باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ق.ظ

توضیح یک خبر؟!

با سلام و صبح بخیر

تابحال چند خبر در خصوص منطقه آزاد رسانه ای شده است که حتی از صدا و سیما هم به نوعی منعکس گردیده است. مطلبی که برای من مهم بود این است که در این اخبار نام ح. ا به عنوان فعال سیاسی و رییس انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد ماکو، مطرح می گردد. ایشان مسؤول ستاد کروبی در ماکو بوده و دفاع از ایشان و جریانات منسوب را تابحال حفظ نموده اند و در انتخابات مجلس هم همراه دیگر اصلاح طلبان، جبهه اعتدال را در ماکو تشکیل داده و از دولت روحانی می خواستند تمام مناصب و اختیارات را در منطقه به این طیف (به عنوان تنها نماینده اصلاح طلبان واقعی) واگذار کنند این عده با همراهی افرادی همانند ر.م(مطبوعاتچی اصلاحات) و ر.ر (رییس شورای سابق)و م.ا(راه انداز رادیو تلگرامی اصلاح طلب ماکویی) فضاسازی را بر علیه منطقه آزاد شروع کردند و حالا می بینم همین خط در قرارگاه منتظران شهادت بدون اسم و رسم با آنها به اسم بصیر ۳۳ همصدایی می کند. البته ما به اعتدال روحانی و اصلاح طلب خاتمی یک نگاه داریم و تیشه زدن به ریشه اسلام را در هر دو تفکر مشترکا به عینه می بینیم و عملکرد افرادی مانند فروزان را برای نهادینه کردن حضور اصلاح طلبان تفسیر و تعبیر می کنیم اما همراهی با منتقدان فروزان بخصوص در ماکو را امری پسندیده نمی دانیم چون یک دعوای خانوادگی محسوب می شود و بیشتر سهم خواهی تلقی می گردد.

اصل مطلب: ترس من از خط نفوذ است که بتواند با انتقاد از فروزان در خط ح.ا ها قرار گیرد و این جماعت امتحان پس داده را در رسانه ملی و رسانه های حزب اللهی تطهیر نماید که این جماعت در خیانت و جنایات خاتمی و سران فتنه شریک و همراه بوده اند. البته همراهی یکی از ایمه جمعه با مسؤولین منطقه آزاد ماکو در این حد برای نیروهای ارزشی و انقلابی آزار دهنده است و در مراکز مربوطه پیگیری شده است.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۶
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ق.ظ

منابع عمومی و منافع شخصی!

حکایت حقوق های نجومی و کرسنت های جدید با مشارکت ۸ شرکت نفتی، سهامی که می تواند منابع عمومی را به منافع شخصی عده ای تبدیل کند. البته این حکایت همچنان در جاهای دیگر هم تکرار می شود نهادهای عمومی و انحصار طلبی های خصوصی جهت حفظ خود!


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۳۶
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

هفته دولت و دولت های مکتبی

شهادت رییس جمهور و نخست وزیر شهیدان رجایی و باهنر باعث شد هفته دولت در جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد و از دهه ۶۰ این هفته هر ساله برگزار و گرامی داشته می شود.

دولت مکتبی محمدعلی رجایی کاری کرد که انتظارات بجای مردم از انقلاب اسلامی تحقق یافت و مردم همه کاره دولت و نظام به حساب آمدند و نگذاشت روحیه اشرافیگری دولت بنی صدر نام انقلاب اسلامی را لکه دار نماید.

بعد از شهادت دولت مردان دولت مکتبی به دست منافقین که بعضی از آنها موفق شدند چهره خود را منافقانه تا فتنه ۷۸ و ۸۸ حفظ کنند و شهید لاجوردی همیشه نگران این منافقین بود، دولت ها یکی بعد از دیگری آمدند و هر دولتی رنگ و بوی رجایی و باهنر داشت مردمی و مکتبی می نمود و هر دولتی مخالف مشی این شهیدان دولت مرد بودند فاصله ای با مردم به طریقی داشتند تا اینکه دولت نهم و دهم سر کار آمد و روحیه انقلابی را زنده و شعارهای انقلاب اسلامی را جاری و ساری ساخت و باز انتظارات بجای مردم محقق شد هر چند در اواخر دولت دهم دولت دچار اعوجاجاتی گردید و دولت مردان رنگ و بوی اصلاحاتی گرفته و از مردم فاصله گرفتند با اینحال نشان داد فقط دولت های مکتبی هستند که می توانند انتظارات مردم را از انقلاب اسلامی بر آورده سازند و دولت های اصلاحات و سازندگی با روحیه اشرافیگری و نگاه ارباب و رعیتی به درد مردم انقلابی ایران اسلامی نمی خورند.

دولت مردانی که با حقوق های نجومی بر گرده مردم با حقوق و مستمری ۴۵ هزار تومانی و ۱۰۰ هزار تومانی و ۸۰۰ هزار تومانی و ۱ میلیون و دویست هزار تومانی و فوقش ۳ میلیون تومانی سوار شوند نه تنها به درد بخور نیستند بلکه وزر و وبالی هستند که زحمت مردم را بیشتر می کنند و سرمایه های ملت را به هدر می دهند مدیری که زندگی خود را با ۱۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان و بیشتر و با پاداش های ۱۰۰ ها میلیون تومانی از این شرکت و آن موسسه زندگی می گذرانند نمی توانند درد مردم را بفهمند و برای آنها کاری بکنند این جماعت فقط به فکر شکم و خوشگذرانی های خود هستند و کنسرت و کرسنت را می فهمند نه زخم و پینه دست حالی شان است و نه عرق پیشانی و نان خشک و پنیر را نمی توانند درک کنند و بدانند ۹۰ در صد این مردم اینگونه زندگی می کنند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۳
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ق.ظ

کنسرت و فراموشی ناکامی های دولت!؟

این روزها، دولت سعی دارد ناکامی های خود را در وعده های داده شده به مردم و ظلم آشکار حقوق های نجومی، با سر و صدای کنسرت به فراموشی بسپارد. برگزار شدن و یا نشدن کنسرت در یک شهر مذهبی همانند شهر مقدس مشهد که همه مشتاقان به عشق امام رضا علیه السلام به این شهر سفر می کنند چیزی نیست که دولت از آن خبر نداشته باشد بلکه ترفندی است که دولت برای نجات خود بکار گرفته است، تبدیل مشکل برگزاری کنسرت در مشهد به یک مشکل ملی تعجب همگان را بر انگیخته است این در حالی است که هر روز هزاران کنسرت در سراسر کشور برگزار می شود و مرفهین و پولدارها به راحتی از آن استفاده می کنند و به لطف منطقه آزاد ماکو هر ماه تقریبا جلساتی از این دست در شهرستان ماکو هم برگزار می گردد و به جای سالن از باشگاه های دوهزار نفری بهره گرفته می شود.

سوال اساسی این است دولت روحانی که مخالف حرکات پوپولیستی خود را معرفی می کرد چگونه خود مجبور شده است برای در امان ماندن از انتقادات مردم و عدم پاسخگویی در زمینه عملکرد به این روش ها رو آورد؟

آیا به نظر شما ناکامی برجام و نتیجه تقریبا هیچ آن با برگزاری کنسرت در یک شهر مذهبی مانند مشهد که به مشهدالرضا علیه السلام معروف است جبران می شود؟


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۷
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ب.ظ

منطقه آزاد سودی نداشته است

حجت الاسلام علی انتظاری امام جمعه جلفا با اعلام اینکه من خودم برای راه اندازی منطقه آزاد ارس خیلی زحمت کشیدم و حالا پشیمان هستم اظهار داشتند منطقه آزاد هیچ سودی نداشته و مرکز قاچاق برای یک عده دلال و قاچاقچی شده است نه تولیدی در کار است و نه اشتغالی.

باید به امام جمعه هایی همانند ایشان افتخار کرد این در حالی است که ما یک گردن کلفت داریم با قاچاقچی ها شیشلیک می خورد و سوار ماشین اهدایی منطقه آزاد می شود و به دروغ خود را دکتر می نامد.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۳
جمعی از نویسندگان