باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

چه کسانی آمریکا را بزک می کنند؟

این مطلب را یازده نوامبر یعنی چند روز پیش نوشتم ولی در وبلاگم نمایش داده نشد. راستی چه کسانی آمریکا را بزک می کنند تا چهره ای زیبا و دوست داشتنی از آمریکای جنایت پیشه در بین مردم و جوانان بسازند؟ پاسخ من به این پرسش این است: کسانی که جنایات آمریکا در فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن و افغانستان و کلا در جهان را نمی بینند و یا تهدیدات مستکبرانه سران آمریکا را نمی شنوند، یعنی هم کر هستند و هم کور هستند و هم لال، اگر هم نباشند خود را چنین می نمایانند! چون در دفاع از حق سکوت می کنند و صدای شان در نمی آید همانند فتنه سال 88 که با سکوت شان حق را یاری نکردند و به فتنه گران میدان دادند.

راستی این عده چه جسور هستند در مقابل انقلاب اسلامی و چه ذلیل و خوار هستند در مقابل استکبار! حرف رهبر و مقتدای خود را بر زمین می گذارند و در مقابل وعده های پوچ شیطان بزرگ فریفته می شوند.

نمایشگاه مطبوعات فرصتی بود تا فاصله بین انتقاد و انتقام دیده شود، چه مدعیانی چشم بر واقعیات می بندند و چه راست  قامتانی از تهدیدات نمی ترسند. جا دارد از غرفه کیهان و خبرگزاری دانشجو و تسنیم یادی شود و شجاعت شان تحسین گردد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۶
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

باز مرگ بر آمریکا

شیطان بزرگ، آمریکا با دلخوش کردن به عوامل داخلی خود در ایران فکر می کرد می تواند در پسا برجام طنین مرگ بر آمریکا را در ایران خاموش کند سخنان امروز امام خامنه ای و فرمایشات چند باره معظم له در مدت مذاکره و دولت یازدهم نشان داد تمام تلاش های شیطان بزرگ آب در هاون کوبیدن است و نخواهد توانست در ایران نفوذ کند.

شیطانی که از در رانده شده است تلاش می کند از پنجره وارد شود و عوامل داخلی با بزک کردن شیطان بزرگ سعی دارند چهره ای اصلاح شده از شیطان بزرگ را در ایران به نمایش بگذارند. گریه های صلح طلبانه اوباما فریبی بیش نبوده و دستان آلوده به خون اوباما در یمن و عراق و سوریه و افغانستان و بخصوص در حمایت همه جانبه از رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی آشکار بوده و جای هیچ گونه شک و شبهه ای را بر طرف می کند.

با ابراز تاسف از اینکه یک عده بعد از به دست آوردن رای مردم به مردم پشت کرده و سعی در خیانت به این ملت و مردم هستند، فریادهای رهبری را نشنیده گرفته و نصایح پدرانه ایشان را نادیده می انگارند. باید گفت تاوان این نافر مانی و نمک نشناسی را خواهند داد و تلاش های شان به هدر خواهد رفت.

مردم ایران بخصوص دانش آموزان و دانشجویان و اساتید دانشگاه فردا نشان خواهند داد مردم ایران دلی پر از شیطان بزرگ دارند و هرگز فریب شیطان بزرگ را نخواهند خورد. مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر خوی استکباری و سیاست تجاوز و خیانت و توطئه و این شعار، شعار منطقی و طبیعی ملت ایران در مقابل خوی استکباری شیطان بزرگ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۰
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

انتقال داعشی ها از سوریه به یمن

ایران حمله عربستان به یک بیمارستان در یمن را محکوم کرد/سخنگوی ارتش سوریه: ترکیه، قطر و امارات، ۵۰۰ داعشی را برای مشارکت در جنگ یمن به عدن منتقل کردند/ سازمان ملل:بیش از ۷۰۰ هزار مهاجر وارد اروپا شدند/ یمنی ها اعلام کردند در حدود ۳۰۰ داعشی از طریق دریا وارد یکی از پادگان های عدن شده اند/ لازم است گفته شود مسأله یمن باید جدی گرفته شود تا تروریست ها به همراه اربابانشان نتوانند جنایات بیشتری در یمن مرتکب شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۸
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

تشییع شهدای حرم

مراسم تشییع پیکر شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی از شهدای مدافع حرم از مقابل سپاه حفاظت انصارالمهدی برگزار شد/ عبدالله باقری نیارکی از محافظین سابق دکتر احمدی نژاد، روز پنجشنبه ۳۰ آبان در حلب سوریه و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها شهید شد/ دکتر محمود احمدی نژاد بعد از ظهر روز نهم محرم، روز تاسوعا به همراه جمعی از مسؤولان سپاه انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در منزل شهید حضور یافت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۴
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

تحلیلی از وضعیت منطقه

امروز مجالی شد با یکی از همسنگران در خصوص وضعیت موجود کشور و منطقه صحبت کنیم. ایشان با ناراحتی خاص خود از وضعیت موجود گله مند بودند و نسبت به آینده نگران. ولی من بر عکس ایشان وضعیت موجود را نقد نموده و نسبت به آینده خیلی خوش بین هستم. ایشان فعالیت دولت را در جهت احیای عناصر فتنه گر تحلیل می نمود و با این تحلیل وضعیت آینده را تاریک و برای نیروهای انقلاب شکننده می دانست و بر عکس بنده ضمن تایید فعالیت دولت برای احیای عناصر فتنه و بخصوص اصلاح طلبان آن را تنفس مصنوعی برای احیای مولود مرده اصلاحات دانسته و همین فعالیت ها را نقطه روشنی برای آینده انقلاب اسلامی می دانم. با اینکه مردم از نظر معیشت و اقتصاد در وضعیت مطلوبی نیستند ولی با آوردن مثال هایی از گذشته وضعیت موجود را برای مردم قابل هضم و تحمل تحلیل کردم.

سخن از نامه تاریخی تایید مشروط امام خامنه ای به میان آمد که در آن از منتقدین برجام هم تشکر شده است بر عکس رییس قوه قضاییه که دیروز به شدت به منتقدین حمله نمود تا شاید از همراهی رییس مجلس با رییس جمهور عقب نماند که البته انتظاری بیش از این از ایشان نبوده و نخواهد بود.

نتیجه تحلیل این بود که این انقلاب از ابتدای شروع و شکل گیری با شعار نهضت حسینی شکل گرفته است ولی یک عده این را فراموش کرده و صرفا دنبال حکومت کردن و زندگانی عادی و مادی و یا به قولی چراندن شکم شان هستند ولی امام خامنه ای همانطوریکه امام خمینی ترسیم فرموده اند این انقلاب اسلامی را ادامه نهضت حسینی می دانند و برنامه ها را برای لبیک گویی به امام حسین علیه السلام تنظیم نموده اند و هرچه جلوتر برویم نمود آن بیشتر خواهد شد.

هر روز در این کشور و منطقه حاکمیت نهضت حسینی نمایانتر می شود و لبیک یاحسین حرف اول این جریان است. عاشورای امسال شاید سیاسی ترین عاشورای تاریخ بوده است و در تاریخ جهان بی نظیر بوده و تابحال چنین نبوده است. کور شدن فتنه 88 و رو شدن اصلاحات برای مردم زمینه ساز عاشوراهایی همانند امسال بوده است.

بحث امروز آنقدر برای هر دو طرف جذابیت داشت که زمان را در خود محو نمود و صحبت از برگشت عناصر خلافکار در مسئولیت های جدید هم مطرح گردید و اینکه کسی که تا دیروز بر علیه ماها در یک اداره خاص فعالیت می نمود امروز با قبول یک مسئولیت در یک بخشداری خود را راضی نگه داشته است. به هر حال نظر بنده این بود که به هیچوجه قول جذابیت های کاذب این چنینی را نباید خورد و پشت سر امام خامنه ای بودن و تبعیت محض از رهبری خیلی از تاریکی ها را حل خواهد نمود و بگذار هر کسی با هر دیدگاهی که دارد خود را در معرض امتحان و آزمون قرار دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۶
جمعی از نویسندگان