باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲

کودتا بر علیه ملت توسط محمدرضا پهلوی با برنامه ریزی آمریکا و نام گذاشتن روی این کودتا بنام انقلاب ملت! چوماق بدست ها و شعبان بی مخ ها را ریختند خیابان و مصدق هم سر مست پیروزی های مقطعی نتوانست موقعیت را درک کند و با اعتماد به آمریکا زحمات مردم و نخبگان را هدر داد و شد آنچه نباید می شد.

جنایات پهلوی از ۳۲ تا ۵۷ به مدت ۲۵ سال هر  چه بوده  با مشارکت و مباشرت آمریکا بود و انقلاب اسلامی دل ملت را خنک کرد و نهضت اسلامی مردم به رهبری امام خمینی (ره) آرزوی مردم را محقق نمود.

حالا بر ما و آیندگان است قدر نعمت انقلاب اسلامی را بدانیم و اجازه ندهیم استعمار و استکبار و استبداد برگردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۴
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

۱۷ مرداد روز خبرنگار

روز شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف این پیام که به آخرین پیام مشهور شد بصورت فوری فوری مخابره گردید: مزار شریف سقوط کرد و ...

 جنازه ۹ نفر در خرابه پشت کنسولگری دفن شده بود که در شهریور به ایران منتقل و تشییع گردید که یکی از آنها شهید محمود صارمی بود.

به احترام شهید محمود صارمی ۱۷مرداد روز خبرنگار نامگذاری شد. در جمهوری اسلامی و در سایه سار انقلاب اسلامی یوم الله ها به خون پاک شهدا مزین است و ارزش و ماندگاری آنها هم به همین خون های پاک و با ارزش است.


این روز را به همه خبرنگاران متعهد و انقلابی تبریک می گویم بخصوص به دانشجویان و اساتید محترم که در شبکه خبر دانشجو شعار ما این بود: هر دانشجو یک خبرنگار 


یاد و نام شبکه خبر دانشجو (SNN) گرامیباد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۷
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ

نمای واقعی

انسان با ساختمان و جامدات یک فرق اساسی دارد نمای واقعی جامدات و ساختمان همان است که می بینید اما انسان نمایی دارد که فقط در رفتار و کردارش نمایان می شود. چه بسا عالم نماهایی که از علم دین تهی هستند و فقط نمایی از عالم دارند و پلید ترین رفتارها را از این قشر می توان مشاهده کرد و آدم هایی داریم که نمایی همانند مردم عادی دارند و پر هستند از علم و عمل. انسانهایی همانند حاج اسماعیل دولابی، شیخ رجبعلی خیاط و انسان هایی که نمایی عادی دارند اما رفتارهایی عالمانه و عارفانه داشته اند. از علما هم در عصر معاصر نمونه بارز آن امام خمینی، آیت الله بهاء الدینی، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله خامنه‌ای و علما بزرگواری که نما و رفتاری عالمانه و عارفانه داشته و در دل مردم جا دارند و به عنوان آیت و نشانه الهی در روی زمین مطرح هستند.


جامعه از عالم نماها رنج می برد نماهای زیبایی که رفتاری جاهلانه دارند و با سوء استفاده از لباس و نمای عالمانه ضربات مهلکی بر پیکره جامعه می زنند. بخصوص اگر منصبی به این افراد واگذار شود نه تنها کاری پیش نخواهند برد بلکه خرابی ببار خواهند آورد عالم نماهایی که نه حجت خدا هستند و نه حجتی برای مسلمین!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۵
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

تولد امام رضا مبارک

امروز جمعه مصادف با تولد علی بن موسی الرضا علیه السلام امام هشتم شیعیان می باشد تولد این امام همام را به شما تبریک می گویم. امام رضا مشهور به امام مهربانی هاست. وقتی در حرم این امام قرار می گیری همانند آغوش مادر  برای انسان دلچسب و دلرباست و دل کندن از آن سخت می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۳
جمعی از نویسندگان