باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۲۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ق.ظ

پشت پرده نامه نگارى به مجلس

تغییر مدیران در صنعت نفت کلید خورد/ ۳ انتصاب جدید در اولین صبح کاری زنگنه/ زمینه سازى توکلى و زاکانى براى نامه نگارى یکى از نهادهاى انقلابى به مجلس با اقدام لاریجانى عقیم ماند، یک مقام مسئول گفت: مخالفت با زنگنه براى ادامه تسلط بر ثروتمندترین وزارت بود که با اقدام نمایندگان در دادن راى اعتماد به زنگنه عقیم ماند و زنگنه دست اندازى ها را قطع خواهد کرد. البته باید منتظر بود این بار با اسم رمز فتنه بر علیه دولت مردان وارد خواهند شد چنانکه با اسم رمز انحراف دولت احمدى نژاد را به زانو درآوردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۷
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴ ق.ظ

سناریویى تکرارى براى احمدى نژاد

محسن رضایی در نشست خبری: احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت شرکت نکرد اما از جلسات بعدی شرکت می کند/ یکى از فرمانداران احمدى نژاد که در حلقه یاران هاشمى قرار دارد، گفت: احمدى نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نخواهد کرد/ یک مقام آگاه گفت: یک عده از فتنه سازان در نظر دارند سناریویى که بر سر میرحسین موسوى در سال 88 پیاده کردند در سال 96 بر سر احمدى نژاد بیاورند و ایشان را براى همیشه از صحنه خارج کنند. اینها مقبولیت مردمى ندارند و مجبور هستند در حاشیه جریانات سیاسى حرکت کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

همدستى مرتجعان با استکبار جهانى

سیدحسن نصرالله: اگر لازم شود خودم با تمام اعضای حزب الله برای مبارزه با تکفیریها به سوریه و برای جنگ با صهیونیستها به فلسطین میروم/ یک مقام آگاه گفت: انفجارات جنوب بیروت؛ ضاحیه، نشان داد مرتجعان عرب با استکبار جهانى و صهیونیسم بین الملل همدست هستند و تکفیرى ها و القاعده بهترین آلت دست آنهاست. پول عربستان و قطر و نقشه آمریکا و اسرائیل و نیروى انسانى و فکرى وهابیت امروز در جبهه مقابل اسلام ناب محمدى(ص) قرار گرفته است تا نقش انقلاب اسلامى و ولایت فقیه کمرنگ و بى اثر شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ق.ظ

کهریزک در مقابل اردوکشى خیابانى

دکتر روحانی: وزرا باید منافع کل ملت را ببیند نه منافع یک جناح/ وزرای پیشنهادی متدین، متخصص و پاکدست هستند/ در سال 88 حوادث تلخی رخ داد/ عده ای اردوکشی خیابانی کرده و عده ای کهریزک را درست کردند/ کارهای بسیار ناپسندی صورت گرفت/ به دستگاه قضایی اعتماد داریم/ باید تلاش کنیم جلوى تکرار تخلفات را بگیریم/ همه وزرا وفادار و پایبند به انقلاب، امام، قانون و ولایت فقیه هستند/ به دستگاه امنیتى اطمینان دارم/ آنها اطمینان دادند که هیچ یک از وزراى پیشنهادى مشکل امنیتى، اخلاقى و مالى ندارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۴
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

دو انفجار و چندین هدف شیطانى

یک روزمانده به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله بمناسبت سالروزپیروزی حزب الله در جنگ 33روزه، انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت دوازده شهید و صد و بیست زخمی برجاگذاشت/ گردان هاى عایشه ام المومنین مسئولیت دو انفجار اخیر ضاحیه را به عهده گرفت/ یک مقام مسئول اعلام نمود: استکبار جهانى و صهیونیسم بین الملل براى مسلمانان و خاموش کردن بیدارى اسلامى توطئه اى حساب شده در پیش گرفته است و مسلمانان، چه شیعه و چه سنى باید هشیار باشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

کمى دلگیر کننده بود

حسن روحانی در مجلس: همه سخنان نمایندگان درباره وزرا در چارچوب آئین نامه انجام شده و حق آنها بوده/ برخی از تعبیرات در مجلس کمی دلگیرکننده بود/ هرچه رأی مجلس باشد، مورد احترام ماست/ همه باید آرای مخالف را تحمل کنیم/ یک مقام آگاه گفت: دو طرف دعواى سال 88 سعى دارند هزینه دعوا را ملت و رهبرى بپردازند و بهره آن را خودشان ببرند، هزینه از رهبرى و مردم از این بابت بوده و بعضى ها در حد شعار و لقلقه زبان اقدام مى کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۸
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

چه کسى از رهبرى خواست حکم قبول کند؟

محتشمی پور به رهبری نامه نوشت وگفت شما را قبول داریم اما حکم قبول کنید/رهبری ذیل نامه فرمودند آنچه پیش آمده محصول عمل شما و دوستان شماست؛ طوری عمل کردید که بادشمن هم راستا شدید و به دشمن تمکین کردید/ یک مقام آگاه گفت: غبارهاى فتنه و انحراف، خیلى سنگین است و باید مواظب بود، امروز روز دفاع از اسلام است و کوتاهى در این زمینه جبران ناپذیر خواهد بود. کوتاهى مرسى باعث مصائب مصر شد و انقلاب مصر را عقیم گذاشت. امروز مردم مصر براى انقلاب خود، باید خون بدهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۸
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

هفده مرداد روز خبرنگار مبارکباد

17 مرداد روز خبرنگار است، خبرنگارانى که در روزهاى حادثه سینه سپر مى کنند و خبر که جان بشر است را مخابره مى کنند، چه بسا خبرنگارانى که مورد کین ظالمان و مفسدان و صاحب قدرتان و زورگویان و مستکبران قرار مى گیرند و کشته مى شوند و دربند مى شوند و تهدید مى شوند/ درود و سلام خدا و پیامبران و اولیاء الله و صالحان و مخلصان بر خبرنگاران شجاع، صریح و آزاده اى که قلم خود را زر خرید نمى کنند و حقیقت را مى نگارند و جریان آزاد اطلاعات در دنیا را رهبرى مى کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۴
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ق.ظ

هفده مرداد روز خبرنگار مبارکباد

17 مرداد روز خبرنگار است، خبرن"لبخندخدابدرقه زندگیتان"عیدفطرمبارک(حمیدخادمی/اهواز پرشده باشددلم ازنورسحر، همره روزه و افطار، نوایش نرود.دراخرین روزگارانى که در روزهاى حادثه سینه سپر مى کنند و خبر که جان بشر است را
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۲
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

اظهار نظر کیهان در مورد وزرای پیشنهادی روحانی(2)

کیهان نوشت: نامزد پیشنهادی برای تصدی وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با روزنامه خورشید از ارادت خود به هاشمی رفسنجانی گفت.

سیدمحمود علوی درباره هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی فقط یک سیاستمدار نیست، او معمار یک تفکر سیاسی- مذهبی است. آقای هاشمی همیشه به تکلیف می‌اندیشد. اگر شرایط به او اجازه انجام تکلیف را دهد او از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اگر هم تکلیف از روی دوشش برداشته شود اعتراض نمی‌کند.

وی همچنین نظر خود درباره حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه را این‌گونه بیان کرد:‌ حضور هاشمی در نماز جمعه مایه برکت است. امروز مردم جایگاه هاشمی را نسبت به گذشته بهتر درک می‌کنند و تا آنجایی که من می‌دانم مانعی هم بر سر راه ایشان در نماز جمعه نباید باشد. ما امیدواریم که بار دیگر جامعه از جوشش چشمه پر فیض ایشان بهره‌مند شود.
وزیر پیشنهادی اطلاعات همچنین درباره رد صلاحیت هاشمی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در این انتخابات حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت کرد که صلاحیتش از همه کاندیداهای محترم برای اداره کشور بالاتر بود. عامه مردم هم قبول دارند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قابلیتشان بیشتر از تمام عزیزانی است که مورد تایید واقع شدند.
وی در این مصاحبه هیچ اشاره‌ای به فتنه سال 88 و نقش منفی و مخربی که آقای هاشمی در آشوب سازمان‌یافته از سوی بیگانگان - از جمله در نماز جمعه 26 تیر 88 - ایفا نمود، نکرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۹
جمعی از نویسندگان