باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

فاصله ۵۹ تا ۹۵ هجری شمسی

۲۱ مهر ۵۹ هجری شمسی در سرزمین کربلا فاجعه ای رقم خورد که خورشید از نگاه آن شرمگین و روی خود را با غبار پوشاند تا شاهد بی حیایی و بی شرمی بنی امیه و ابن مرجانه نباشد.

آل سفیان در چنین روزی کینه خود را از خاندان پیامبر نشان داد همانطوریکه آل سعود این روزها کینه خود را از مردم یمن به خاطر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام نشان می دهند.

اگر ابن زیاد در سال ۵۹ هجری شمسی در چنین روزی خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به خاک و خون کشید و فکر کرد همه چیز تمام شد، آل سعود در سال ۹۵ محبان عصمت و طهارت علیهم السلام را در یمن و عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان به خاک و خون می کشد و فکر می کند همه چیز تمام می شود.

جای ۵ و ۹ عوض شده است ابن مرجانه به دستور یزید این کار را کرد و آل سعود به دستور آمریکا، یعنی نه تنها جای عددها عوض شده بلکه جای یزیدیان و شمرها هم به آمریکا و اسراییل و آل سعود تبدیل شده و باید شمرها و یزیدیان زمان را شناخت.

اگر دیروز توابین و ساکتین را داشتیم امروز هم ساکتین و فتنه گران را داریم. تنها یک اصل عوض نشده است و آن اسلام و ولایت است و اساس دین به ولایت است.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی