باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۰۳ ب.ظ

جمع آوری کمک های مردمی برای سوریه

کمپین جمع آوری کمک های مردمی برای سوریه در دهه آخر صفر راه اندازی شد. جمعی از دانشجویان و فعالان مردم نهاد عرصه جهان اسلام در پی سرمای شدید امسال در خاورمیانه که بیشترین مشکل را برای مردم و آوارگان سوری ایجاد کرده است با اهداف انسان دوستانه و حمایت از محرومین و مظلومین اقدام به راه اندازی این کمپین نمودند.

Inline image 1

 

بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز بین المللی فردایی بهتر، در اثر برف و سرما در بسیاری از اردوگاه‌های آوارگان سوری در لبنان و ترکیه و مناطق مرزی و حائل در مرز سوریه و ترکیه روزانه چندین نفر به‌ویژه کودکان خردسال یخ زده و می‌میرند.

 

با توجه به چنین وضعیتی «مرکز بین‌المللی فردایی بهتر» با همکاری« هسته توانمند سازی حرکت های جهادی»، «جنبش دانشجویان جهان اسلام»، «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه های جهادی بر اساس مبانی انسانی و اعتقادی اسلامی تصمیم گرفته تا اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به آوارگان و جنگ‌زدگان در سرمای سوریه کند.

 بنابر اعلام موسسان این کمپین، این کمک‌ها در دهه آخر ماه صفر و هم زمان با روزهای عزاداری اربعین حسینی و نیز ایام 28 و 29 صفر جمع آوری خواهد شد و با استفاده از مبالغ نقدی جمع‌آوری شده پتو، لباس گرم و بسته‌های غذایی تهیه و با همکاری نهادهای ایرانی به دست آوارگان خواهد رسید.

 دوستانی که تمایل به همکاری برای جمع آوری کمک های مردمی دارند می توانند با نشانی ذیل در ارتباط باشند.

 

iranforsyria@gmail.com

 

info@jahadgaran.org

 

سامانه پیامکی: 1002187551297

 

از سویی باتوجه به استقبال ها برای واریز کمک های نقدی، شماره حساب «243428173» به نام جنبش دانشجویان جهان اسلام در بانک تجارت، شعبه علامه طباطبایی(کد 2430) برای این امر اختصاص یافته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی