باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۷۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک مى گویم

راهیابى تیم ملى به جام جهانى را به امام خامنه اى و دکتر محمود احمدى نژاد رئیس جمهور اصولگرا و ملت رشید ایران تبریک مى گویم/ شادمانى مردم در پیروزى دکتر حسن روحانى و صعود تیم ملى و اعتماد نیروى انتظامى به مردم نشان داد اعتماد به مردم، اقتدار، بالندگى و قدرت همراه با نشاط بوجود مى آورد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۹
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ب.ظ

مردم به راه امام وفادارند

آیت الله هــاشمی رفسنجـانـی: مردم در انتخـابات 24 خـرداد وفاداری و علاقه خود به نظـام اسـلامی را نشان دادند. / واقعا راست مى گوید مردم به راه امام خمینى وفادارند و با وجود تبلیغات مسموم یاران امام را فراموش نمى کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۷
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

انتقاد شریعتمداری به «احضار» احمدی‌نژاد

شریعتمداری تصریح کرد: احضار احمدی‌نژاد در شرایط حساس کنونی که انتخابات پرشور و حماسی اخیر، دشمنان بیرونی نظام را با حیرت روبرو کرده است حرکتی فراتر از یک «اقدام نسنجیده» است.

حسین شریعتمداری امروز سه شنبه 28/03/92 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

دیروز پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از احضاریه‌ای که دادگاه برای دکتر احمدی‌نژاد فرستاده است خبر داد. به گزارش این پایگاه «شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور را با شکایت علی لاریجانی، رئیس‌مجلس شورای اسلامی به دادگاه احضار کرده است». تاریخ رسیدگی به این شکایت 5 آذرماه 1392 یعنی نزدیک به 4 ماه بعد از پایان مسئولیت 8ساله رئیس‌جمهور محترم تعیین شده است!

خبر شکایت از رئیس‌جمهور و احضار ایشان به دادگاه بلافاصله پس از اعلام در صدر اخبار رسانه‌های خارجی قرار گرفت و در داخل کشور این پرسش را پدید آورد که چه کسانی و با چه انگیزه‌ای دست به اینگونه اقدامات می‌زنند؟! آیا مسئولان محترم قوه ‌قضائیه از صدور و ابلاغ این احضاریه برای رئیس‌جمهور محترم باخبر بوده‌اند؟ اگر پاسخ مثبت است، کدام انگیزه و چه ضرورت فوری و فوتی در میان بوده است که تأخیر در صدور و ابلاغ این احضاریه را جایز ندانسته! و برای ابلاغ آن در شرایط حساس کنونی کشور عجله داشته‌اند؟! آنهم احضاریه‌ای که با تاریخ تشکیل دادگاه بیش از 6ماه فاصله دارد؟!

این اقدام دستگاه قضایی، در شرایط حساس کنونی که انتخابات پرشور و حماسی اخیر، دشمنان بیرونی نظام را با حیرت آمیخته به عصبانیت روبرو کرده است حرکتی فراتر از یک «اقدام نسنجیده» است و اگر کار برخی از نفوذی‌های بدخواه مردم و مسئولان محترم قضایی نباشد به یقین پای بی‌تدبیری در میان است که شایسته دستگاه قضا نیست و در هر حال حرکتی جفاکارانه در حق رئیس‌جمهوری است که اگرچه طی چندماه اخیر نمونه‌هایی از اقدامات و مواضع غیرقابل دفاع داشته است ولی خدمات بی‌وقفه و فراوان ایشان در بسیاری از زمینه‌ها با هیچ دولت دیگری حتی قابل مقایسه هم نیست. آیا شرط انصاف و رسالت تقدیر از آن همه زحمات و خدمات دکتر احمدی‌نژاد، ارسال احضاریه برای ایشان است؟!

و اما، چنانچه مسئولان محترم دستگاه قضایی کشور از این اقدام بی‌خبر بوده‌اند و کسانی دور از چشم-ان‌شاءالله تیزبین!- آنها برای دومین شخصیت بلندپایه نظام برگه احضاریه به دادگاه فرستاده‌اند، این افراد چه کسانی هستند؟! و از این اقدام چه انگیزه‌ای داشته‌اند؟!

ممکن است گفته شود که دستگاه قضایی مصلحت‌اندیش نیست و نمی‌تواند در انجام وظیفه و رسالت قضایی خود کوتاهی کند! که در این صورت باید پرسید، اولا؛ چرا احضاریه برای دادگاهی که 6ماه دیگر نوبت آن است، امروز فرستاده می‌شود؟ آیا مسئولان محترم قضایی احتمال می‌داده‌اند بعد از پایان دوره مسئولیت آقای احمدی‌نژاد، دسترسی به ایشان نداشته باشند؟! که اگر اینگونه هم باشد، هنوز 2 ماه تا پایان دوران ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد فرصت داشته‌اند! و اساسا مگر شخصیتی مانند احمدی‌نژاد می‌تواند بعد از پایان مسئولیت، مجهول‌المکان! باشد؟! ثانیا؛ آیا دستگاه محترم قضایی در موارد مشابه دیگر نیز با همین سرعت و قاطعیت! برخورد می‌کند؟! یعنی احساس مسئولیت آقایان محترم فقط در برخورد با رئیس‌جمهور برانگیخته می‌شود؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۶
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

آیا آدرس عوضی داده نشده است؟

شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در پی شکایت علی لاریجانی، رئیس مجلس و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 و یعقوب خلیل نژاد علیه دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران، وی را احضار کرده است. براساس این گزارش جلسه رسیدگی به این احضاریه 5 آذر سال 1392 یعنی 6 ماه پس از پایان مسئولیت 8 ساله احمدی نژاد است. آیا آدرس عوضی داده نشده است؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۶
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

پیشنهاد عارف و دیدار جلیلى

عارف گفت: پیشنهادم به روحانی اینست که در دولت خود از احمدی نژاد مشاوره بگیرد/ قصدم از آمدن مخالفت با تندرو هایی بود که در جریان اصلاحات بدنبال تحریم انتخابات بودند/ سعید جلیلى که خود را حق و مخالفان خود را باطل نامیده بود با روحانى دیدار کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۹
جمعی از نویسندگان

خدا را بر این طلوع دوباره سپاس که خورشید عقلانیت و اعتدال بار دیگر بر ایران تابید/ ملت عزیز ایران، حماسه حضور و مشارکت معنادارتان در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب  بود، بر شما مبارک باد/ بی تردید  پیروز این انتخابات شمایید/ این پیروزی، پیروزی خرد و اعتدال و تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی بود/ سپاس این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام و اساتید و علما باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند/ نقش امید آفرین آیت الله هاشمی و حجت الاسلام  سید محمد خاتمی هم شایسته قدرشناسی است. دست همه اعتدال گرایان، اصلاح طلبان و اصولگرایان را می فشارم و در خواست کمک و همکاری دارم/ از دیگر رقبا هم تشکر می کنم/ همه آنان که به دیگران رای دادند، اینجانب را خدمتگزار مخلص خود بدانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۶
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

امام خامنه ای به حسن روحانی تبریک گفت

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، به دکتر حسن روحانی تبریک گفتند و فرمودند: هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته ی خود را به دست آورند. رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمان  های بزرگی که رئیس جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند. پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد. هیچ احساسی چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شان خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه ی امنیت کشور و خنثی کننده ی ترفندهای دشمنان است. تحقق حماسه ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست جمهوری امکان پذیر نبود. لازم می دانم از همه شخصیت های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی ناپذیر خود، صحنه ی مسابقه ئی شور انگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم. لازم می دانم به شکل ویژه از رسانه ی ملی و دست اندرکاران محترم آن  که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش ها و اندیشه ها و هدف های نامزدان ریاست جمهوری شدند. از همه آحاد ملت که این بار نیز حادثه ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش های ارزنده ای ایفا کردند و نیز از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان تشکر می کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۶
جمعی از نویسندگان

- امام خامنه ای در پیامی خلق حماسه سیاسی را به ملت ایران تبریک گفته و از مردم کشورمان قدردانی کردند.

- سعید جلیلی ، پیروزی حسن روحانی در رقابت های انتخاباتی را به وی تبریک گفت.

- دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی ایران  پیروزی حسن روحانی در رقابت های انتخاباتی را به ایشان تبریک گفت.

- محمد باقر قالیباف به حسن روحانی تبریک گفت.

- محمدرضا عارف در پیام تبریک به حسن روحانی گفت: اکنون نوبت تحقق حماسه اقتصادی است.

- محسن رضایی و سید محمد غرضی هم به حسن روحانی تبریک گفتند.

- دکتر علی اکبر ولایتی به حسن روحانی تبریک گفت.

- دکتر حسن نوبخت گفت: بر آمدن آفتاب عقلانیت و اعتدال بر بام سیاست ایران مبارکباد.

- دکتر احمد محمدی گفت: پیروزی دکتر حسن روحانی خط بطلان بر اختلافات و ایجاد وحدت ملی در کشور است و مردم و مسئولین از این اتحاد بوجود آمده صیانت کنند و نگذارند کشور و ملت را تکه تکه کنند و به اختلاف افکنی فرصت طلبان جوابی دندانشکن دهند که حیات سیاسی این افراد در تفرقه افکنی است. ایشان اضافه نمود : امروز روز مرگ تفرقه و تولد اتحاد و یکپارچگی است و همه کاندیداهای رقیب در جهت تحقق حماسه سیاسی که از منویات قلبی امام خامنه ای است متحد شوند و تجربیات و برنامه های خود را در اختیار کاندیدای پیروز قرار دهند و این پیروزی بزرگ که تحقق حماسه سیاسی با مشارکت بالا و بی نظیر در جهان امروزی است را قدر بدانید. ایشان پیروزی حسن روحانی را هم تبریک گفت و اضافه نمود نقاط  قوت دولت مکتبی احمدی نژاد را ادامه دهید و نقاط ضعف را بر طرف  نمائید که قسمتی از پیروزی شما مدیون خدمات انجام گرفته در دولت نهم و دهم  می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۵
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

حسن روحانی رئیس جمهور شد

نتیجه نهایی شمارش آرا، کل آرای ماخوذه : 36704156 و آرای صحیح : 35458747

- حسن روحانی:  18613329 ( 53%)

- محمدباقر قالیباف: 6077292 (17%)

- سعید جلیلی:  4168946 (12%)

- محسن رضایی: 3884412 (11%)

- علی اکبر ولایتی: 2268753 (6%)

- سید محمد غرضی: 446015 (1%)

میزان مشارکت مردم : 72.7 در صد

حسن روحانی به عنوان یازدهمین  رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران انتخاب گردید. به امام خامنه ای و همه مردم و بخصوص جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می گویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۴
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

شمارش لحظه به لحظه آرای ریاست جمهوری(5)

آخرین نتایج آرا از 12.091.699 رای ماخوذه:

- حسن روحانی 6.049.655 (50.03%)

- قالیباف 1.844.463 (15.25%)

- رضایی 1.518.964 (12.56%)

- جلیلی 1.400.712 (11.58%)

- ولایتی 729.044 (6.029%)

- غرضی 143.301 (1.185%)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۷
جمعی از نویسندگان