باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

توطئه گروه های تکفیری خنثی شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از کشف وخنثی سازی یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی در داخل کشور خبر داد / قصد تروریستها برای بمب گذاری در نقاط متعدد کشور از جمله تهران برای مناسبتهای پیش رو خنثی سازی شد/ تروریستها بازداشت شدند/کشف و ضبط بمبهای آماده و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

عکس العمل ها به حقوق های نجومی ادامه دارد

عضو کمیسیون برنامه مجلس: عذرخواهی بابت حقوقهای نجومی پذیرفتنی نیست/ عوامل دخیل در پرداختهای نجومی معرفی شوند.
انتقاد مشاور هاشمی از حقوقهای نجومی مدیران: مردم بی عدالتی را تحمل نمی کنند/ دولت به حقوقهای نجومی پایان دهد.
دادستان دیوان محاسبات مطرح کرد: پایه گذاری حقوقهای نجومی از زمان اصلاحات/ پیش از افشای فیشها به بیمه ها تذکر دادیم، گوش نکردند/ پرداخت های غیرقانونی به بیت المال برمیگردد.
عضومجلس خبرگان: حقوقهای نجومی مایه خوشحالی دشمن شد؛ دولت رسیدگی جدی کند.
وزیر سابق ارشاد: جلوی اشرافیگری در دولت گرفته شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۸
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ق.ظ

اقتصاد مقاومتی، هم عزت ملی است هم گره گشایی فعلی

 امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار استادان دانشگاه‌ها و اعضای جامعه دانشگاهی سراسر کشور: اگر میخواهیم کشورمان ۲۰ سال بعد، پیشرفته، باعزت، متدین، ثروتمند، مقتدر، مستقل، برخوردار از عدالت و خیرات مادی و معنوی باشد، این احتیاج دارد به کارهایی که عمده این کارها مربوط به دانشگاه است/ علت تکیه من روی دانشگاه این است/ اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است، هم گره‌گشایی فعلی/ میپرسند شما که میگویید "عزت ملی"، نیازهای نقد موجود در جامعه را چه میکنید/اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی اجرا شود، هم عزت ملی و هم نیازهای کشور را تأمین میکند؛ چون متکی به ظرفیتهای داخلی است/ مسئله‌ای که روی آن تأکید دارم، سرعت رشد علمی است/امروز احتیاج داریم رشد علمی را سرعت ببخشیم/ ما اقلا ۶۰-۷۰ سال توسط حکومتهای خائن یا جاهل عقب نگه داشته شده‌ایم/اگر بخواهیم پیش برویم نمیتوانیم با سرعت همان کسانی که جلو هستند حرکت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۴۰
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

دولت در تشخیص اولویت ها درست عمل نمی کند

فروزنده: خرید هواپیما اولویت کشور نیست/ دولت مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی تعطیل شده و پروژه های عمرانی نیمه تمام را حل کند.
پینوشت در حالیکه اکثریت مردم با سختی زندگی می کنند و بیکاری و تورم آنها را آزرده است و دولت به وعده های خود در بهبود معیشت مردم عمل نکرده است تعهدهای میلیاردی برای خرید هواپیما ها می تواند چند دولت بعدی را هم گرفتار کند. این در حالی است که فقط چند در صد قادر به سوار شدن به هواپیما هستند و اولویت اصلی مردم هواپیما نیست. تعطیلی پی در پی واحدهای تولیدی و نیمه کاره ماندن واحدهای عمرانی در این دولت نادیده گرفته می شود.
به نظر می رسد دولت در تشخیص اولویت ها درست عمل نکرده و سعی دارد با قراردادهای خارجی هر طور شده برجام را موفق نشان دهد و با توجه به حقوق های نجومی، مردم ایران با قشر مرفه و بی درد و اشرافیگری مواجه شده اند که سیری پذیر نبوده و تمام منابع موجود را خواهند بلعید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۵
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ

سازمان مدیریت پاسخ دهد

آملی لاریجانی: پذیرفتنی نیست یک کارگر باحقوق اندک صبح تا شب تلاش کند و مدیر دولتی۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد/ این مصداق «اکل مال به باطل» است.
دادستان دیوان محاسبات: مجوز پرداخت حقوقهای غیرمتعارف در سال ۹۳ صادر شد/ دولت فیش حقوقی مدیرانش را به مردم نشان دهد.
دریافت حقوق ۵۲۰ میلیونی مدیرعامل بانک رفاه در ۶ ماه/ترفند"چندحسابی"مدیران برای لاپوشانی دریافتیهای نجومی.
صندوق توسعه ملی هم به زنجیره حقوقهای ده ها میلیونی پیوست/حقوق ۵۷ میلیون تومانی رئیس صندوق توسعه ملی/ از دریافت وام ۳۰۰ میلیونی باسود ۴ درصد تا کمک هزینه ورزش و اوقات فراغت فرزندان.
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیگیر حقوقهای نجومی هستیم/ با حقوق برخی مدیران برای ۴۰ جوان اشتغال ایجاد میشود.
آیت الله ممدوحی: بابت"حقوقهای نجومی"عذری از دولت پذیرفته نیست/ این پرداختیها بی توجهی به عدالت اجتماعی است.
آیت الله کعبی دریافت حقوقهای نجومی"مسئله کلان ملی"است/این حقوقها خلاف شرع و قانون است/سازمان بازرسی و مجلس ورود کنند.
یک کارشناس اقتصادی هشدار داد: تلاش افراد خاص برای به انحراف کشاندن مقابله با حقوقهای نجومی.
امام جمعه سمنان:حقوقهای نجومی سبب نارضایتی مردم شده است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس :مجلس باحقوق نامتعارف مدیران برخورد میکند/ احتمال تحقیق و تفحص از حقوقهای نجومی.
پینوشت سازمان مدیریت پاسخگوی حقوق های نجومی باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۳
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

