باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

🔷 آیت‌الله صافی گلپایگانی:

🔻نباید با برگزاری مجالس موسیقی قلب امام زمان(عج) را متاثر کرد 

🔻 حرمت قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کنید.

🔻مسؤولان با برگزارکنندگان کنسرت در قم برخورد کنند.


پینوشت: قبلا قول داده بودیم مطلبی در این باب بنویسیم که امروز فرمایشات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی این فرصت را داد تا دست به قلم شویم. هرکس اسم مشهد و قم را می شنود در ذهن اش تصویری از یک شهر مذهبی و معنوی نقش می بندد و با روحی آزاد و بدور از هیاهو دنبال گم شده اش در عرفان و ادب می گردد و جواب سوالات متعدد علوم انسانی را در گنجینه ای از حضور علما و دانشمندان و کتابخانه ها و مراکز و اماکن متبرک زیارتی می جوید.

چند صباحی که ساکن می شوی غول های نا متعارف موجود در دیگر شهرها در این شهرهای مذهبی و مقدس هم خود را نمایان می سازد صدای بلند ترانه های مبتذل و برگزاری مجالس موسیقی و عروسی در سالن های مجلل هتل ها و سالن های پذیرایی و غیره، همان غول های پلیدی که روح و جان آدمی را در دیگر شهرها می آزارند و آدمی را برای صیقلی جان و روح راهی این شهرهای مقدس می سازد.

وقتی در این شهرها هم همان اعمال پلید دیده می شود چهره غمناک و دل آزرده می شود و این سوال در ذهن ها متبادر می گردد: چه نسبتی بین اعمال شنیع و اماکن مقدس؟ اما یک عده آمده اند در این شهر زندگی کنند و کاری به اماکن مقدس ندارند و اینجاست که باید مسؤولین و مومنین ساکن در این شهرها وارد گود شوند و حرمت این شهرها را حفظ کنند.

برگزاری کنسرت در شهرها مدیریت می شود ولی مجالس موسیقی در هتل ها و پذیرایی ها بی محابا و بدون مدیریت برای بازار گرمی هتل داران و سالن های پذیرایی برگزار می شود نه تنها حرمت ها شکسته می شود بلکه جوانان و آنهایی که انتظارات فوق العاده ای از شهر های مذهبی دارند بی هویت می شوند و با غول های پلیدی و ناپاکی ها در مراکزی دست و پنجه نرم می کنند که شاید برای فرار از این غول ها به این مراکز پناه آورده اند!


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی