باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

به فتنه گران پست می دهند

خاتمی در خطبه های نمازجمعه تهران اقتصادی مقاومتی گامی بلند برای تحقق استقلال کامل اقتصادی است/ در اقتصاد مقاومتی هیچ امید و نظری به دشمنان برای برداشتن تحریم ها نداریم/ حاکمان بحرین وابسته به آمریکا و انگلیس هستند/ رژیم جنایتکار آمریکا دم از حقوق بشر هم می زند، اینها با اسلام طرفند و ایران اسلامی با تمام قدرت در مقابل استکبار می ایستد/ از قوه قضائیه که به موقع وارد قضیه هتاکی روزنامه ها شد، تشکر می کنم/هیئت نظارت باید این کار را می کرد و جلسه فوق العاده تشکیل می داد، حداقل بیانیه می دادید و از اقدام قوه قضاییه حمایت می کردید/ امروز برخی فتنه گران88 سخاومتمندانه پُست هم می گیرند/دینداران را افراطی هم می خوانند، ولی بدانند که آنها تحت تاثیر جوسازی شما قرار نمی گیرند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
جمعی از نویسندگان

نظرات (۲)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۲ نام نامدار
افراد کوته بینی مثل احمد خاتمی تا کی میخواهند اسلام را دستمایه لئامت خود قرار داده و عوام فریبی نمایند. بس است دیگر. این واژه فتنه و آتشی که برخیها برای منافع شخصی و منافع صاحب امرهایشان افروختند و ملتی را به آتش کشیدند بدجوری جولانگه تاخت و تاز ماسمالی کردن دزدیها و جنایتهای صاحقرانان شده. خدابه داد ملت برسد.
پاسخ:
توهین به افراد بد است و حق این بود که به خاطر توهین نظر شما تایید نشود ولی من ابراز برائت می کنم از این عمل شما
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۹ نام نامدار
اگر شما واژه کوته بین را توهین می دانید چطور سخن سخیفانه شخصی در مکان مقدسی چون مسجد و تشبیه یک شخص به ... را توهین ندانسته و ابراز برائت نمی نمایید. یا وقتی از همین تریبون نماز جمعه که تزیبونی مقدس بجهت ایجاد وحدت بین امت اسلامی است به اشخاصی خاص تهمت افترا زده شده و ناسزا گفته می شود ابراز برائت نمی نمایید. مگر نه این است که توهین به هر وجه و صورتی از طرف هر شخصی در آیین مقدس اسلامی ما محکوم است. چطور است فقط بدیش ما مال بیچارگان و ضعفاست و برای جیز است برای شماها و امثال شماها و ... نقل و نبات؟
پاسخ:
نه من هم در این زمینه با شما هم نظر هستم و طعم آن افتراها و تهمت ها را چشیده ام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی