باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

عید بقر و آغاز امامت مهدی موعود

۹ ربیع الاول روز عید بقر و آغاز امامت مهدی موعود همان مولودی که جهان در انتظار اوست تا از عدل و داد پر شود.
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تولدی موسی گونه دارد و زندگی همانند حضرت خضر، خاندان عباسی با حکومتی ۵۰۰ ساله بعد از حکومت بنی امیه و امویان مسیر حکومت اسلامی را تغییر دادند و سعی نمودند خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را از صحنه خارج سازند. امام حسن عسگری را با عسکر و زندان محدود ساختند و کسانی را به جاسوسی گماردند تا تولد مولود این خاندان را گزارش نمایند ولی در ناباوری آنها امام زمان متولد شد و رشد و نمو نمود و از همان ایام امام حسن عسکری به شیعیان آموخت که این مولود ذخیره الهی است و در پرده غیبت خواهد بود و تا زمانی که زمینه ظهورش مهیا نشده فرجش حاصل نخواهد شد.
شیعیان بیش از ۱۲۰۰ سال است در تلاش هستند زمینه ظهورش را مهیا سازند و وقوع انقلاب اسلامی بشارت دهنده این ظهور است ان شاء الله.
به عبارتی تمام تلاش و کوشش انقلاب اسلامی برای این است که پرچم قیام را تحویل صاحب اصلی اش مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بدهند. ولایت فقیه استمرار راه انبیا سلام الله علیهم بوده و تا ظهور حضرتش ادامه خواهد داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی