باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

مراجعات امروز به باورنیوز معنادار است

بعد از برکناری فردی مشهور به تبلیغاتچی خاتمی، که در دانشگاه برای خود دفتر و دستکی باز کرده بود مراجعات معناداری به باور نیوز شده است، این فرد بر علیه من خیلی نامه نگاری کرده است که با نگارش کتاب خاطرات آنها را به عنوان سند جهت ثبت در تاریخ خواهم آورد. از حضور همه شما کمال تشکر را دارم.
در گوشی: البته شش نفر بیشتر از سایت بازدید نکرده بلکه یکی صدبار به سایت مراجعه کرده تا درد بی درمانش را درمان کند. لقمه حرام چه ها که نمی کند عداوتی که دوست یزید از من دارد هیچکس دیگر ندارد از آن همه متخلف فقط یک نفر مانده آن هم بخاطر اینکه قرآن بر نیزه کرده و لباس روحانیت را سپر خود نموده است، من گفتم بزنید بیافتد ولی ساده لوحان و عمروعاص ها نگذاشتند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۶
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

انتظارات عجیب آمریکا

گزارش عراقچی ازمذاکرات عمان: لغوتحریمها و میزان غنی سازی ۲موضوع کلیدی موردبحث/ در موقعیتی نیستیم که ادعای پیشرفت در مذاکرات کنیم/ یک مقام کاخ سفید: آمریکا دوست دارد ایران هیچ سانتریفیوژ یا ظرفیت غنی سازی نداشته باشد/ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: اظهارات علیه اسرائیل مذاکرات را به خطر می اندازد/ تلویزیون اسرائیل: حماس برای عملیات بزرگ علیه اسرائیل آماده میشود// فلسطین را اشغال کرده اند و انتظار دارند صاحبان فلسطین ساکت بنشینند!
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۱
جمعی از نویسندگان
سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

وزیر بی حاشیه معرفی کنید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با صدور نامه ای خطاب به روحانی نوشت: وزیری به دور از حاشیه های سیاسی و بری از فعالیت در فتنه ۸۸ برای وزارت علوم معرفی کنید/ گویی معرفی فردی بی حاشیه برای وزارت علوم به آرزویی دست نیافتنی بدل شده است// شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نماینده سیاسی دانشجویان سراسر کشور بوده و نظرات آنها را انعکاس می دهند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۶
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ق.ظ

پیش دستی آمریکا در پرونده هسته ای

سناتور جمهوری خواه: توافق با ایران را منوط به تصویب کنگره خواهیم کرد/ رئیس کمیته خاورمیانه کنگره آمریکا: تنها راه برای تایید اینکه ایران درحال انجام فعالیتهای هسته ای غیرقانونی نیست این است که این برنامه بطور کامل تعطیل شود/ باراک اوباما: تحریمها باعث شد که ایران پای میز مذاکرات بیاید/ ایران به قوانین توافق موقت پایبند بوده/اگر به توافق نرسیم، این به دلیل سیاست ایرانی هاست/ اگر به توافق برسیم، این توافق مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۲
جمعی از نویسندگان

چند سال پیش در سال 1388 شمرها و یزیدیان زمان در چنین روزهایی با هلهله و پایکوبی به عزاداران امام حسین علیه السلام حمله کردند و پرچم ها و علم های عزاداری را به آتش کشیدند و دهم محرم 88 همانند دهم محرم 61 شد و آتش در مقابل حرف حق قرار گرفت، فتنه گران و سران آنها نیزه ها را به طرف ولی و امام مان گرفتند و نشان دادند ماهیت شان چیست؟ چنان شادی در جبهه استکبار بوجود آوردند که دل هر مسلمانی را غمگین و غصه دار نمود.

با این همه پیر و جوان، زن و مرد یک صدا فریاد زدند: مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا و با این شعار نشان دادند جبهه استکبار و فتنه گران در یک صف قرار گرفته اند، کسانی که فتنه گران را مردان خداجو نامیدند و هرچه آبرو و عزت از انقلاب اسلامی و همراهی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بدست آوردند در هشت ماه به کلی از دست دادند. امروز روزگار این فتنه گران چنان شده است که هرکس با آنها همصدا شود جوابی برای وجدان بیدار خود ندارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۶
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

کل یوم عاشورا کل ارض کربلا

نمی دانند که این نهضت امام حسین آمده تا اینجا، تا این نهضت را درست کرده. این نهضت پرتوی است از نهضت عاشورا. این تابع، این یک شعاعی است از آن نهضت. دستور است برای همه: کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا؛ وَ کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء
دستور است به اینکه هر روز و در هر جا باید همان نهضت را ادامه بدهید، همان برنامه را. امام حسین با عده کم همه چیزش را فدای اسلام کرد؛ مقابل یک امپراتوری بزرگ ایستاد و «نه» گفت؛ هر روز باید در هر جا این «نه» محفوظ بماند.
امام خمینی؛ ۳۰ مهر ۱۳۵۸
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۹
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

جنایات غرب از ریحانه تا سوریه

محمد جواد لاریجانی در گفتگو باسی.ان.ان: کمپین رسانه ای و سیاسی غرب عامل اصلی ناکام ماندن تلاشها برای رضایت گرفتن از خانواده قربانی و جلوگیری از اعدام ریحانه جباری بود/ فیصل مقداد: غرب قاتلان ملت سوریه را «معارضان میانه رو» مینامد/ وزارت اطلاعات یمن از بازداشت ۴ سرکرده القاعده در این کشور خبر داد/ رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی را تا اطلاع ثانوی بست/ عمار حکیم: آزاد سازی "جرف الصخر" مقدمه پیروزیهای بزرگ است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۹
جمعی از نویسندگان
پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ

برای ریاست خبرگان می آیم

بر خلاف اظهارات یکی از اعضای خبرگان در یک برنامه تلویزیونی، سایت آیت الله هاشمی اعلام کرد هاشمی گفته است برای ریاست مجلس خبرگان می آیم/ سایت آیت الله هاشمی با پخش خاطرات ده ساله ایشان، توانسته است هجمه های گسترده به هاشنی را بی اثر کند، بدخواهان هاشمی حرکات چندین ساله خود بر علیه ایشان را بر باد رفته می بینند و این حرکات باعث افزایش محبوبیت ایشان شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۵۰
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ

دم خروس نمایان شد

ولی رضا نصر"مشاور سابق اوباما درنیویورک تایمز گفت: اوباما باید برای تغییر وضعیت مجلس ایران در انتخابات ۹۴ به روحانی کمک کند/هر توافقی با ایران شود بر نتیجه انتخابات سال آینده فوق العاده تاثیرگذار است// به این می گویند قسم حضرت عباست را قبول کنم یا دم خروست را!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۹:۳۸
جمعی از نویسندگان
يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ق.ظ

مجازات و دیه دارد

ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات در گفتگو با خبرگزاری ها اقدام برخی رسانه ها در ارتباط دادن اسیدپاشی با بدحجابی در هیئت نظارت بررسی میشود/ اقدام این رسانه ها خلاف امنیت ملی است و باید با آنها برخورد شود/ آیت الله مکارم شیرازی: همنوایی برخی در ماجرای اسیدپاشی، برای تاثیرگذاری بر طرح امر به معروف است/ هیچ فقیهى اجازه نمیدهد براى رعایت مسأله حجاب کارهاى خشن صورت گیرد/ چنین کاری مجازات و دیه دارد// لازم به ذکر است عده ای در داخل همسو با استکبار جهانی مسأله اسید پاشی را به نظام ربط دادند و بعضی مسؤولین هم لحن صحبت شان مؤید این بود که می توان به عنوان استارت فتنه ای بزرگ تلقی نمود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۹
جمعی از نویسندگان