باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

تبریک شورای شهر ارومیه به حامد ولی زاده

✅✅✅در‌پی کسب مقام نخست در سی و سومین دوره مسابقات‌ بین‌المللی قرآن کریم اعضای شورای شهر ارومیه طی پیامی کسب این عنوان را به حامد ولی زاده تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در‌ پی کسب مقام نخست در سی و سومین دوره مسابقات‌ بین‌المللی قرآن کریم توسط حاج حامد ولی زاده، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه طی پیامی ضمن تبریک این موفقیت معنوی را موجب فخر پیروان قرآن حکیم دانستند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۲
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

تقریبا هیچ

تخت روانچی: ما اجرای برجام را به طور کامل ندیده ایم/ دولت آمریکا آنطور که باید به وظایف خود عمل نکرده؛ برجام از دید ما به طور کامل موفقیت آمیز نبوده/ برخی بانکهای اروپایی اطلاع ندارند تحریمها لغو شدند.
معاون ظریف: اگرتعهدات برجام انجام نشود مناسب نیست کار ادامه یابد/ گشایشهای بانکی کامل نیست/ اگر گشایشهای بانکی کامل انجام نشود یک جای کار مشکل دارد و اجرای برجام موفقیت آمیز نیست.
https://telegram.me/bavarnews
http://bavarnews.blog.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۰
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

مقر فرماندهی بهاییت در اسراییل چه می کند

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه: دفاع از بهائیت هیچ معنایی ندارد/ بیت العدل یا مقر فرماندهی بهائیت در اسرائیل چه می‌کند؟ آیا همکاری با این شبکه‌ خلاف امنیت کشور ما نیست؟/ اگر این هنجارشکنی منسوبان مسئولان منجر به عناوین مجرمانه شود به شدت و بدون ملاحظه نسبتها با آنان برخورد می کنیم.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۶
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

راهزنی بین المللی آمریکا و بیانیه دولت

بیانیه کارگروه ویژه هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران خطاب به مردم در خصوص دستبرد به دارایی های ملّت ایران در آمریکا: اقدام آمریکا تخلف آشکار نسبت به قواعد حقوق بین الملل و مصداق کامل یک "راهزنی بین المللی" و سند روشن دیگری بر تجاوزگری این دولت است/ ابهاماتی درخصوص عملکرد مسئولان وقت وجود دارد که چرا با وجود هشدارها، برای خارج کردن اموال ملت ایران از دسترس آمریکا در فرصت پاییز ۸۶ تا خرداد ۸۷ اقدام موثری نشده است.

پیشنهاد می شود شورای عالی امنیت ملی تصمیمات لازم راجهت احقاق حقوق ایران بعمل آورد و قوه قضائیه نسبت به هرگونه اهمال و تخلف در حراست از اموال کشور پیگیری و اقدام نماید.


لازم به یاد آوری است در دولت اصلاحات این اوراق خریداری شده است.


https://telegram.me/bavarnews


http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۳
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ق.ظ

خبر ویژه کیهان: آب در لانه مورچه ها

چنانچه قبلا هم در باور نیوز نوشته بودیم شواهد موجود حاکی از آن است که اظهارات آیت‌الله جوادی آملی در دیدار عارف با ایشان، آشفتگی و درهم ریختگی فراوانی را در جبهه مدعیان اصلاحات و حامیان دولت به دنبال داشته است. و از آنجا که اظهارات آیت‌الله جوادی آملی خطاب به عارف که شاخصه جبهه اصلاحات است بیان شده و از سوی دیگر به مسائلی نظیر کشاندن پای بیگانگان به داخل کشور و ناکامی در اشتغال‌آفرینی پرداخته بودند، راه فرافکنی و نفی اظهارات ایشان را بر جبهه اصلاحات مسدود کرده است.


گفته می‌شود که اتاق فکر جبهه اصلاحات تصمیم گرفته بود درمقابل اظهارات آیت‌الله جوادی آملی، سکوت کند چرا که پرداختن به آن می‌تواند رسوایی بیشتر این جبهه را به دنبال داشته باشد ولی دیروز روزنامه آفتاب یزد که در میان روزنامه‌های زنجیره‌ای به روزنامه روی نیمکت شهرت دارد و انتشار مطالب دم‌دستی به آن واگذار می‌شود، تلاش کرد سخنان اخیر آیت‌الله جوادی در درس خارج ایشان را که گفته بود؛ «با آبروی کسی بازی نکنید» خطاب به رسانه‌هایی جا بزند که خبر اظهارات ایشان در ملاقات با عارف را منتشر کرده بودند.


