباید به حساب کل مجموعه گذاشت افرادی که تمام تلاش شان در انحصار نگه داشتن ارزش ها در خودشان می باشد و از مجموعه ها تعریف خاص خودشان را دارند. این افراد در هرجا قرار گرفته اند بد عمل کرده اند و مسؤولین مربوطه باید با چشمانی باز و تیز بین اجازه ندهند اینگونه افراد در مصدر امور قرار بگیرند. فردی که در فرمانداری بد عمل کرده، در ریاست دانشگاه بد عمل کرده، در کسوت استادی بد عمل کرده و جذابیت و کشش لازم برای سازماندهی و اجرا ندارد چه لزومی دارد در مصدر کاری قرار گیرد که لازمه اش جذب حداکثری و فعالیت و تحرک زیاد است.

اینگونه افراد آزموده شده اند و تقریبا در تمامی مصادر قرار گرفته اند و عملکردی قابل قضاوت دارند و فردی نیستند که آدم روی شان شناخت نداشته باشد بنابراین از نظر مدیریتی بکار گیری این افراد خطایی راهبردی است همانند این است که از مدیران نجومی بوده و هر  چه توانسته بیت المال را چپاول کرده و حالا دوباره همین فرد را در مسؤولیتی دیگر بکار بگیرند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۵
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

۱۶ آذر برای دانشجوی ضد آمریکایی است

در کشور ما ]جنبش دانشجویی[ روایت تاریخی بسیارجالبی دارد. ایــن را از این جهــت می‌گویم و رویش تکیه میکنم که ایــن حرکت باید ادامه پیدا کند و این چیزی نیست که بتواند متوقف بشود... این جنبش دانشجوئی در کشــور ما در تاریخ ثبت شده و شناخته شده‌ خود، همیشه ضد استکبار، ضدســلطه، ضداســتبداد، ضــد اختناق و بشــدت عدالتخواه بوده است. این ممیزات جنبش دانشجوئی ما از روز اول اســت تا امــروز. اگر کســی مدعی جنبش دانشجوئی باشد، اما این ممیزات را نداشته باشد، صادق نیست. دست جنبش دانشــجوئی نمیتواند در دست کسانی باشد که در فلســطین قتل عام میکنند... این جنبش دانشجوئی نیست. جنبش دانشجوئی خصلت و خاصیتش در کشــور ما الاقل اینجور اســت که ضد اســتکباری، ضد ســلطه، ضد دیکتاتــوری و طرفدار عدالت است. شروع این حرکت یا مقطع شناخته شده‌ این حرکت، همین ۱۶ آذر اســت. جالب اســت توجه کنید که ۱۶ آذر در سال ۳۲ که در آن سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریبا چهار مــاه بعد از ۲۸ مرداد اتفاق افتاده؛ یعنی بعد از کودتای ۲۸ مرداد و آن اختناق عجیب- سرکوب عجیب همه‌ نیروها و سکوت همه - ناگهان به وسیله‌ دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا و در محیط بــه وجود می‌آید. چرا؟ 

چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، آمد ایران. به عنوان اعتــراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند، 

این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات میکنند، که البته با ســرکوب مواجه میشــوند و سه نفرشان هم کشته میشوند. حال ۱۶ آذر در همه‌ سالها، با این مختصــات باید شــناخته شــود. ۱۶ آذر مال دانشــجوی ضد نیکســون اســت، دانشــجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است. ۸۷/۰۹/۲۴


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۶
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

اینترنت پر سرعت در تهران راه اندازی شد

🔰اینترنت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای فیبر نوری در تهران راه اندازی شد 


👈طرح پایلوت اینترنت پرسرعت بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برای اولین بار در ایران طی مراسمی با حضور سراییان مدیر عامل و عضو هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات ایران در یکی از مجتمع‌های اداری تجاری شهر تهران (مجتمع آرتمیس واقع در فرمانیه) تست و افتتاح شد.


👈به گفته‌ داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران، در این سرویس از تکنولوژی #FTTH بر بستر فیبر نوری استفاده شده است که امکان دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت را از طریق #فیبرنوری فراهم می‌کند.


👈استفاده از بستر فیبر نوری یکی از راه‌های مهم و پر تقاضای ارائه‌ اینترنت در نقاط مختلف دنیا است که بر اساس مجوز‌های رگولاتوری، شرکت‌های FCP می‌توانند در این بستر با استفاده‌ از فناوری، FTTC FTTH و FTTX اینترنت‌ پرسرعت به مشترکان خانگی و اداری ارائه دهند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۶
جمعی از نویسندگان