باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ

انقلاب در دانشگاه مهجور نیست

همانطوریکه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و در جواب یکی از اساتید مازندرانی فرمودند با وجود اساتید و دانشجویان انقلابی در دانشگاه، انقلاب در دانشگاه مهجور و غریب نیست و دانشگاه مال اساتید و دانشجویان انقلابی است.

هر چند وجود افراد بد سلیقه و کج اندیش باعث شده است در بعضی از دانشگاه ها نیروهای انقلابی انسجام لازم را نداشته باشند اما اکثر قریب به اتفاق اساتید و دانشجویان، انقلابی و مومن به آرمان های امام خمینی و انقلاب اسلامی هستند .

چند نفر لاابالی و آدم بد سلیقه عنق و بد سابقه را نباید به حساب کل مجموعه گذاشت افرادی که تمام تلاش شان در انحصار نگه داشتن ارزش ها در خودشان می باشد و از مجموعه ها تعریف خاص خودشان را دارند. این افراد در هرجا قرار گرفته اند بد عمل کرده اند و مسؤولین مربوطه باید با چشمانی باز و تیز بین اجازه ندهند اینگونه افراد در مصدر امور قرار بگیرند. فردی که در فرمانداری بد عمل کرده، در ریاست دانشگاه بد عمل کرده، در کسوت استادی بد عمل کرده و جذابیت و کشش لازم برای سازماندهی و اجرا ندارد چه لزومی دارد در مصدر کاری قرار گیرد که لازمه اش جذب حداکثری و فعالیت و تحرک زیاد است.

اینگونه افراد آزموده شده اند و تقریبا در تمامی مصادر قرار گرفته اند و عملکردی قابل قضاوت دارند و فردی نیستند که آدم روی شان شناخت نداشته باشد بنابراین از نظر مدیریتی بکار گیری این افراد خطایی راهبردی است همانند این است که از مدیران نجومی بوده و هر  چه توانسته بیت المال را چپاول کرده و حالا دوباره همین فرد را در مسؤولیتی دیگر بکار بگیرند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی