باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۰۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ق.ظ

خصوصیات مطلوب رییس جمهور آینده-2

رهبر انقلاب روز شنبه در فاصله ۴۸ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به شرح نکاتی درباره انتخابات پیش رو پرداختند.
ایشان با تأکید بر اینکه انتخابات «در وقت مقرر» و با «شرکت شوقآفرین مردم» انجام خواهد شد، کاهش انگیزه مردم برای حضور در صحنه انتخابات را طراحی بدخواهان ملت به‌منظور مقابله با حماسه‌ی سیاسی دانستند.
رهبر انقلاب همچنین، اعتراضات به شورای نگهبان و ساز و کار انتخابات را غیر منطقى خواندند و افزودند: حضور شوراى نگهبان در قانون اساسى - که امامرحمه‌الله هم مکرر روى آن تأکید میکردند - حقیقتاً یک حضور مبارکى است. تشخیص شوراى نگهبان، تشخیص یک عده انسانهاى عادل، بىطرف و بصیر نسبت به صلاحیت‌هاست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه خطاب به کسانی که می‌خواهند برای نامزدی در انتخابات داوطلب شوند توصیه کردند که «بدانند مدیریت اجرائى کشور یعنى چه» و «نه در ارزیابىِ نیازى که کشور به یک قدرت اجرائى دارد، اشتباه کنند، نه در ارزیابى توانِ خودشان اشتباه کنند».
ایشان همچنین برخی از خصوصیات رئیس جمهور مطلوب را برشمردند که جدول آن در زیر می‌آید:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۵
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ

رییس‌جمهور؛ مسئول اصلی تحقق سندچشم‌انداز

در حالی به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم که نامزدهای احتمالی، سخنان و برنامه‌های خود را برای مردم بیان می‌کنند. از جمله مطالبات رهبر انقلاب از نامزدهای ریاست جمهوری «برنامه‌محوری» آن‌هاست. برنامه‌ی اصلی کشور، سند چشم‌انداز بیست ساله ایران است که هدف‌گذاری حرکت کشور تا سال ۱۴۰۴ را مشخص کرده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز می‌دانند و از دولت‌ها خواسته‌اند که جهت‌گیری حرکتشان براساس سندچشم انداز باشد.
اهمیت این مطلب به قدری است که ایشان می‌گویند: «رسیدن به اهداف چشم‌انداز، به خاطر این است که اگر چنانچه به آنجا نرسیدیم، ملت ما و کشور ما دچار ضربات سختى خواهد شد؛ احیاناً ضربات مهلکى به ما وارد خواهد آمد. باید به آنجا برسیم؛ این نیاز ماست... حقیقت این است که نظام اسلامى، امروز نظام استکبار و سلطه و الحاد را به چالش گرفته؛ این یک حرکتى است که آغاز شده. شکست خوردن در این میدان، خسارتهایش غیر قابل توصیف است و مخصوص به ملت ما هم نخواهد شد؛ لذا باید در این میدان قطعاً پیروز شد.» ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم پایبندی دولت و رییس‌جمهور به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۰
جمعی از نویسندگان

همانطور که در مطلب قبلی صفحه‌ی ویژه انتخابات گفته شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهوری را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز بیست‌ساله می‌دانند. انتظار رهبر انقلاب از رئیس‌جمهور این است که او شخصی باشد که بتواند برنامه‌های پنج‌ساله را در راستای چشم‌انداز پیش ببرد و موانع پیش روی برنامه را با قدرت از سر راه بردارد. رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۴ و در آغاز راه بیست ساله‌ی چشم‌انداز مسیر دولت را این‌گونه ترسیم کردند:
امروز کشور ما به حول و قوه‌ى الهى به این توانایى و قدرت رسیده است که بتواند آینده‌ى بیست ساله‌ى ایران را طراحى کند. این مدت بیست ساله، یعنى چهار برنامه‌ى پنج‌ساله. اولین برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، یک مدیریت کارآمد، با کفایت و پُرنشاط باید سر کار باشد تا بتواند سازه‌هاى این برنامه را مستحکم و استوار کند و پایه‌هاى این برنامه را به طور عمیق و محکم پى‌ریزى کند. اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران مى‌خواهد مدیرى را انتخاب کند که بتواند موانع اجراى برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزرى که موانع را برمى‌دارد تا جاده‌یى را صاف کند.» ۱۳۸۴/۰۱/۰۱
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22476/840101.jpg
برای مطالعه‌ی بیشتر درباره نظرات رهبر انقلاب در لزوم «پایبندی دولت و رئیس‌جمهور به برنامه‌‌های پنج‌ساله» اینجا را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۹
جمعی از نویسندگان
صبح دوشنبه و در فاصله سی و هشت روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات سال  ۹۲ در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله فرمودند:
«ما اطلاع داریم که این دفعه هم رسانه‌هاى رسمى و شناخته شده‌ى دشمن از مدتى پیش دارند طراحى میکنند، برنامه‌ریزى میکنند، برنامه‌سازى میکنند، براى اینکه دل مردم را نسبت به انتخابات سرد کنند؛ شروع هم کرده‌اند، منتها برنامه‌ریزى‌شان خیلى وسیع‌تر از این حرفها است؛ میخواهند مردم پاى صندوق نیایند؛ میخواهند مردم در اداره‌ى کشور و مدیریت کشور سهیم نشوند؛ میخواهند مردم در صحنه نباشند؛ لذا تلاش میکنند. اگر حضور مردم نباشد، آنها براحتى میتوانند تهاجم خودشان را چندین برابر کنند. حضور مردم است که به نظام اسلامى و به کشور عزیز ما مصونیت میبخشد. حضور مردم است که عوامل قدرت و قوّت را در درون ما تقویت میکند: علم ما پیشرفت میکند، بصیرت ما پیشرفت میکند، سازوکارهاى مدیریت ما پیشرفت میکند - همچنان که در طول این سالها پیشرفت کرده است - این به خاطر حضور مردم است، به خاطر انگیزه‌هاى مردم است؛ میخواهند این انگیزه‌ها نباشد، لذا سعى میکنند انتخابات را بى‌رونق کنند.»
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22503/smpf.jpg
متن کامل بیانات را از اینجا بخوانید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۸
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

شورای نگهبان نباید به جوسازى‌ها اعتناء کند

نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود. ۱۳۸۶/۰۴/۲۰
فردا شنبه مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم به پایان می‌رسد و بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود. با توجه به اهمیت وظیفه‌ی این شورا در این برهه‌ی زمانی، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات منتشر می‌کند. متن کامل را از اینجا دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۷
جمعی از نویسندگان

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به بازخوانی تذکرات رهبر انقلاب درباره ایام ثبت نام نامزدها در اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ می‌پردازد. همچنین بریده‌ای از جراید مربوط به ثبت نام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در انتخابات سوم ریاست جمهوری در شهریورماه ۱۳۶۰ در کنار این مطلب منتشر شده است.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22524/01.jpg

«چون این روزها فرصت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهورى است، چند مطلب را عرض مى‌کنم:

اوّل، کسانى که در خودشان این توانایى و همّت را مى‌یابند که بتوانند در آن موقعیت قرار گیرند، باید بروند و خودشان را در معرض قرار دهند. این یک وظیفه است. وظیفه آحاد عظیم ملت هم این است که در این حادثه بسیار مهمّى که به سرنوشت کشور مربوط مى‌شود، دلسوزانه و مسؤولانه شرکت کنند...

نکته بعدى در باب انتخابات این است که مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند؛ چون امر کوچکى نیست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است. سرنوشت مسائل اقتصادى، مسائل فرهنگى، روابط خارجى و مسائل گوناگون دیگر تا حدود زیادى به این قضیه وابسته است...

نکته سوم در این زمینه، خطاب به نامزدهاى انتخابات است. انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌اى براى خدمت باشد، نه مسابقه‌اى براى کسب قدرت. انتخابات اسلامى این‌گونه است. آن‌جایى که دعوا بر سر قدرت است، آن‌طورى مى‌شود که شما در بعضى از انتخابات دنیا مشاهده مى‌کنید... در منطق اسلامى، قدرت و عزّت و آبرو و خوشنامى و امکانات، فقط و فقط براى خدمت به مردم و حرکت دادن خود و جامعه و کشور در راه نظام مقدّس اسلامى و رسیدن به آرمانهاى بلندى است که انسانها نیازمند آنند. این مسند، مسابقه براى خدمت و زحمتکشى است. هر کس که آماده است تا بیش از دیگران زحمت بکشد و توقّعى را که مسؤولان کشورهاى دیگر از مقام و موقعیت خود دارند، نداشته باشد، داخل این میدان شود. نباید کسانى تصوّر کنند که رسیدن به ریاست یا فلان مقام - همچنان که در دنیا معمول و رایج است - باید با برخورداریهاى فراوان همراه باشد. ما امسال را به عنوان سال رفتار علوى نامگذارى کردیم. ما کجا، رفتار علوى کجا؟ اما بالاخره وظیفه داریم. چاره‌اى نداریم، جز این‌که در این راه حرکت کنیم. ما باید فاصله خود و رفتار علوى را کم کنیم و تا آن‌جایى که مى‌توانیم، جدّ و جهد نماییم. یکى از اوّلین قدمها در این راه، همین است. افزون طلبى براى مسؤولان ممنوع است. مشى اشرافیگرایانه براى مسؤولان کشور، نقطه ضعف به شمار مى‌آید. اگر دیگران این را لازمه رسیدن به مقامات عالیه کشور مى‌دانند، در نظام اسلامى، اینها نه تنها لازمه‌اش نیست، بلکه نقطه ضعف هم محسوب مى‌شود. بنابراین داوطلبان بدانند که این راه، راه خدمت است؛ مسابقه و رقابت در این راه هم رقابت براى خدمت کردن هرچه بیشتر است. اگر این‌طور شد، آن‌گاه در تبلیغات، در بیان مطالب نسبت به یکدیگر یا نسبت به خود، حدود رعایت خواهد شد.

آخرین نکته که در باب انتخابات عرض مى‌کنم، این است که فضاى انتخابات باید سالم باشد. نباید عدّه‌اى با قلم و بیان و مطبوعات، و عدّه‌اى هم با ابراز مخالفت با فلانى یا طرفدارى از این نامزد یا آن نامزد، فضا را آلوده کنند. کسانى که به اسلام احترام مى‌گذارند، کسانى که قدر و ارزش جمهورى اسلامى را ارج مى‌نهند، کسانى که از ما حرف‌شنوى دارند، در هر جاى کشور هستند، از همین اوّلِ کار مراقب باشند. کارشکنى نسبت به دیگران، لجن‌پراکنى علیه این نامزد یا آن نامزد، بدگویى کردن و افشاگریهاى بى‌پایه و اساس نسبت به اشخاص، همه اینها کارهاى ممنوع و ضدّ ارزش و خلاف مشى جمهورى اسلامى و خلاف حق است. از این کارها اجتناب کنند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۷
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ

درباره نقل قول‌های انتخاباتی

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22554/smpf.jpg حدود شانزده سال پیش در ایام برگزاری انتخابات هفتمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود که اولین ملاقات‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی به‌صورت جداگانه با رهبر انقلاب اسلامی انجام گرفت و رویه‌ای را بنا گذاشت که به اقتضاء شرایط، افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف -که خود را واجد صلاحیت برای ریاست قوه مجریه می‌دانند- قبل از حضور در عرصه‌ی انتخابات به درخواست خودشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند و یا به‌صورت غیرحضوری تصمیم خود را به اطلاع ایشان می‌رسانند. اغلب این افراد ضمن اعلام تصمیم برای کاندیداتوری در انتخابات، به ارائه رئوس برنامه‌های خود برای حضور در این عرصه می‌پردازند.

رویه‌ی ثابت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این ملاقات‌ها آن است که پس از شنیدن سخنان نامزدها به بیان نکاتی درباره‌ی مسائل کلان کشور در افق آینده می‌پردازند و با تأکید بر اینکه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ی کاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ی این افراد می‌فرمایند:
نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تکلیفی نمی‌کنم.

اما گاهی اوقات در فرآیند رقابت‌های سیاسی، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌هایی غیرواقعی و یا ناقص از این دیدارها صورت گرفته که موجب بروز سوءتفاهم‌هایی میان مردم و رسانه‌ها می‌شود که تبعات و پیامدهای نامناسبی در افکار عمومی جامعه دارد.
رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره سخنانی که به ایشان منتسب می‌شود فرموده‌اند که:
«مبادا کسى تصور کند که رهبرى یک نظرى دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر کسى چنین تصور کند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همینى است که صریحاً اعلام میشود؛ همینى است که من صریحاً اعلام میکنم.» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
ایشان در خلال سخنرانی‌هایشان در روزهایی که آرام آرام به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، درباره‌ی موضوعات مختلف انتخابات از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور، التزام به قانون، وظایف شورای نگهبان، برنامه و نقشه دشمن و... توصیه‌هایی بیان کرده و در آینده خواهند کرد؛ لذا به نقل قول‌هایی که به طور غیر مستند و خارج از مسیر رسمی مطرح می‌شود، نباید توجه کرد و آن را ملاک تصمیم قرار داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۵
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ق.ظ

فتنه ۸۸ بخاطر تخلف از قانون بود / همه تابع قانون باشند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز (چهارشنبه) در فاصله سی روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای سومین‌بار از ابتدای سال ۹۲، خسارات فتنه ۸۸ را ناشی از بی‌توجهی به قانون اعلام کردند. ایشان هفته گذشته نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، راه اساسى پیش نیامدن مشکلات انتخاباتى -نظیر آنچه در سال ۸۸ رخ داد- را التزام همه به قانون دانسته بودند و در دیدار اول سال در حرم امام رضا علیه‌السلام، عدم تمکین از قانون را علت حوادث سال ۸۸ خواندند.



رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از مردم فرمودند:
«شوراى محترم نگهبان طبق وظائف قانونى خود، آن کسانى را که صلاحیت دارند، به مردم معرفى خواهد کرد. همه هم باید تابع قانون باشند. آنجائى اشکال پیش مى‌آید که تخلف از قانون انجام میگیرد.
سال 88 اشکالاتى که وارد شد، خسارتى که به کشور وارد کردند و نگذاشتند کشور و ملت طعم آراء چهل میلیونى را درست بچشد، به خاطر تخلف از قانون بود. یک عده‌اى یا براى خاطر اغراض نفسانى، یا هدفهاى خلاف سیاسى، یا هرچه - حالا در آن زمینه نمیخواهیم قضاوتى بکنیم - از قانون تخلف کردند، خطا کردند، از راه غیر قانونى وارد شدند؛ هم به خودشان صدمه زدند، هم به ملت صدمه زدند، هم به کشور صدمه زدند.

راه درست، راه قانون است. همه تابع قانون باشند، همه تسلیم قانون باشند. گاهى ممکن است یک قانون، صددرصد درست هم نباشد، اما از بى‌قانونى بهتر است. گاهى ممکن است در یک بخشى، یک خطائى هم از مجرى قانون سر بزند که من و شما بفهمیم او در اجراى قانون این خطا را کرده است؛ اما اگر نتوانیم آن را از طریق قانونى اصلاح کنیم، تحمل آن بهتر است از این‌که باز بى‌قانونى کنیم.» [دریافت کلیپ صوتی]

رهبرانقلاب از سال ۸۸ تا کنون بارها درمورد تجربیات کشور از فتنه ۸۸ صحبت کرده‌اند که گزیده‌ای از این بیانات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۴
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ق.ظ

برنامه‌های عملیاتی دشمن برای انتخابات 92-1

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نسبت به انتخابات گذشته دارای اهمیتی مضاعف شده است. این نکته‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه (۱۳۹۲/۲/۲۵) به آن اشاره کردند: «امروز انتخابات شما به یک موضوع مهم بین‌المللى تبدیل شده است. دستگاههاى فکرى دشمنان نشسته‌اند رصد میکنند مقدمات این انتخابات را، این حادثه‌ى بزرگ را؛ دارند نگاه میکنند؛ نقشه هم دارند، هدف هم دارند.»
در میان سخنرانی‌های اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌طور اجمالی می‌توان ۸ برنامه عملیاتی دشمنان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ شناسایی کرد:
۱- برنامهریزى و برنامهسازى رسانه‌های دشمن برای انتخابات ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
۲- ناامیدکردن مردم از طریق مانع‌تراشی و کتمان پیشرفتها ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
۳- ایجاد تردید و دودلی در دل مردم تا همت آنها را کوتاه و ضعیف کنند ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
۴- ایجاد اختلاف بین مسئولین ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
۵- برهم زدن ثبات و آرامش کشور ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
۶- پرت کردن حواس مردم از انتخابات با یک ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۷- سعی در اخلال در برگزاری انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
۸- تشکیک در سلامت انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
 
پیش از این نیز ایشان درباره اهمیت شناخت نقشه دشمن، هشدار داده بودند که «ترفندهاى دشمن را باید شناخت، فهمید. او البته دشمنى‌‌اش را میکند؛ امر طبیعى است، اما اینکه ما نفهمیم دشمنى او را و از این معنا غفلت کنیم، این قابل قبول نیست.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره نقشه دشمن در انتخابات آتی را از اینجا بخوانید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۳
جمعی از نویسندگان

ارتش سوریه از آغاز صبح دیروز( یکشنبه) با بمباران مواضع تروریست ها، رسما آغاز عملیات پاک سازی شهر قصیر را در استان حمص اعلام کرد. بنا به گزارش رسانه های غربی روز شنبه 4 تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 7 تن از اعضای حزب الله لبنان در این شهر به کمین نیروهای ارتش آزاد افتادند و به شهادت رسیدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۰۲
جمعی از نویسندگان