با انقلاب زیست و کنار انقلاب ماند

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی، درگذشت "شاعر نامدار معاصر و هنرمند ثابت قدم" آقای حمید سبزواری را تسلیت گفتند/ در این پیام آمده است سرودها، منظومه های بلند و غزلها و قصیده های خوش ساخت و پر مضمون مرحوم سبزواری، ثروت ادبی درخوری تقدیم انقلاب کرد/ با انقلاب زیست و برای اسلام و انقلاب سرود و وفادارانه در کنار انقلاب ماند.
پینوشت ننگ و نفرین بر فتنه گران و سران فتنه که به رهبر انقلاب اسلامی و مردم خیانت کردند و برای چند روز دنیا با آمریکای جنایتکار و سلطنت طلبان و منافقین و بهاییان همراه و همنوا شدند. ننگ و نفرین بر کسانی که حرمت لباس روحانیت را نگه نداشتند و بخاطر سوت و کف عده ای بر دین و ایمان مردم تاختند.
درود و صلوات بر افرادی همانند مرحوم سبزواری که ادب و هنر و جان و مال خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند و برای خود افتخار ابدی کسب کردند که رهبر فرزانه انقلاب چنین او را ستود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ

تجربه مذاکرات هسته ای نباید فراموش شود

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در بیانات ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی: تجربه مذاکرات هسته ای نباید فراموش شود/ این تجربه که اگر تنازل هم کنیم آمریکا دست از نقش مخربش برنمیدارد/ ما با آمریکا مذاکره کردیم؛ به یک نقاط مشترک و نتایجی رسیدند و آمریکا تعهداتی کرد/ ایران تعهدات را انجام داد اما آن طرف بدقول بدعهد بدحساب تا الان دبه کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۵
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

حقوق های نجومی تعجب همه را بر انگیخته است

دستور جهانگیری به ربیعی برای بررسی حقوق "۲۳۴ میلیونی" یکی از مدیران.
رئیس دیوان محاسبات: حقوقهای نامتعارف تخلف است؛ برخی فیشها رسانه ای نشده.
نماینده مجلس دهم: دریافت حقوق ۱۰۰ برابر یک کارگر توسط مدیر دولتی با وجود ۳.۵ میلیون بیکار توجیه ندارد.
دولت علاوه بر وعده های دروغی که داده است باید پاسخگوی حقوق های نجومی باشد که تعجب مردم را بر انگیخته و همگان متحیر و سر در گم منتظر پاسخگویی صریح مسؤولین هستند!
در حالیکه بعضی از مردم فقط با یارانه ۴۵۵۰۰۰ ریالی زندگی می گذرانند حقوق های ۱۰۰ میلیونی و ۲۳۴ میلیونی حیرت آور است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷
جمعی از نویسندگان
چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

طرح توهم توطئه یک توطئه است

قسمتی از بیانات امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد ۹۵ سالگرد ارتحال امام خمینی وقتی میگوییم دشمن، میگویند دچار توهم توطئه اید/خود این طرح توهم توطئه یک توطئه برای کم کردن حساسیتها نسبت به دشمن است/چطور میشود منکر دشمن شد/آمریکا کودتای ۲۸ مرداد و در زمان طاغوت ساواک را برای شکنجه مردم راه انداخت/ به صدام حداکثر کمک را کرد/ هواپیمای مسافربری ما را سرنگون و سکوی نفتی ما را بمباران و ما را تحریم کرد/ اینها دشمنی نیست؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳
جمعی از نویسندگان
امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز نظام سلطه دارد روی مهندسی اطلاعات کار میکند/ابزارهای جدیدی که وارد میدان شده ابزار تسلط بر فرهنگ یک کشور است/ نمیخواهم بگویم این ابزارها را از زندگی خارج کنیم/اینها میتواند مفید باشد اما باید سلطه دشمن از این ابزارها را سلب کرد/ اینترنت و فضای مجازی و ابزارهای اطلاعاتی را نمیشود در اختیار دشمن قرار داد/ نباید در هاضمه اقتصاد جهانی هضم شویم/ آمریکا بعد از مذاکرات گفت معامله هسته ای باید موجب ادغام اقتصاد ایران در اقتصاد جامعه جهانی شود/آیا اقتصاد جهانی نظمی عادلانه، منطقی و عقلایی است؟ ابدا/
اقتصاد جهانی برای تسلط سرمایه داران صهیونیست و غیرصهیونیست بر منابع دنیا طراحی شده/ اینکه اقتصاد یک کشور در اقتصاد جهانی ادغام شود افتخار نیست؛ خسارت، ضرر و شکست است/ میخواهند اقتصاد ایران بوسیله اقتصاد جهانی که سردمدار آن آمریکاست بلعیده شود/ استقلال اقتصادی تنها با اقتصاد مقاومتی بدست می آید/دولت اقدام و عمل را شروع کرده/کارهای خوبی انجام شده که اگر با همین قدرت و شیوه ادامه یابد مردم آثار آنرا خواهند دید/ اینکه گمان کنیم رونق اقتصادی صرفا با سرمایه گذاری خارجی تأمین میشود خطاست/مهمتر از سرمایه گذاری خارجی فعال کردن ظرفیت داخلی است/ نباید همه چیز را موکول به سرمایه گذاری خارجی کنیم/ گفته میشود فناروی نو می آورند/ موافقیم اگر بیاورند/امروز تحلیلگران مسائل حساس اقتصادی و سیاسی دنیا روی اقتصاد مقاومتی کشور ما شرط بندی میکنند.
۹۵/۰۳/۱۴ ً
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۳
جمعی از نویسندگان