 اقدام دم دستی و خنده‌دار آفتاب یزد در حالی است که دفتر آیت‌الله جوادی آملی بعد از انتشار مطالب مطرح شده در ملاقات عارف، با صدور اطلاعیه‌ای تمامی گفته‌های منتشر شده از سوی ایشان را تأیید کرد. در آن اطلاعیه چندین بار به واژه دیاثت که حضرت آیت‌الله جوادی به کار برده بودند، تأکید شده بود.

آفتاب یزد در خبر خود آورده است؛ آیت‌الله جوادی آملی با تأکید بر اینکه نباید با آبروی کسی بازی کنید، شیطنت رسانه‌ها در انتساب اظهارات قبلی به ایشان را خنثی کرده است!

لازم به ذکر است دیوث سیاسی چنان برای مخاطبانش اثر گذار بوده است که سعی کردند آیت الله جوادی آملی را یک عالم عامه پسند معرفی کنند!


https://telegram.me/bavarnews


http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۴۳
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

مواظب نفوذی ها باشید

مواظب نفوذی ها باشید نفوذی ها هدف شان تغییر محاسبات شماست.

🔺 حسین شریعتمداری: نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی‌ و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند/‌ از لحن برخی می‌توان به خوبی مشاهده کرد که از نفوذیهاست‌/ آنها به دنبال هنجارشکنی و تغییر تابلوها هستند


🔹مدیرمسئول روزنامه کیهان، نفوذ در افکار را مهم ترین و مؤثرترین نوع نفوذ دانست و گفت: در این نوع نفوذ که پنهانی صورت می گیرد دشمن سعی می‌کند محاسبات طرف مقابل را تغییر دهد‌.


https://telegram.me/bavarnews


http://bavarnews.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۰
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

پیروزی جبهه حق قطعی است

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: جمهوری اسلامی از ابتدا حمایت از فلسطین را وظیفه خود میدانست و در آینده نیز به این وظیفه عمل خواهد کرد/ دفاع از آرمان فلسطین، بطور طبیعی در ذات جمهوری اسلامیست / آنچه امروز در منطقه در جریان است، ادامه رویارویی آمریکا با نظام اسلامی ایران است/استکبار تلاش گسترده میکند تا این رویارویی را جنگ شیعه و سنی معرفی کند/ دفاع از فلسطین، نماد دفاع از اسلام است/ آمریکا دشمن اصلی و رژیم صهیونیستی پشت سر اوست/ طبق وعده الهی در این رویارویی گسترده، پیروز میشویم/ تا امروز هم پیروز بودیم/ وحشت صهیونیستها از حزب الله، بسیار بیش از قبل است/پیروزی جبهه حق قطعیست.
رمضان عبدالله: آمریکا درصدد ارائه چهره غیر واقعی از جمهوری اسلامی، به فراموشی سپرده شدن رژیم صهیونیستی و تجزیه منطقه ازطریق القای جنگ شیعه وسنی است/ بر همین اساس، فشارها بر حزب الله افزایش یافت.
دکتر محمد جواد ظریف: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است/ اقدامی که خطر رژیم صهیونیستی را کمرنگ کند قابل قبول نیست/ هدف جهان اسلام باید دفع این خطر باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۰
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

گام نهایی تحقق تمدن اسلامی است

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورایعالی مرکز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت فرمودند: اکنون در مرحله «تشکیل دولت اسلامی» قرار داریم/ تا وقتی این مرحله بطور کامل محقق نشده، نوبت به «تشکیل جامعه اسلامی» نمیرسد / گام نهایی در مراحل پنجگانه اهداف انقلاب تحقق «تمدن اسلامی» است/ تمدن اسلامی، کشورگشایی نیست؛ تأثیر پذیرفتن فکری ملتها از اسلام است/ تولید الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی لازمه تحقق تمدن اسلامی / الگوهای رایج توسعه، از لحاظ مبانی، غلط و بر پایه اومانیسم و اصول غیرالهی هستند و از لحاظ آثار و نتایج نیز نتوانسته اند وعده هایی را که در خصوص ارزشهایی نظیر آزادی و عدالت داده بودند، محقق کنند/ وضعیت نامناسب برخی کشورهای دنبال کننده الگوهای رایج توسعه در شاخصهایی نظیر بدهیهای کلان مالی دولتها، بیکاری، فقر و اختلاف طبقاتی شدید نشانه هایی از ناکارآمدی الگوهای رایج است/ باید با استفاده از دستگاهها و امکانات، به نحوی گفتمان سازی شود که الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی، به گفتمانی حاکم بر ذهنها و دلهای جوانان یعنی نسل آینده مدیران کشور تبدیل شود.
http://bavarnews.blog.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۷
جمعی از نویسندگان