باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

امروز ۱۶ آذر است

۱۶ آذری که از ۶۲ سال پیش به ما به ودیعه گذاشته شده است، یعنی ۱۶ آذر ۱۳۳۲ هجری شمسی، همان سالی که محمدرضا پهلوی دوم نوکری خود را ثابت کرد و تصمیم به تثبیت این نوکری گرفت. بعد از کشمکش های فراوان ۱۳۲۴ در ۸ سال مردم تلاش کردند مشروطیت را زنده کنند باز این انگلیس و آمریکا بودند که نگذاشتند نهضت مردم به نتیجه برسد و با اختلاف اندازی بین آیت الله کاشانی و دکتر مصدق کودتایی آمریکایی طراحی و اجرا گردید و زحمات نهضت مردم بر باد رفت.
سفر معاون رییس جمهور وقت آمریکا نیکسون بدترین توهین به مردم ایران بود و خشم مردم در حرکت ۱۶ آذر دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران تجلی یافت تا بگویند مرگ بر آمریکا.
آری آمریکا و انگلیس همیشه در دنیا دنبال سلطه شیطانی خود بوده و با این معیار از اشخاص و گروه ها حمایت و یا مبارزه می کنند.
۱۶ آذر ۱۳۳۲ نماد مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی است و نامگذاری این روز به روز دانشجو یعنی امتداد استکبارستیزی دانشجو و چه مبارک روزی است چنین روز بر دانشجو.
ای دانشجویان ایران اسلامی و ای دانشجویان جهان اسلام، روز دانشجو مبارک تان باد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی