باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

عید بقر و آغاز امامت مهدی موعود

۹ ربیع الاول روز عید بقر و آغاز امامت مهدی موعود همان مولودی که جهان در انتظار اوست تا از عدل و داد پر شود.
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تولدی موسی گونه دارد و زندگی همانند حضرت خضر، خاندان عباسی با حکومتی ۵۰۰ ساله بعد از حکومت بنی امیه و امویان مسیر حکومت اسلامی را تغییر دادند و سعی نمودند خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را از صحنه خارج سازند. امام حسن عسگری را با عسکر و زندان محدود ساختند و کسانی را به جاسوسی گماردند تا تولد مولود این خاندان را گزارش نمایند ولی در ناباوری آنها امام زمان متولد شد و رشد و نمو نمود و از همان ایام امام حسن عسکری به شیعیان آموخت که این مولود ذخیره الهی است و در پرده غیبت خواهد بود و تا زمانی که زمینه ظهورش مهیا نشده فرجش حاصل نخواهد شد.
شیعیان بیش از ۱۲۰۰ سال است در تلاش هستند زمینه ظهورش را مهیا سازند و وقوع انقلاب اسلامی بشارت دهنده این ظهور است ان شاء الله.
به عبارتی تمام تلاش و کوشش انقلاب اسلامی برای این است که پرچم قیام را تحویل صاحب اصلی اش مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بدهند. ولایت فقیه استمرار راه انبیا سلام الله علیهم بوده و تا ظهور حضرتش ادامه خواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۸
جمعی از نویسندگان
شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ق.ظ

۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه

سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح هر سال به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه گرامی داشته می شود.
استادی از حوزه علمیه در دانشگاه، خط شکنانی که توانستند حصار کشی و فاصله اندازی را کنار بگذارند و با حضور در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه تحول ایجاد نمایند. در ادمه خیلی از دانشگاهی ها هم در کسوت حوزوی در حوزه علمیه به تحصیل و تدریس مشغول شدند.
این دو پایگاه فکری و تولید کننده علم به عنوان پشتوانه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و تحقق بخش شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی می باشد.
اگر حوزه و دانشگاه به رسالت خود عمل کنند تفکر بسیجی در جهان طنین انداز خواهد شد و بساط استکبار و استبداد و غربگرایی و غرب پرستی رخت خواهد بست.
تمام گرفتاری های ما دوری از اسلام ناب محمدی است که امام خمینی منادی آن بود و امام خامنه ای بر این خط اصرار دارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۰۳
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

حیله ای جدید به نام شورا

سرلشکر فیروزآبادی در پیامی به مردم ایران: شورایی شدن رهبری کلید شکستن استحکام داخلی ایران است/ امروز که شمشیر فتنه کُند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته می شود/ باور نیوز امت مسلمان و حزب الله باید کمرها را محکم ببندند تا اینبار هم در مقابل عوامل انگلیس و آمریکا و صهیونیسم بین الملل، استوارتر از سال ۸۸ بایستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۴
جمعی از نویسندگان
جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ

مگر رهبری نگفتند فتنه خط قرمز ماست؟

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران: دولت نیجریه با جنایتش آب به آسیاب تکفیری ها و بوکوحرام و رژیم صهیونیستی ریخت/ صدها نفر را کشتن و در گورهای دسته جمعی دفن کردن و پیکرها را به خانواده ها ندادن جنایت صهیونیستی است/ ملک با کفر می ماند با ظلم نمی ماند خون این شهیدان دولت نیجریه را به زوالش نزدیک می کند/ وحدت حوزه و دانشگاه وحدت در انگیزه هاست/ فتنه گرانی که دادگاه محکومشان کرده در ۱۶ آذر در دانشگاهها صحبت کرده اند و مقدسات را زیر سوال بردند این یعنی تفرقه افکنی/ مگر رهبری نگفتند فتنه خط قرمز ماست چرا آنها را به دانشگاهها راه می دهید/ آمانو در گزارشش حرفهای دروغی زده مبنی بر اینکه ایران برای ساخت سلاح هسته ای مطالعه داشته/ ۵ +۱ لطفی نکرده اند؛ دروغ ۱۲ ساله را پس گرفتند مسئولان این دروغ را در مجامع بین الملی پیگیری کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۶
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

close consideration

دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی: سرانجام شورای حکام پس از ۱۲ سال با اذعان به تکمیل نقشه راه بین ایران و آژانس، بسته شدن پرونده موسوم به PMD را با استفاده از عبارت صریح close consideration در بند9قطعنامه خوداعلام کرد/ این قطعنامه بسیار فراتر از بستن PMD رفته و رسماً 12 قطعنامه پیشین شورای حکام در خصوص برنامه هسته ای ایران که حاوی اتهامات و محدودیتهای جدی برای برنامه هسته ای کشور بود را لغو کرده است/ شورا دستورکار ناظر به اقدامات گذشته را رسماً خاتمه داده و دستور کار جدیدی تحت عنوان «اجرای برجام» که نگاه به آینده دارد، برای مدت مشخصی ایجاد کرده است/ PMD به تاریخ پیوست؛ براساس گزارش آمانو، با همه نقاط ضعف آن،عدم انحراف موادهسته ای به سوی فعالیتهای غیرصلح آمیز رسماً تأئیدشد/ایران برای اجرای کامل وبا حسن نیت تعهدات خود دربرجام، به شرط پایبندی کامل طرفهای 1+5 به تعهدات متقابل خود، اعلام آمادگی می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۴
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

پایان توهم ۱۲ ساله

قطعنامه بسته شدن پرونده پی ام دی با اجماع و اتفاق آرای کشورهای عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصویب شد/ نماینده ایران در آژانس اتمی: ایران با برخی بخشهای ارزیابی آژانس کاملا مخالف است/در ایران، مطالعات علمی مرتبط به فناوریهای دارای کاربرد دوگانه همیشه برای کاربردهای صلح آمیز غیرنظامی ی امتعارف نظامی بوده/ آمانو در کنفرانس خبری: نمیدانم زمان دقیق اجرای برجام چه زمانی است/ ایران باید مقدمات را انجام دهد و ما باید آن را تایید کنیم و تا زمانی که ما اقدامات مقدماتی را تایید نکنیم برجام اجرا نخواهد شد/ نماینده آمریکا در آژانس انرژی اتمی: هر چند پرونده ایران مختومه شد اما آژانس درباره هر نگرانی دوباره ای امکان تحقیق دارد/ عراقچی: نمیتوان در قطعنامه شورای حکام هیچ نکته منفی ویژه ای یافت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۲
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ق.ظ

در حمایت از نظام شفاف باشید

گناه نابخشودنی فتنه گران در سال ۸۸ بر کسی پوشیده نیست و هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی اگر به صراحت از فتنه گران تبری می جستند جلو خسارت های وارده به نظام گرفته می شد این دو چنین نکردند و با حرکاتی کجدار و مریض فرصتی را برای ادامه حیات فتنه گران مهیا ساختند حالا وظیفه ماست خبط و گناه آنها را به رخ شان بکشیم و اجازه ندهیم ظلمی بزرگ در حق نظام اسلامی و رهبری صورت گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۸
جمعی از نویسندگان
دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

اولین واکنش جهانی به حوادث نیجریه

سخنگوی وزارت خارجه از درگیریهای نیجریه ابراز تأسف و بر ضرورت احترام به شعائر و اماکن و شخصیتهای برجسته دینی و مذهبی تأکید کرد/ گفتگوی تلفنی ظریف با وزیرخارجه نیجریه/ اعلام مراتب نگرانی عمیق از وقایع تأسف بار بوجودآمده برای مسلمانان منطقه زاریا/ "دولت نیجریه اقدام جدی و سریع برای اجتناب از خشونت و حفظ جان مسلمانان انجام دهد"/ العالم: منزل و حسینیه رهبر شیعیان نیجریه با خاک یکسان شده/ تظاهرات هزاران نیجریایی علیه حمله ارتش نیجریه به شیعیان این کشور/ در طول ۳۰ سال فعالیت شیخ زکزاکی ۱۰ میلیون شیعه در نیجریه گرد هم آمده اند و بزرگترین مراسمات دینی و مذهبی همانند روز قدس را بعد از ایران انجام می دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۲
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

شهادت زکزاکی

جنبش اسلامی نیجریه از شهادت شیخ زکزاکی روحانی عالیرتبه شیعه این کشور و خانواده اش توسط ارتش نیجریه خبر داد/ انا لله و انا الیه راجعون، جنایت هولناک ارتش نیجریه در به شهادت رساندن روحانی شیعه محکوم است و سزای این عمل جنایتکارانه را خواهند پرداخت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۳
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

فتنه گران در تکاپو

با توجه به گناه نابخشودنی که فتنه گران و سران شان در سال 1388 مرتکب شدند و می دانند از این گناه خلاصی ندارند عوض اینکه جنایات خود را جبران نمایند به تکاپو افتاده اند تا بلکه این گناه نابخشودنی را در بین مردم ناچیز جلوه دهند و در یک فرار به جلو آن را افتخاری برای خود تبدیل نمایند. فتنه گران می دانند مردم آنها را نخواهند بخشید و از مسئولین هم می خواهند که هرگز به آنها فرصت فتنه دیگری را ندهند.

با این اوصاف تکلیف شان مشخص است و از حالا در پی برهم زدن قاعده بازی هستند تا بلکه مفرّی برای خود بیابند فضای مجازی این فرصت جولان را به آنها داده غافل از اینکه تعدادشان آنقدر اندک است که در صورت تحرک ناشایست، فرصت تنفس در فضای واقعی را نخواهند یافت. با اینکه با اربابانشان در واشنگتن هماهنگی کامل دارند تا در قبال بزک کردن آمریکا برای مردم ایران، آمریکا هم با حربه حقوق بشر به فریادشان برسد.

باید بدانند ملت ها در یافته اند ضد بشری ترین حاکمیت حاکمیت آمریکا و کسانی هستند که در سیطره و نوکری آمریکا هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۱
جمعی از نویسندگان